103581
No cover
Book
In basket
(Wczesna Edukacja)
Author
Leżańska Wiesława. Red. Radzikowska Dorota. Red. Leżańska Wiesława. Staż zawodowy nauczyciela wczesnoszkolnego przestrzenią rozwijania kompetencji Uniwersytet Łódzki Staż zawodowy nauczyciela wczesnoszkolnego przestrzenią rozwijania kompetencji IS. Bonar Jolanta. Refleksyjna praktyka w procesie stawania się nauczycielem Uniwersytet Łódzki Refleksyjna praktyka w procesie stawania się nauczycielem IS. Kucińska Estera. Action research - refleksyjny pedagog w praktyce na podstawie systemu kształcenia studentów studiów magisterskich w Wielkiej Brytanii Uniwersytet Warszawski Action research - refleksyjny pedagog w praktyce na podstawie systemu kształcenia studentów studiów magisterskich w Wielkiej Brytanii IS. Zdybel Dorota. Refleksja epistemologiczna jako narzędzie budowania własnego potencjału edukacyjnego przyszłych nauczycieli Społeczna Akademia Nauk (Łódź) Refleksja epistemologiczna jako narzędzie budowania własnego potencjału edukacyjnego przyszłych nauczycieli IS. Celińska-Mitał Dorota. Praktyki pedagogiczne jako forma rozwijania kompetencji nauczycielskich w opinii studentów Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności (Łódź) Praktyki pedagogiczne jako forma rozwijania kompetencji nauczycielskich w opinii studentów IS. Leek Joanna. Kompetencja planistyczna nauczycieli a praca w wielokulturowych klasach Uniwersytet Łódzki. Kompetencja planistyczna nauczycieli a praca w wielokulturowych klasach Kwiatkowska-Góralczyk Małgorzata. Nauczyciel edukacji początkowej a uczeń zdolny : wokół problemu (nie)kompetencji Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Nauczyciel edukacji początkowej a uczeń zdolny : wokół problemu (nie)kompetencji IS. Feliniak Aleksandra. Kompetencje informacyjno-medialne nauczycieli wczesnoszkolnych w zakresie wykorzystywania multimedialnych środków dydaktycznych Uniwersytet Łódzki Kompetencje informacyjno-medialne nauczycieli wczesnoszkolnych w zakresie wykorzystywania multimedialnych środków dydaktycznych IS. Kisiel Mirosław. Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej przewodnikiem dziecka wkraczającego w świat muzyki Uniwersytet Śląski (Katowice) Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej przewodnikiem dziecka wkraczającego w świat muzyki IS. Pawlak Magdalena. Nauczyciel jako kreator przestrzeni estetycznej dziecka Uniwersytet Łódzki Nauczyciel jako kreator przestrzeni estetycznej dziecka IS. Olechowska Agnieszka. Samoocena i wartościowanie kompetencji nauczycieli-terapeutów w przestrzeni edukacyjnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : doniesienie z badań Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Samoocena i wartościowanie kompetencji nauczycieli-terapeutów w przestrzeni edukacyjnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : doniesienie z badań IS. Matusz-Rżewska Alicja. Kultura masowa jako przestrzeń działania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej Kolegium Nauczycielskie (Zgierz) Kultura masowa jako przestrzeń działania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej IS. Basińska Anna. Nauczyciel - uczący się dorosły : refleksje nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w oparciu o program Tablit Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań) Nauczyciel - uczący się dorosły : refleksje nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w oparciu o program Tablit IS. Czerwonka Dagna. Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej wobec oczekiwań XXI wieku Kollegium Jagiellońskie. Toruńska Szkoła Wyższa. Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej wobec oczekiwań XXI wieku
Zawiera:
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 76330 (1 egz.)
Notes:
General note
Streszczenie angielskie przy pracach. Spis treści także angielski
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again