103580
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Zalewska-Bujak Małgorzata. Redakcja. Muchacka Bożena (1953- ). Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb Kapica Gabriela (1941- ). Początkowa nauka czytania w opinii nauczycielek Zbróg Zuzanna. Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania Jędrzejowska Ewa. Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania Kryk Gabriela (1966-). Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność Bugajska-Jaszczołt Beata. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej Czajkowska Monika. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej Parczewska Teresa. Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi Piechaczek-Ogierman Gabriela. Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do naki szkolnej dzieci siedmioletnich Szuścik Urszula. Twórczość plstyczna dzieci formą zabawy Grochowalska Magdalena (pedagog). O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy Wiśniewska-Kin Monika. Głowy pełne metafor, czyli co pokazały badania metafor dziecięcych Stokłosa Małgorzata. Technika labiryntu : narzędzie kształtowania kompetencji społecznych uczniów klas młodszych oraz twórczej pacy z grupą Gisman-Stoch Jolanta. Od śladu do znaku - o wędrowaniu i wybieraniu Kataryńczuk-Mania Lidia. Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci Różańska Aniela. Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą Drost-Rudnicka Małgorzata. Edkacja techniczna - zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego Al-Khamisy Danuta. Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej Hruzd Alicja. Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu -możliwości i oganiczenia wychowania metodą Marii Montessori Borzęcka Anna. Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej Gajdzica Zenon (1970- ). Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej Bieńkowska Izabela. Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowania uczniów klas początkowych
Zawiera:
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Spis treści także w języku angielskim.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej