103571
Book
In basket
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przełożył Maciek Żakowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Sic!, 2006. - 204, [1] strona ; 21 cm.
(Key Concepts)
W "Konsumpcji" Alan Aldridge analizuje związek pomiędzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w kulturze promocji - zdominowanej przez globalne marki, przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem oraz product placement.
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 64234 (1 egz.)
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 316/Cz (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Consumption, 2003
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 189[200]. - Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again