103584
Book
In basket
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. - 670 stron : ilustracje, fotografie, portrety, wykresy ; 25 cm.
(Psychologia Polityczna)
Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy. Pierwszy w Polsce podręcznik zawierający pełne spektrum wiedzy z zakresu marketingu politycznego. Czytelnik pozna modele zachowań wyborczych, problematykę segmentacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, rolę mediów w kampanii i reklamie.
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 65224, 65225 (2 egz.)
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 316/Cz (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [617]-653. Indeksy.
Funding information note
Podręcznik akademicki dotowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again