103584
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Żłobicki Wiktor (1955- ). Red. nauk. Śliwerski Bogusław (1954- ). Pedagogika na progu innych nauk społecznych, czyli o potrzebie powrotu do hybrydowych dyscyplin naukowych Chrześcijańska Akademia Teologiczna (Warszawa) Pedagogika na progu innych nauk społecznych, czyli o potrzebie powrotu do hybrydowych dyscyplin naukowych IS. Żłobicki Wiktor (1955- ). Tranzycja z systemu edukacji akademickiej na rynek pracy Uniwersytet Wrocławski Tranzycja z systemu edukacji akademickiej na rynek pracy IS. Sokołowska Ewa (1969- ). Transgresyjne konteksty edukacji osób starszych Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń) Transgresyjne konteksty edukacji osób starszych IS. Brodacka Małgorzata. Kompetencje społeczne młodzieży gimnazjalnej i jej aktywność na portalach społecznościowych Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kompetencje społeczne młodzieży gimnazjalnej i jej aktywność na portalach społecznościowych IS. Michalak Renata. Doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów a kształtowanie zaufania społecznego Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań) Doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów a kształtowanie zaufania społecznego IS. Jankowska Agnieszka. Zaufanie rodziców do szkoły : wybrane konteksty i kontrowersje Uniwersytet Szczeciński Zaufanie rodziców do szkoły : wybrane konteksty i kontrowersje IS. Miko-Giedyk Justyna. Bariery w edukacji dzieci i młodzieży ze środowisk wiejskich Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce) Bariery w edukacji dzieci i młodzieży ze środowisk wiejskich IS. Malinowska Jolanta (1971-2000). Między edukacją akademicką a rynkiem pracy : rozpoznanie kompetencji przyszłych nauczycieli Uniwersytet Wrocławski Między edukacją akademicką a rynkiem pracy : rozpoznanie kompetencji przyszłych nauczycieli IS. Musiał Ewa (1974- ). Transgresyjny wymiar awansu zawodowego nauczycieli : stan postulowany a rzeczywistość w opinii badanych Uniwersytet Wrocławski Transgresyjny wymiar awansu zawodowego nauczycieli : stan postulowany a rzeczywistość w opinii badanych IS. Tomczak Michał. Momenty transgresyjne w biografii a kształtowanie się tożsamości zawodowej na przykładzie współczesnych nauczycieli Politechnika Gdańska Momenty transgresyjne w biografii a kształtowanie się tożsamości zawodowej na przykładzie współczesnych nauczycieli IS. Michno Antoni.. Surdopedagog i jego rozwój profesjonalny : włoskie doświadczenia procesu integracji Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. S. Pigonia (Krosno) Surdopedagog i jego rozwój profesjonalny : włoskie doświadczenia procesu integracji IS. Majzner Rafał (1976- ). Samoocena nauczycieli wczesnej edukacji w zakresie kompetencji muzycznych Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Samoocena nauczycieli wczesnej edukacji w zakresie kompetencji muzycznych IS. Kochanowska Ewa. Transgresyjny wymiar aktywności poznawczej dziecka rozpoczynającego naukę w szkole Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Transgresyjny wymiar aktywności poznawczej dziecka rozpoczynającego naukę w szkole IS. Górecka-Mostowicz Barbara. Dojrzałość szkolna jako przejaw wieloaspektowego przekraczania progów edukacyjnych przez dziecko Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) Dojrzałość szkolna jako przejaw wieloaspektowego przekraczania progów edukacyjnych przez dziecko IS. Skibska Joanna. Sześciolatek w szkole : obowiązek szkolny - założenia i rozwiązania Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Sześciolatek w szkole : obowiązek szkolny - założenia i rozwiązania IS. Jurewicz Monika. Problemy indywidualizacji nauczania w przestrzeni klasy szkolnej w percepcji nauczycieli wczesnej edukacji Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa) Problemy indywidualizacji nauczania w przestrzeni klasy szkolnej w percepcji nauczycieli wczesnej edukacji IS. Truskolaska Justyna. Program Drawing Children into Reading : transgresje w edukacji początkowej Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Program Drawing Children into Reading : transgresje w edukacji początkowej IS. Pieronkiewicz Barbara. Koncepcja kształcenia transgresyjnego jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) Koncepcja kształcenia transgresyjnego jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży IS. Witek Anna. Potrzeba rozwijania wybranych kompetencji uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Łukasik Izabella Maria. Potrzeba rozwijania wybranych kompetencji uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Potrzeba rozwijania wybranych kompetencji uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się IS. Pawluk-Skrzypek Agnieszka. Granice niewiedzy : nauczyciele języka angielskiego wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa) Granice niewiedzy : nauczyciele języka angielskiego wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi IS. Lewandowska-Kidoń Teresa. Gotowość nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej do pracy z dzieckiem przewlekle chorym Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka (Warszawa) Gotowość nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej do pracy z dzieckiem przewlekle chorym IS. Witek Anna. Gotowość nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej do pracy z dzieckiem przewlekle chorym Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Gotowość nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej do pracy z dzieckiem przewlekle chorym IS. Střelec Stanisław. Możliwości rodziców w pokonywaniu przeszkód w optymalnym rozwoju uzdolnionych dzieci Frimlová Lenka. Możliwości rodziców w pokonywaniu przeszkód w optymalnym rozwoju uzdolnionych dzieci Masarykova Univerzita (Brno) Możliwości rodziców w pokonywaniu przeszkód w optymalnym rozwoju uzdolnionych dzieci IS. Šťáva Jan. Strategie usuwania barier w kształceniu uczniów zdolnych we współczesnej czeskiej szkole Masarykova Univerzita (Brno) Strategie usuwania barier w kształceniu uczniów zdolnych we współczesnej czeskiej szkole IS. Możdżyńska Marzena. Szanse dzieci zdolnych w rodzinach dotkniętych ubóstwem Uniwersytet Wrocławski Szanse dzieci zdolnych w rodzinach dotkniętych ubóstwem IS.
Zawiera:
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej