103584
Book
In basket
Współczesne przemiany szkoły w Polsce wymagaja od nauczycieli aktywnosci i modernizacji pracy dydaktycznej oraz wychowawczej. Dydaktyka jako teoria nauczania i uczenia się służy pracy nauczyciela i kierowanych przez niego uczniów. Teoria kształcenia, jaką jest dydaktyka, staje sie podstawową nauką w służbie nauczyciela i jego pracy. Dlatego każda próba przedstawienia dydaktyki jako propozycji teoretycznej z wskazaniami dla praktyki nauczycielskiej staje się szczególnie pożądana w okresie przebudowy i doskonalenia systemu kształcenia, który zmienia się zgodnie z zasadami demokracji, przedmiotowości i wartościowych tradycji polskiej szkoły oraz doświadczeń dobrych nauczycieli. Autor niniejszej publikacji nie tylko zbiera wiedzę o dydaktyce jako teorii kształcenia, ale także dysponuje doświadczeniem nauczycielskim, długoletnim i zróżnicowanym, co do przedmiotów i typu szkoły, w jakiej pracował. Autor przedstawia swoje doświadczenia i przemyślenia dydaktyczne, które przydadzą się innym w ich praktyce nauczycielskiej. Mogą to być nie tylko studenci pedagogiki i kierunków nauczycielskich, ale także czynni nauczyciele, którzy chcieliby skonfrontować własne przemyślenia i doświadczenia z ujęciem innego nauczyciela, który latami dochodził do swych kompetencji jako nauczyciel praktyk oraz autor prac podsumowujących i propagujących korzystne ujęcie propozycji dydaktycznych.
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 32949P, 32948P, 61969, 30239P (4 egz.)
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 37/Cz (1 egz.)
Notes:
General note
Egzemplarz o sygnaturze 61969 sygnowany: Z księgozbioru prof. Teresy Wróblewskiej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [317]-322 i przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again