103585
Book
In basket
Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Contemporary strategy analysis : concepts, techniques, applications, 1991
General note
Tytuł oryginału : "Contemporary strategy analysis : concepts, techniques, applications".
Bibliography, etc. note
Indeks.
Target audience note
Dla menedżerów i studentów kierunków ekonomicznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again