103584
No cover
Book
In basket
Author
Piekarski Grzegorz. Red. nauk. Próchniak Agnieszka. Postawa studentów wobec społecznie odpowiedzialnej konsumpcji Kowalewska Małgorzata. Slow food jako międzynarodowy ruch społeczny Koba Laura. Prawa człowieka : problemy w zmieniającej się rzeczywistości polskiej Gliniecka Marta. Współczesne obrazy filmowe : od naiwnej mitologizacji ku promowaniu wartości społecznych Murawski Bartosz. Oblicza bezprawia : filmowe wizje polskiej rzeczywistości kryminalnej po 1989 r. Zoglowek Herbert (1952- ). Living in the nature : learning in the nature : experiental learning : a nature based pedagogical concept Jarecka-Żyluk Małgorzata. Społeczne przestrzenie edukacyjne Wiłucka-Haczkowska Katarzyna. Włączanie środowiska w realizację celów terapeutycznych, wychowawczych i dydaktycznych w szkole przyszpitalnej w Słupsku Ratkowska-Pasikowska Justyna (1980- ). Peregrynacje wokół myśli A. S. Neilla : z seksualnością w tle Sałapata Marta Anna. O pedagogu i (nie)podejmowaniu działania, czyli pytanie o to, co jest trudnego w sytuacjach trudnych : refleksja pierwsza Dobrowolski Tomasz (1949- ). Nauczyciel wczesnej edukacji jako inicjator działań prospołecznych Piekarski Grzegorz. Woluntaryzm działania w przestrzeni wolontariatu społecznego jako współczesne oblicze banalizacji dobra Kaca Przemysław. Tekst hip-hopowy jako prospołeczna wartość dla polskiej młodzieży Figurska Irena. Zarządzanie pracownikami wiedzy : przedmiotowe czy godnościowe? Pasikowski Sławomir. Percepcja akademickiego biura karier : pomiędzy ideą instytucjonalnego wsparcia a ryzykiem zaniedbania
Zawiera:
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 76288 (1 egz.)
Notes:
General note
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang. przy pracach
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. przy pracach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again