103584
Książka
W koszyku
Autorzy uwzględniają różne aspekty związane z zachowaniem polskich konsumentów wobec kryzysu gospodarczego, wśród których na szczególną uwagę zasługują: postawy konsumentów wobec kryzysu, zachowania polskich konsumentów na rynku dóbr i usług w czasach kryzysu, wpływ kryzysu na czas wolny i jego zagospodarowanie, rola szarej strefy w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów gospodarstw domowych w warunkach kryzysu gospodarczego, wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji, problem zadłużenia gospodarstw domowych i upadłości konsumencimożliwości aktywizacji zawodowej osób dotkniętych utratą pracy. Podkreślić należy fakt, iż w publikacji zaprezentowano wyniki badań własnych, a także wykorzystano wiele cennych danych wtórnych. Z recenzji prof. dr hab. Ireny Ozimek
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66272 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej