103584
Książka
W koszyku
Metafory we współczesnej reklamie / Klaudia Cymanow-Sosin. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Grado, copyright 2010. - 205 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Oblicza Mediów)
Niniejsza książka podejmuje istotny dla każdego człowieka w XXI wieku temat wykorzystywania specyficznych kodów i chwytów, które manipulują odbiorcą reklam. Zarówno z codziennych obserwacji, jak i potwierdzających te intuicje badań wynika, iż na temat perswazji reklamowej powstało wiele mitów, a wiedza użytkowników mediów ma charakter często obiegowy.
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [195]-205.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej