103585
Book
In basket
Metafory we współczesnej reklamie / Klaudia Cymanow-Sosin. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Grado, copyright 2010. - 205 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Oblicza Mediów)
Niniejsza książka podejmuje istotny dla każdego człowieka w XXI wieku temat wykorzystywania specyficznych kodów i chwytów, które manipulują odbiorcą reklam. Zarówno z codziennych obserwacji, jak i potwierdzających te intuicje badań wynika, iż na temat perswazji reklamowej powstało wiele mitów, a wiedza użytkowników mediów ma charakter często obiegowy.
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 316/Cz (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [195]-205.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again