103581
Book
In basket
Autorzy uwzględniają różne aspekty związane z zachowaniem polskich konsumentów wobec kryzysu gospodarczego, wśród których na szczególną uwagę zasługują: postawy konsumentów wobec kryzysu, zachowania polskich konsumentów na rynku dóbr i usług w czasach kryzysu, wpływ kryzysu na czas wolny i jego zagospodarowanie, rola szarej strefy w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów gospodarstw domowych w warunkach kryzysu gospodarczego, wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji, problem zadłużenia gospodarstw domowych i upadłości konsumencimożliwości aktywizacji zawodowej osób dotkniętych utratą pracy. Podkreślić należy fakt, iż w publikacji zaprezentowano wyniki badań własnych, a także wykorzystano wiele cennych danych wtórnych. Z recenzji prof. dr hab. Ireny Ozimek
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 66272 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again