103584
Book
In basket
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 329)
Książka dostarcza czytelnikowi wiedzy o funkcjonowaniu poszczególnych elementów systemu społecznego organizacji. Można również wykorzystać jej treść podczas wdrażania i utrzymania TQM, szczególnie w pracy kół jakości i innch zespołów zadaniowych.
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Notes:
General note
Książka pochodzi z księgozbioru prof. Teresy Wróblewskiej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 153-155.
Target audience note
Dla studentów kierunku zarządzania i marketinu oraz dla pracowników działów zapewniania jakości, działów personalnych oraz przełożonych wszystkich szczebli zarządzania.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again