103584
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Paszenda Iwona. Red. nauk. Włodarczyk Rafał (1976-). Red. nauk. Bałandynowicz Andrzej (1952- ). Transgresja edukacji szkolnej w kierunku terapii probacyjnej wyznaczającej granice wiedzy, kompetencji i etyki dla postępowania profilaktycznego z uczniami agresywnymi Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny (Siedlce). Transgresja edukacji szkolnej w kierunku terapii probacyjnej wyznaczającej granice wiedzy, kompetencji i etyki dla postępowania profilaktycznego z uczniami agresywnymi Włodarczyk Rafał (1976-). Szkoły oderwane od rzeczywistości : o architektonice i dynamice współczesnych przestrzeni edukacyjnych Uniwersytet Wrocławski Szkoły oderwane od rzeczywistości : o architektonice i dynamice współczesnych przestrzeni edukacyjnych IS. Czykwin Elżbieta. Progi i rygory socjalizacji : rasistowskie incydenty w Białymstoku w perspektywie refleksji pedagogicznej Chrześcijańska Akademia Teologiczna (Warszawa) Progi i rygory socjalizacji : rasistowskie incydenty w Białymstoku w perspektywie refleksji pedagogicznej IS. Konieczka Joanna. Kontestacja jako transgresyjny sposób radzenia sobie ze skomplikowaną rzeczywistością społeczną : bunt - szansa czy bariera? Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń) Kontestacja jako transgresyjny sposób radzenia sobie ze skomplikowaną rzeczywistością społeczną : bunt - szansa czy bariera? IS. Lubowicka Grażyna. Między argumentacją i przekonaniem w pluralistycznym społeczeństwie demokratycznym : o cnotach i umiejętnościach myślenia krytycznego Uniwersytet Wrocławski Między argumentacją i przekonaniem w pluralistycznym społeczeństwie demokratycznym : o cnotach i umiejętnościach myślenia krytycznego IS. Humeniuk-Walczak Monika. Transgresje w pedagogice religii : między instrumentalizacją a emancypacją w edukacji religijnej Uniwersytet Wrocławski Transgresje w pedagogice religii : między instrumentalizacją a emancypacją w edukacji religijnej IS. Figiel Dominik. Transgresje w pedagogice religii : między instrumentalizacją a emancypacją w edukacji religijnej Paszenda Iwona. Stymulatory i inhibitory działań transgresyjnych nauczycieli Uniwersytet Wrocławski Stymulatory i inhibitory działań transgresyjnych nauczycieli IS. Kozłowska Karina. Transgresyjny wymiar mediacji w edukacji Uniwersytet Jagielloński (Kraków) Transgresyjny wymiar mediacji w edukacji IS. Szostkiewicz Alicja. Metody pracy z człowiekiem dorosłym w obszarze edukacji pozaformalnej Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń) Metody pracy z człowiekiem dorosłym w obszarze edukacji pozaformalnej IS. Marcinkiewicz Aleksandera. Transgresyjne uczenie się seniorów w społeczeństwie informacynym Uniwersytet Wrocławski Transgresyjne uczenie się seniorów w społeczeństwie informacynym IS. Cutter Zdzisław Józef. Transgresyjne uczenie się seniorów w społeczeństwie informacynym Akademia im. Jana Długosza (Częstochowa) Transgresyjne uczenie się seniorów w społeczeństwie informacynym IS. Bednarska Małgorzata. Zjawisko śmierci : ostatni (?) etap rozwoju/edukacji Uniwersytet Wrocławski Zjawisko śmierci : ostatni (?) etap rozwoju/edukacji IS. Sladek Anna. Wkraczanie w dorosłość : działania autokreacyjne studentów na rzecz kształtowania własnej przyszłości ść Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich (Wrocław) Wkraczanie w dorosłość : działania autokreacyjne studentów na rzecz kształtowania własnej przyszłości ść IS. Anioł Joanna. Pierwsze doświadczenia zawodowe jako tranzycja osobowa w narracjach młodych dorosłych Uniwersytet Wrocławski Pierwsze doświadczenia zawodowe jako tranzycja osobowa w narracjach młodych dorosłych IS. Michalak-Dawidziuk Joanna. Lifelong learning : potrzeba współczesnego rynku czy całożyciowa autokreacja człowieka Wyższa Szkoła Menedżerska (Warszawa) Lifelong learning : potrzeba współczesnego rynku czy całożyciowa autokreacja człowieka IS. Łuka Magdalena. Propozycja pedagogiki wobec zjawiska bezrobocia Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Propozycja pedagogiki wobec zjawiska bezrobocia IS. Mironiuk-Netreba Alicja. Edukacyjny potencjał komiksu czyli o przełamywaniu barier i poszukiwaniu możliwości Uniwersytet Wrocławski Edukacyjny potencjał komiksu czyli o przełamywaniu barier i poszukiwaniu możliwości IS. Gromysz Jowita. Pedagogiczne spojrzenie na literaturę dla dzieci Uniwersytet Wrocławski Pedagogiczne spojrzenie na literaturę dla dzieci IS. Samborska Iwona. Przestrzeń i miejsce jako wyznaczniki granic świata dziecka Uniwersytet Śląski (Katowice) Przestrzeń i miejsce jako wyznaczniki granic świata dziecka IS. Piecuch Ewelina. Zmiana miejsca dziecka w rodzinie na przykładzie polskich seriali z ostatnich dzisięcioleci Uniwersytet Wrocławski Zmiana miejsca dziecka w rodzinie na przykładzie polskich seriali z ostatnich dzisięcioleci IS. Wojciechowska Justyna. Analiza dyskursu jako odzwierciedlenie znaczeń językowego obrazu świata dziecka : teoretyczne podstawy badawczych interferencji Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Analiza dyskursu jako odzwierciedlenie znaczeń językowego obrazu świata dziecka : teoretyczne podstawy badawczych interferencji IS.
Zawiera:
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej