103585
Book
In basket
(Klucz do...)
Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł. Książka zawiera ponadto: odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim, odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę, rysunki i schematy, indeks, słowniczek angielsko-polski. Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 57205 (1 egz.)
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Key concepts in strategic management, 2004
General note
Tytuł oryginału: "Key concepts in strategic management".
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy hasłach. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again