103580
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 158)
Autor
Antczak Mariola. Red. nauk. Walczak-Niewiadomska Agata (1977-). Red. nauk. Lewandowicz-Nosal Grażyna (1963-). Biblioteki publiczno-szkolne w Polsce : wczoraj, dziś, jutro? Lewandowicz-Nosal Grażyna (1963-). Schol-public libraries in Poland : yesterday, today, tomorrow? Biblioteka Narodowa. Instytut Książki i Czytelnictwa Biblioteki publiczno-szkolne w Polsce : wczoraj, dziś, jutro? IS. Biblioteka Narodowa. Instytut Książki i Czytelnictwa Schol-public libraries in Poland : yesterday, today, tomorrow? IS. Walczewska-Klimczak Grażyna. Typologia bibliotek szkolnych w gminach wiejskich w świetle badań własnych i Raportu o stanie bibliotek szkolnych w Polsce w 2012 r. Walczewska-Klimczak Grażyna. Typology of school libraries in rural communities according to individual research and the Report on the condition of school libraries in Poland in 2012 Biblioteka Narodowa. Pracownia Bibliotekoznawstwa Instytutu Książki i Czytelnictwa Typologia bibliotek szkolnych w gminach wiejskich w świetle badań własnych i Raportu o stanie bibliotek szkolnych w Polsce w 2012 r. IS. Biblioteka Narodowa. Pracownia Bibliotekoznawstwa Instytutu Książki i Czytelnictwa Typology of school libraries in rural communities according to individual research and the Report on the condition of school libraries in Poland in 2012 IS. Homolová Kateřina. Library in intergenerational view - the meaning and purpose of library in children's and adolescent's conceptions Homolová Kateřina. Biblioteka oczami pokoleń - znaczenie i cel bibliotek w koncepcjach dzieci i młodzieży Silesian University (Opava) Library in intergenerational view - the meaning and purpose of library in children's and adolescent's conceptions IS. Silesian University (Opava) Biblioteka oczami pokoleń - znaczenie i cel bibliotek w koncepcjach dzieci i młodzieży IS. Grenina Aiga. Teenagers' perception of a contemporary library Grenina Aiga. Współczesna biblioteka oczami nastolatka University of Latvia Teenagers' perception of a contemporary library IS. University of Latvia Współczesna biblioteka oczami nastolatka IS. Wójcik Magdalena. Strony internetowe bibliotek szkolnych jako narzędzie wspierające rozwijanie zainteresowań czytelniczych dzieci : porównanie wyników badań z lat 2012 i 2014 / Wójcik Magdalena. School libraries websites as a tool supporting development of children's reading interests. Comparison of research studies' results from the years 2012-2014 Uniwersytet Jagielloński (Kraków). Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Strony internetowe bibliotek szkolnych jako narzędzie wspierające rozwijanie zainteresowań czytelniczych dzieci : porównanie wyników badań z lat 2012 i 2014 / IS. Uniwersytet Jagielloński (Kraków). Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa School libraries websites as a tool supporting development of children's reading interests. Comparison of research studies' results from the years 2012-2014 IS. Zasacka Zofia. Książki na papierze i ekranie w życiu codziennym nastolatków Zasacka Zofia. Print and on-screen books' reading in the adolescents' daily life Biblioteka Narodowa. Instytut Książki i Czytelnictwa. Pracownia Badań Czytelnictwa Instytut Badań Edukacyjnych. Pracownia Języka Polskiego Książki na papierze i ekranie w życiu codziennym nastolatków IS. Biblioteka Narodowa. Instytut Książki i Czytelnictwa. Pracownia Badań Czytelnictwa Instytut Badań Edukacyjnych. Pracownia Języka Polskiego Print and on-screen books' reading in the adolescents' daily life IS. Antczak Mariola. Kultura czytelnicza pięcioklasistów szkół łódzkich w świetle badań własnych Antczak Mariola. Reading culture of the 5th grade students from Łódź primary schools Uniwersytet Łódzki. Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Kultura czytelnicza pięcioklasistów szkół łódzkich w świetle badań własnych IS. Uniwersytet Łódzki. Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Reading culture of the 5th grade students from Łódź primary schools IS. Borowski Dominik. Czytają czy nie? O preferencjach czytelniczych krakowskich nastolatków Borowski Dominik. Do they read or not? Reading prefereces of Cracow teenagers Uniwersytet Jagielloński (Kraków) Czytają czy nie? O preferencjach czytelniczych krakowskich nastolatków IS. Uniwersytet Jagielloński (Kraków) Do they read or not? Reading prefereces of Cracow teenagers IS. Russkikh Ekaterina. Romantic fiction today: supply and demand Russkikh Ekaterina. Literatura romantyczna dzisiaj : podaż i popyt Vyatka State University of Humanities Romantic fiction today: supply and demand IS. Vyatka State University of Humanities Literatura romantyczna dzisiaj : podaż i popyt IS. Chacińska Maja (nauki o mediach). Szwedzkie i norweskie dzieci w świetle książki. Wspieranie czytelnictwa - inicjatywy państwowe i oddolne Uniwersytet Gdański. Katedra Skandynawistyki Szwedzkie i norweskie dzieci w świetle książki. Wspieranie czytelnictwa - inicjatywy państwowe i oddolne IS. Grabowska Dorota. Rola bibliotek w kształtowaniu postaw czytelniczych - wybrane problemy Grabowska Dorota. The libraries' role in reading habits development - selected issues Uniwersytet Warszawski. Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych Rola bibliotek w kształtowaniu postaw czytelniczych - wybrane problemy IS. Uniwersytet Warszawski. Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych The libraries' role in reading habits development - selected issues IS. Woźniczka-Paruzel Bronisława. Rola multimediów w komunikacji głuchych dzieci i nastolatków oraz w ich dostępie do informacji i czytelnictwa Woźniczka-Paruzel Bronisława. The role of multimedia in communication of deaf children and teenagers and in their access to information and reading Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Instytut Informacji Naukowej i Bibliologii Rola multimediów w komunikacji głuchych dzieci i nastolatków oraz w ich dostępie do informacji i czytelnictwa IS. Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Instytut Informacji Naukowej i Bibliologii The role of multimedia in communication of deaf children and teenagers and in their access to information and reading IS. Lisowska-Kożuch Urszula. Zapraszamy na konkurs czyli Formy pracy w bibliotece : garść refleksji z doświadczeń własnych Lisowska-Kożuch Urszula. Welcome to the contest - forms of library's work. Reflections based on the author's experience Uniwersytet Pedagogiczny (Kraków). Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Zapraszamy na konkurs czyli Formy pracy w bibliotece : garść refleksji z doświadczeń własnych IS. Uniwersytet Pedagogiczny (Kraków). Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Welcome to the contest - forms of library's work. Reflections based on the author's experience IS.
Zawiera:
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 02/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Libraries and books in the teenagers' life
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej