103584
Book
In basket
Monografia zawiera charakterystykę sposobów patrzenia na problem zdrowia w ujęciu historycznym, jak i próbą nakreślenia współczesnych obszarów poznawczo-badawczych w dziedzinie pedagogiki zdrowia. Ma na celu także ukazanie miejsca pedagogiki zdrowia w przestrzeni subdyscypliny wprowadzającej do ogólnego systemu kształcenia i wychowania treści biologiczno-medycznych, mających znaczenie dla kształtowania osobowości młodego człowieka pod kątem dbałości o zdrowie i rozwój. Ponadto wskazanie dalszych kierunków rozwoju tejże pedagogiki zdrowia. Publikacja jest wieloautorską monografią, w której problem zdrowia w pedagogice został ukazany z różnych perspektyw historycznej, poznawczo-badawczej oraz wypracowania wskazań dla praktyki edukacyjnej (zdrowotnej) na różnych poziomach nauczania. Monografia jest adresowana do szerokiego grona odbiorców – teoretyków i praktyków – zainteresowanych złożonymi problemami zdrowotnymi, społecznymi, socjalnymi i pedagogicznymi. Publikacja może także być wykorzystana w procesie edukacyjnym studentów różnych kierunków nauk społecznych, humanistycznych, kultury fizycznej oraz nauk o zdrowiu.
Zawiera:
Availability:
Wypożyczalnia APT
All copies are currently on loan: sygn. 77285 (1 egz.)
Notes:
General note
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again