103581
Book
In basket
Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wczesnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku. Z Wprowadzenia
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Notes:
General note
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [265]-298.
Language note
Tekst częściowo angielski. Streszczenie polskie przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again