103585
Book
In basket
Marketing : satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa / Henryk Mruk. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 328 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: - badania marketingowe - segmentację rynku - strategię produktu, dystrybucji, cen - wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki - reklamę i promocję - plan marketingowy.
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 78233 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 316-320. Indeks.
Target audience note
Dla studentów interesujących się przedsiębiorstwami i organizacjami i dla osób pracujących w tych jednostkach.
Additional physical form available note
Dla subskrybentów dostępne również w postaci elektronicznej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again