103581
No cover
Book
In basket
Author
Latoch-Zielińska Małgorzata. Red. nauk. Morawska Iwona. Red. nauk. Potent-Ambroziewicz Małgorzata. Red. nauk. Myrdzik Barbara (1940- ). Przestrzeń edukacyjna jako "wędrujące pojęcie" Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Przestrzeń edukacyjna jako "wędrujące pojęcie" IS. Bomba Radosław (1980- ). Jak uczyć cyfrowych humanistów? Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Jak uczyć cyfrowych humanistów? IS. Latoch-Zielińska Małgorzata. Uczeń i nauczyciel w cyfrowym świecie : możliwości, szanse, ograniczenia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Uczeń i nauczyciel w cyfrowym świecie : możliwości, szanse, ograniczenia IS. Karwatowska Małgorzata. E-learning a blended learning w edukacji polonistycznej : korzyści i ograniczenia Jarosz Beata. E-learning a blended learning w edukacji polonistycznej : korzyści i ograniczenia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) E-learning a blended learning w edukacji polonistycznej : korzyści i ograniczenia IS. Reimann Aleksandra. Perspektywy intermedialności w edukacji : (definicje i klasyfikacje) Uniwersytet Adama Mickiewicza (Poznań) Perspektywy intermedialności w edukacji : (definicje i klasyfikacje) IS. Gromadzka Beata. Jak nowe media i kultura współuczestnictwa wpływają na kształcenie polonistyczne? Uniwersytet Adama Mickiewicza (Poznań) Jak nowe media i kultura współuczestnictwa wpływają na kształcenie polonistyczne? IS. Ślósarz Anna. Multimedialne moduły tematyczne : intertekstualność w sieci i praktyce edukacyjnej : (na przykładzie Polski i Australii) Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) Multimedialne moduły tematyczne : intertekstualność w sieci i praktyce edukacyjnej : (na przykładzie Polski i Australii) IS. Mlekodaj Anna. Aksjologiczna i dydaktyczna perspektywa wykjorzystania Internetu w praktyce szkolnej Zgama Barbara. Aksjologiczna i dydaktyczna perspektywa wykjorzystania Internetu w praktyce szkolnej Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Nowy Targ). Aksjologiczna i dydaktyczna perspektywa wykjorzystania Internetu w praktyce szkolnej Makarewicz Renata. Media cyfrowe jako element warsztatu naukowego pedagoga Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Media cyfrowe jako element warsztatu naukowego pedagoga IS. Szejgiec Beata. Internet jako medium wspierające warsztat nauczyciela polonisty Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Internet jako medium wspierające warsztat nauczyciela polonisty IS. Kołodziej Piotr (1975- ). Podręcznik i e-podręcznik : kilak uwag u progu szkolnej e-rewolucji Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) Podręcznik i e-podręcznik : kilak uwag u progu szkolnej e-rewolucji IS. Lewandowski Krzysztof (1956- ). Preferencje studentów w zakresie wyboru cyfrowych materiałów dydaktycznych : komunikat z badań sondażowych Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Preferencje studentów w zakresie wyboru cyfrowych materiałów dydaktycznych : komunikat z badań sondażowych IS. Gocół Damian. Narracje historii mówionej jako narzędzie edukacji Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Narracje historii mówionej jako narzędzie edukacji IS. Środoń Maria. Czy to dobrze, że Tola ma tablet? : o cyfryzacji edukacji wczesnoszkolnej krytycznie Uniwersytet Warszawski Czy to dobrze, że Tola ma tablet? : o cyfryzacji edukacji wczesnoszkolnej krytycznie IS. Marcinkiewicz Stefan Michał (1979-). Edukacja regionalna zapośredniczona komputerowo : na przykładzie internetowego dyskursu o przeszłości i teraźniejszości miasta Ełku i okolic Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Edukacja regionalna zapośredniczona komputerowo : na przykładzie internetowego dyskursu o przeszłości i teraźniejszości miasta Ełku i okolic IS. Kotuła Krzysztof. Media w przestrzeni klasowej : nowe modele interakcji ustnej na lekcji języka obcego Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Media w przestrzeni klasowej : nowe modele interakcji ustnej na lekcji języka obcego IS. Babecki Miłosz. Gry cyfrowe w paragmatyce edukacyjnej generacji C : amerykański kontekst w analizach mediów zaradczych i jedynych Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Gry cyfrowe w paragmatyce edukacyjnej generacji C : amerykański kontekst w analizach mediów zaradczych i jedynych IS. Mazur Damian. Szkolny klub filmowy - z perspektywy praktyka Zespół Szkół Salezjańskich (Kraków) Szkolny klub filmowy - z perspektywy praktyka IS. Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (Kraków) Szkolny klub filmowy - z perspektywy praktyka IS. Waligóra Janusz. Jak nakręciliśmy szkolne wydanie Faktów : zajecia praktyczne z mediów w klasie maturalnej Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) Jak nakręciliśmy szkolne wydanie Faktów : zajecia praktyczne z mediów w klasie maturalnej IS. Zdyb Magdalena. Nasza szafa - projekt animacyjno-edukacyjny w aspekcie edukacji muzealnej Uniwersytet Łódzki Nasza szafa - projekt animacyjno-edukacyjny w aspekcie edukacji muzealnej IS. Laskowski Piotr (1976- ). Witryny podlaskich szkół w kontekście wykorzystania nowych technologii i metod kreowania wizerunku Kiszkiel Łukasz. Witryny podlaskich szkół w kontekście wykorzystania nowych technologii i metod kreowania wizerunku Uniwersytet w Białymstoku Witryny podlaskich szkół w kontekście wykorzystania nowych technologii i metod kreowania wizerunku IS. Włodarczyk Anna. Polonista w przestrzeni multimediów : świadomy odbiorca - skuteczny nadawca - twórczy nauczyciel Uniwersytet Jagielloński (Kraków) Polonista w przestrzeni multimediów : świadomy odbiorca - skuteczny nadawca - twórczy nauczyciel IS.
Zawiera:
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 37/Cz (1 egz.)
Notes:
General note
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 285-303
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again