103571
Książka
W koszyku
Reputacja przedsiębiorstwa : tworzenie kapitału zaufania / Tomasz J. Dąbrowski. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 259 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Czytelnicy tej książki otrzymają wiedzą dotyczącą : wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wzrost znaczenia reputacji, zależność między tożsamością przedsiębiorstwa a jego wizerunkiem i reputacją oraz wpływu reputacji na wyniki i wartość przedsiębiorstwa.
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka skierowana do kadry zarządzającej, menedżerów i studentów kierunków związanych z zarządzaniem.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej