103580
No cover
Book
In basket
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja / red. Maciej Tanaś ; t. 2)
Author
Bednarek Józef. Red. Andrzejewska Anna. Red. Juszczyk Stanisław (1951- ). Analiza wybranych zjawisk i procesów w cyberprzestrzeni Uniwersytet Śląski (Katowice) Analiza wybranych zjawisk i procesów w cyberprzestrzeni IS. Bednarek Józef. Wyzwania edukacyjne w kontekście aktywności człowieka w przestrzeni cyfrowej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Wyzwania edukacyjne w kontekście aktywności człowieka w przestrzeni cyfrowej IS. Andrzejewska Anna. Dylematy funkcjonowania człowieka w wirtualnym świecie Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Dylematy funkcjonowania człowieka w wirtualnym świecie IS. Kandzia Joanna. Innowacyjne postawy podmiotów procesu kształcenia matematycznego w cyberprzestrzeni Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (Warszawa) Innowacyjne postawy podmiotów procesu kształcenia matematycznego w cyberprzestrzeni IS. Romaniuk Miłosz Wawrzyniec. E-learning na uczelni wyższej na przykładzie Akademii Pedagogiki Specjalnej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) E-learning na uczelni wyższej na przykładzie Akademii Pedagogiki Specjalnej IS. Wojno Artur. Próba nakreślenia modelowego rozwiązania dotyczącego e-learningu akademickiego Uczelnia Łazarskiego (Warszawa) Próba nakreślenia modelowego rozwiązania dotyczącego e-learningu akademickiego IS. Stachowiak Beata. Spostrzeganie przez studentów zagrożeń w obszarze życia osobistego oraz rodzinnego wynikających z rozwoju społeczeństwa informacyjnego Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń) Spostrzeganie przez studentów zagrożeń w obszarze życia osobistego oraz rodzinnego wynikających z rozwoju społeczeństwa informacyjnego IS. Tłuściak-Deliowska Aleksandra. Bullying versus cyberbullying : rola uczniów - świadków w analizowanych formach przemocy rówieśniczej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Bullying versus cyberbullying : rola uczniów - świadków w analizowanych formach przemocy rówieśniczej IS. Samoraj Mariusz. Czy cyberprzestrzeń zmienia naturę człowieka? : obszary zaniepokojeń pedagoga - humanisty Uniwersytet Warszawski Czy cyberprzestrzeń zmienia naturę człowieka? : obszary zaniepokojeń pedagoga - humanisty IS. Tonkiel Izabela. Cyberspołeczności jako nowe subkultury XXI wieku : wpływy grup online na kreację tożsamości na podstawie gry World of Warcraft Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Cyberspołeczności jako nowe subkultury XXI wieku : wpływy grup online na kreację tożsamości na podstawie gry World of Warcraft IS. Solecki Roman. Funkcjonowanie pokolenia cyfrowego w środowisku rówieśniczym Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) Funkcjonowanie pokolenia cyfrowego w środowisku rówieśniczym IS. Siwicki Marek. Manowce bierności fizycznej a czlowiek zaplątany w Sieć Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Manowce bierności fizycznej a czlowiek zaplątany w Sieć IS. Trzcińska-Król Maria. Zagrożenia wynikające z użytkowania technologii informacyjnych Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Zagrożenia wynikające z użytkowania technologii informacyjnych IS. Gołębieska-Wesołowska Agnieszka. Realizacja podstawy programowej a realne szanse i zagrożenia wirtualnego świata i internetu w pracy z uczniem szkoły podstawowej Państwowa Wyższa Szkoła (Skierniewice) Realizacja podstawy programowej a realne szanse i zagrożenia wirtualnego świata i internetu w pracy z uczniem szkoły podstawowej IS. Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego (Dębowa Góra) Realizacja podstawy programowej a realne szanse i zagrożenia wirtualnego świata i internetu w pracy z uczniem szkoły podstawowej IS. Ronatowicz Wojciech. Cyberpodwórko : profilaktyka ryzykownych zachowań seksualnych dzieci, młodzieży i młodych dorosłych w wirtualnym swiecie Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa) Cyberpodwórko : profilaktyka ryzykownych zachowań seksualnych dzieci, młodzieży i młodych dorosłych w wirtualnym swiecie IS. Kolek Agnieszka. Diagnoza i konsekwencje psychologiczno-pedagogiczne Zespołu Uzależnienia od Internetu(ZUI) u młodzieży i młodych dorosłych Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Diagnoza i konsekwencje psychologiczno-pedagogiczne Zespołu Uzależnienia od Internetu(ZUI) u młodzieży i młodych dorosłych IS.
Zawiera:
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 316/Cz (1 egz.)
Notes:
General note
Rozdziały lub artykuły tek książki skatologowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. przy pracach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again