103581
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 329)
Książka dostarcza czytelnikowi wiedzy o funkcjonowaniu poszczególnych elementów systemu społecznego organizacji. Można również wykorzystać jej treść podczas wdrażania i utrzymania TQM, szczególnie w pracy kół jakości i innch zespołów zadaniowych.
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Książka pochodzi z księgozbioru prof. Teresy Wróblewskiej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 153-155.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunku zarządzania i marketinu oraz dla pracowników działów zapewniania jakości, działów personalnych oraz przełożonych wszystkich szczebli zarządzania.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej