103581
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Gajdzica Anna. Redakcja. Kapica Gabriela (1941- ). Szkoła i nauczyciel w organizowaniu środowiska uczenia się młodszych uczniów Zalewska-Bujak Małgorzata. Szkoła : miejsce rozwoju czy narzędzie reprodukcji struktur społecznych? Bonar Jolanta. Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów Hendrychová Simona. Vlastní hodnocení školy Doušková Alena. Moderné prístupy k hodnoteniu edukačných výsledkov žiakov na primárnom stupni školy Grzywniak Celestyna. Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich Kochanowska Ewa. Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym Dłużniewska Agnieszka. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku Kucharczyk Izabella. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku Piechaczek-Ogierman Gabriela. Samoocena uczniów związana z wyglądem Gil Małgorzata. Kształcenie dzieci utalentowanych : przegląd badań dotyczących praktyki w szkołach kanadyjskich Skarbek Karolina. Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej Reclik Renata. Zadania problemowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej Zawada Ernest. Aspekty edukacyjne i wychowawcze kształcenia plastycznego dzieci Kołodziejski Maciej. Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona Stawecka Anna. Terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym Babiaková Simoneta. Možnosti a výzvy evalvácie učitel'a primárneho vzdelávania Cabanová Mariana. Diagnostická kompetencia ako súčast' kompetenčného profilu a profesijného štandardu učitel'a Kłosińska Tatiana. Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego Marek Elżbieta (1961- ). Kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość Miko-Giedyk Justyna. Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych Buła Anna. Znaczenie praktyki dla budowania doświadczenia i wiedzy pedagogicznej u kandydatów do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji
Zawiera:
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej