103584
Książka
W koszyku
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. - 670 stron : ilustracje, fotografie, portrety, wykresy ; 25 cm.
(Psychologia Polityczna)
Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy. Pierwszy w Polsce podręcznik zawierający pełne spektrum wiedzy z zakresu marketingu politycznego. Czytelnik pozna modele zachowań wyborczych, problematykę segmentacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, rolę mediów w kampanii i reklamie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65224, 65225 (2 egz.)
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [617]-653. Indeksy.
Uwaga dotycząca finansowania
Podręcznik akademicki dotowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej