103585
Książka
W koszyku
Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Contemporary strategy analysis : concepts, techniques, applications, 1991
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału : "Contemporary strategy analysis : concepts, techniques, applications".
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów i studentów kierunków ekonomicznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej