103584
Książka
W koszyku
Autorzy spróbowali rozwiązać tezę, że łączne postrzeganie funkcji tworzenia popytu (marketing) i funkcji jego zaspokajania (logistyka) ułatwia tworzenie efektywnych i sktecznych łańcuchów dostaw zorientowanych rynkowo.
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45737, 45738, 55656 (3 egz.)
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing logistics, 2003
Uwaga ogólna
W części nakładu na stronie redakcyjnej i 4 stronie okładki poprawny ISBN.
Tytuł oryginału: "Marketing logistics."
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni wyższych różnych typów, menedżerów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej