103584
Book
In basket
Informowanie niefinansowe zaczyna zajmować ważne miejsce w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. Elementem tej sprawozdawczości jest model biznesu, ujawniany w Polsce przez niektóre przedsiębiorstwa obligatoryjnie. Model biznesu stanowi w pewien sposób skondensowany obraz działalności przedsiębiorstwa, poprzez holistyczne podejście do opisu prowadzonego przez przedsiębiorstwo biznesu i jego wpływu na otoczenie bliższe i dalsze. Książka wypełnia lukę na rynku wydawniczym w zakresie sposobu ujmowania modelu biznesowego w sprawozdaniu zintegrowanym lub innym i jego znaczenia w kreowaniu wartości. Największym atutem książki jest prezentacja wyników badań nad ujawnieniami modelu biznesu przez spółki czterech branż (energetyka, paliwa, górnictwo, telekomunikacja), notowane na GPW w Warszawie.
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 82793, 82969 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 211-227.
Target audience note
Dla kadry zarządzającej, analityków i teoretyków, doktorantów oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again