103571
Book
In basket
Reputacja przedsiębiorstwa : tworzenie kapitału zaufania / Tomasz J. Dąbrowski. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 259 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Czytelnicy tej książki otrzymają wiedzą dotyczącą : wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wzrost znaczenia reputacji, zależność między tożsamością przedsiębiorstwa a jego wizerunkiem i reputacją oraz wpływu reputacji na wyniki i wartość przedsiębiorstwa.
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Target audience note
Książka skierowana do kadry zarządzającej, menedżerów i studentów kierunków związanych z zarządzaniem.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again