103575
No cover
Book
In basket
Author
Domagała-Kręcioch Agnieszka. Red. Majerek Bożena. Red. Domagała-Kręcioch Agnieszka. Nauczyciel źródłem szkolnego nieporozumienia : odbicie w krzywym zwierciadle? Kwatera Anna. Praktyczne implikacje zniekształceń poznawczych i ich znaczenie w wyjaśnianiu (d)efektów skutecznego oddziaływania nauczycieli : wybrane zagadnienia Majerek Bożena. Styl "otwierający" i "domykający", czyli kontrowersje wokół oceny (nie)efektywności pracy nauczyciela Grochowalska Magdalena (pedagog). Codzienność świata społecznego szkoły kontekstem doświadczania napięć przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Pawlak Bożena. Pytania nauczycielskie i uczniowskie w edukacji wczesnoszkolnej Maćkowicz Jolanta. Gimnazjalista jako ofiara przemocy szkolnej Jonda Berandette. O edukacyjnych utrudnieniach w szkołach na terenie Niemiec Bereźnicka Małgorzata. Pedagogizacja rodziców jako jedno z zadań współczesnej szkoły Curyło-Sikora Patrycja. Porozumienie między poradnią psychologiczno-pedagogiczną a szkołą jako czynnik sprzyjający optymalizacji bio-psycho-społecznego funkcjonowania dzieci i młodzieży Kaczmarska Anna. Porozumienie między poradnią psychologiczno-pedagogiczną a szkołą jako czynnik sprzyjający optymalizacji bio-psycho-społecznego funkcjonowania dzieci i młodzieży Kowal Renata. Wolontariat w systemie oddziaływań szkolnych Kutek-Sładek Katarzyna. Doradca zawodowy w polskiej szkole : potrzeby a rzeczywistość Heimgartner Arno. Etablierung der Schulsocialarbeit in Ősterreich - vom Projekt zum Reglangebot Sting Stephan. Etablierung der Schulsocialarbeit in Ősterreich - vom Projekt zum Reglangebot
Zawiera:
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 74619 (1 egz.)
Notes:
General note
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again