103571
Książka
W koszyku
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przełożył Maciek Żakowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Sic!, 2006. - 204, [1] strona ; 21 cm.
(Key Concepts)
W "Konsumpcji" Alan Aldridge analizuje związek pomiędzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w kulturze promocji - zdominowanej przez globalne marki, przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem oraz product placement.
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64234 (1 egz.)
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Consumption, 2003
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 189[200]. - Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej