103575
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Sosnowski Tomasz (1975-2020). Red. nauk. Danilewicz Wioletta Teresa. Red. nauk. Sobecki Mirosław (1960- ). Red. nauk. Nikitorowicz Jerzy (1951- ). Potrzeba rewitalizacji w przestrzeni życia społecznego : znaczenia heterologii i kosmopolityzmu Uniwersytet w Białymstoku Potrzeba rewitalizacji w przestrzeni życia społecznego : znaczenia heterologii i kosmopolityzmu IS. Wilk Teresa. Oswajanie przestrzeni czyli O odpowiedzialności jako kategorii rewitalizującej przestrzeń życia społecznego Uniwersytet Śląski (Katowice) Oswajanie przestrzeni czyli O odpowiedzialności jako kategorii rewitalizującej przestrzeń życia społecznego IS. Danilewicz Wioletta Teresa. Ludzie w miejscach i przestrzeniach świata mobilnego Uniwersytet w Białymstoku Ludzie w miejscach i przestrzeniach świata mobilnego IS. Muszyńska Jolanta. Nowa(?) jakość życia społecznego środowisk lokalnych : współnotowość i obywatelskość Uniwersytet w Białymstoku Nowa(?) jakość życia społecznego środowisk lokalnych : współnotowość i obywatelskość IS. Sobecki Mirosław (1960- ). Zaangażowanie obywatelskie : zapoznana forma patriotyzmu? Uniwersytet w Białymstoku. Zaangażowanie obywatelskie : zapoznana forma patriotyzmu? Boryczko Marcin. Filozoficzne koncepcje sprawiedliwości społecznej jako kontekst uzasadnienia pracy socjalnej Uniwersytet Gdański. Filozoficzne koncepcje sprawiedliwości społecznej jako kontekst uzasadnienia pracy socjalnej Cichosz Mariusz (1960-). Animacja społeczno-kulturalna w obszarze pedagogiki społecznej : rozwój koncepcji Uniwersytet Kazimierza Wielkiego (Bydgoszcz) Animacja społeczno-kulturalna w obszarze pedagogiki społecznej : rozwój koncepcji IS. Błeszyńska Krystyna M.. Rola animacji społeczno-kulturalnej w rekonstrukcji kapitału społecznego w ponowoczesności Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa) Rola animacji społeczno-kulturalnej w rekonstrukcji kapitału społecznego w ponowoczesności IS. Harbatski Andrzej. Duchowa edukacja i duchowe wychowanie Harbatski Andrei (1956-) Duchowa edukacja i duchowe wychowanie H. Uniwersytet w Białymstoku Duchowa edukacja i duchowe wychowanie IS. Matyjewicz Marek (1972-). Przestrzeń w kulturze czy kultura w przestrzeni? : o animacji społeczno-kulturalnej raz jeszcze Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Przestrzeń w kulturze czy kultura w przestrzeni? : o animacji społeczno-kulturalnej raz jeszcze IS. Szymanowska Joanna. Ekonomia społeczna w środowisku lokalnym jako wyzwanie w działaniu animatora społecznego Uniwersytet w Białymstoku Ekonomia społeczna w środowisku lokalnym jako wyzwanie w działaniu animatora społecznego IS. Segiet Waldemar. Kreacja partnerstwa w relacjach rodzice - nauczyciele zadaniem animacji Uniwersytet Adama Mickiewicza (Poznań) Kreacja partnerstwa w relacjach rodzice - nauczyciele zadaniem animacji IS. Cudowska Agata. Pedagog-wolontariusz jako kreator dialogicznej przestrzeni spotkania z innym Uniwersytet w Białymstoku. Pedagog-wolontariusz jako kreator dialogicznej przestrzeni spotkania z innym Weissbrot-Koziarska Anna. Nauczyciel jako inicjator działań w środowisku lokalnym : między profesjonalizmem a wolontariatem Uniwersytet Opolski Nauczyciel jako inicjator działań w środowisku lokalnym : między profesjonalizmem a wolontariatem IS. Forma Paulina. Prospołeczny charakter pracy pedagoga społecznego : analiza działań interdyscyplinarnych podejmowanych w województwie świetokrzyskim Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce) Prospołeczny charakter pracy pedagoga społecznego : analiza działań interdyscyplinarnych podejmowanych w województwie świetokrzyskim IS. Żywno Maciej (1976-). Działania organizacji pozarządowych jako przykład animacji społeczności lokalnej Sokołowska Jolanta. Animacja w przestrzeni ulicy jako kreacja zmiany Uniwersytet Gdański Animacja w przestrzeni ulicy jako kreacja zmiany IS. Rudnik Anna. Rola i zadania pedagoga w edukacji gerontologicznej Uniwersytet w Białymstoku Rola i zadania pedagoga w edukacji gerontologicznej IS. Krzesińska-Żach Beata. Pomoc i wsparcie rodzin z dzieckiem terminalnie chorym : na przykładzie Fundacji "Pomóż im" w Białymstoku Uniwersytet w Białymstoku Pomoc i wsparcie rodzin z dzieckiem terminalnie chorym : na przykładzie Fundacji "Pomóż im" w Białymstoku IS. Zdunkiewicz Piotr. Kim jest, co robi i po co to robi : miejsce animatora kultury we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej Państwowa Wyższa Szkoła im. Papieża Jana Pawła II (Biała Podlaska). Kim jest, co robi i po co to robi : miejsce animatora kultury we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej Chańko Anna. Tabu... o tym nie mówi się głośno : sztuka jako przestrzeń wymiany doświadczeń w relacji pedagog - uczeń Wołyniec Emilia. Tabu... o tym nie mówi się głośno : sztuka jako przestrzeń wymiany doświadczeń w relacji pedagog - uczeń Uniwersytet w Białymstoku Tabu... o tym nie mówi się głośno : sztuka jako przestrzeń wymiany doświadczeń w relacji pedagog - uczeń IS. Sobczuk Sebastian. Trudności i perspektywy realizacji wychowania proekologicznego : na podstawie badań z terenu powiatu bialskiego Pawłowicz Ewa. Trudności i perspektywy realizacji wychowania proekologicznego : na podstawie badań z terenu powiatu bialskiego Państwowa Wyższa Szkoła im. Papieża Jana Pawła II (Biała Podlaska) Trudności i perspektywy realizacji wychowania proekologicznego : na podstawie badań z terenu powiatu bialskiego IS. Perkowska Marta. Wyzwanie społeczne i edukacyjne wynikające z transplantologii : wybrane zagadnienia Uniwersytet w Białymstoku Wyzwanie społeczne i edukacyjne wynikające z transplantologii : wybrane zagadnienia IS. Jeznach Anna. Wybrane aspekty postaw pielęgniarek i lekarzy wobec dehumanizacji : diagnoza pedagogiczna Ruszkowska Marzena. Wybrane aspekty postaw pielęgniarek i lekarzy wobec dehumanizacji : diagnoza pedagogiczna Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa (Siedlce) Wybrane aspekty postaw pielęgniarek i lekarzy wobec dehumanizacji : diagnoza pedagogiczna IS. Państwowa Wyższa Szkoła im. Papieża Jana Pawła II (Biała Podlaska) Wybrane aspekty postaw pielęgniarek i lekarzy wobec dehumanizacji : diagnoza pedagogiczna IS. Kulikowski Edward. Chór Akademicki Uniwersytetu w Białymstoku jako animator przestrzeni społeczno-kulturowej : kontekst pedagogiczny Czykier Krzysztof. Chór Akademicki Uniwersytetu w Białymstoku jako animator przestrzeni społeczno-kulturowej : kontekst pedagogiczny Uniwersytet w Białymstoku Chór Akademicki Uniwersytetu w Białymstoku jako animator przestrzeni społeczno-kulturowej : kontekst pedagogiczny IS. Siegień-Matyjewicz Alicja Joanna. Animacja kulturalna środowisk lokalnych jako sposób ochrony, promowania i wzbogacania dziedzictwa kulturowego regionu Puszczy Białowieskiej Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Animacja kulturalna środowisk lokalnych jako sposób ochrony, promowania i wzbogacania dziedzictwa kulturowego regionu Puszczy Białowieskiej IS. Sacharczuk Joanna. Komunikowanie się werbalne w przedwojennym Białymstoku : zwroty, słowa, powiedzenia zachowane w pamięci białostoczan polskiego i żydowskiego pochodzenia urodzonych w okresie międzywojennym Uniwersytet w Białymstoku. Komunikowanie się werbalne w przedwojennym Białymstoku : zwroty, słowa, powiedzenia zachowane w pamięci białostoczan polskiego i żydowskiego pochodzenia urodzonych w okresie międzywojennym Matyjas Bożena. Aktywne obywatelstwo seniorów - studentów uniwersytetów trzeciego wieku Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce) Aktywne obywatelstwo seniorów - studentów uniwersytetów trzeciego wieku IS. Lewartowicz Urszula. Inkluzywny model animacji społeczno-kulturalnej : na przykładzie programu miejskiego "Dzielnice Kultury" Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Inkluzywny model animacji społeczno-kulturalnej : na przykładzie programu miejskiego "Dzielnice Kultury" IS. Lukevič Uladzimir Paulavič (1956- ). Activation and organization of local population in the system "Sport for All" Brest State University. Activation and organization of local population in the system "Sport for All" Słupska Kamila. Biblioteka jako miejsce działań animacyjnych w środowisku Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań) Biblioteka jako miejsce działań animacyjnych w środowisku IS. Sołbut Agnieszka. Działalność świetlic dla dzieci funkcjonujących przy Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku odpowiedzią na potrzeby środowiska lokalnego Uniwersytet w Białymstoku Działalność świetlic dla dzieci funkcjonujących przy Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku odpowiedzią na potrzeby środowiska lokalnego IS. Łaguna-Raszkiewicz Kamilla. Działalność grup rekonstrukcji historycznej jako przykład edukacji dla pamięci : komunikat z badań Niepaństwowa Wyższa Szkoła Pedagogiczna (Białystok) Działalność grup rekonstrukcji historycznej jako przykład edukacji dla pamięci : komunikat z badań IS. Czykier Krzysztof. Inkluzja społeczna osób owdowiałych : w kierunku dobrych praktyk Uniwersytet w Białymstoku Inkluzja społeczna osób owdowiałych : w kierunku dobrych praktyk IS. Konaszewski Karol. Diagnozowanie i metodyczne postępowanie w pracy z jednostką nieprzystosowaną w kontekscie coachingu społecznego Uniwersytet w Białymstoku Diagnozowanie i metodyczne postępowanie w pracy z jednostką nieprzystosowaną w kontekscie coachingu społecznego IS. Kwadrans Łukasz. Kurator sądowy jako animator w przestrzeni życia społecznego Uniwersytet Śląski (Katowice) Kurator sądowy jako animator w przestrzeni życia społecznego IS. Raś Danuta. Resocjalizacja w więzieniu : zostawić świat lepszym Uniwersytet Śląski (Katowice) Resocjalizacja w więzieniu : zostawić świat lepszym IS. Segiet Katarzyna. Interwencja pedagogiczna w pracy z dzieckiem i rodziną : kontekst środowiskowy Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań) Interwencja pedagogiczna w pracy z dzieckiem i rodziną : kontekst środowiskowy IS. Bajkowski Tomasz. Satysfakcja ze sposobu funkcjonowania rodziny pochodzenia w opinii białostockiej młodzieży akademickiej Uniwersytet w Białymstoku Satysfakcja ze sposobu funkcjonowania rodziny pochodzenia w opinii białostockiej młodzieży akademickiej IS. Butarewicz-Głowacka Agata. Mentoring na rzecz dzieci z rodzin migracyjnych Uniwersytet w Białymstoku Mentoring na rzecz dzieci z rodzin migracyjnych IS. Grabowska Barbara. Udział rodziny w kształtowaniu poczucia tożsamości kulturowej uczniów ze szkół z polskim językiem nauczania Uniwersytet Śląski (Katowice) Udział rodziny w kształtowaniu poczucia tożsamości kulturowej uczniów ze szkół z polskim językiem nauczania IS. Herman Tomasz. Świetlica socjoterapeutyczna jako przykład placówki wspierającej rodzinę w środowisku lokalnym Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań) Świetlica socjoterapeutyczna jako przykład placówki wspierającej rodzinę w środowisku lokalnym IS. Palka Katarzyna. Formy wsparcia rodzin wiejskich w środowisku lokalnym Wszechnica Świętokrzyska (Kielce) Formy wsparcia rodzin wiejskich w środowisku lokalnym IS. Gawda Katarzyna. Małżeństwo, rodzina i jej alternatywne formy z perspektywy młodzieży licealnej i akademickiej Uniwersytet Kazimierza Wielkiego (Bydgoszcz) Małżeństwo, rodzina i jej alternatywne formy z perspektywy młodzieży licealnej i akademickiej IS. Sosnowski Tomasz (1975-2020). Doświadczenia rodziny pochodzenia jako źródło warunkujące współczesne ojcostwo Uniwersytet w Białymstoku Doświadczenia rodziny pochodzenia jako źródło warunkujące współczesne ojcostwo IS.
Zawiera:
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76346 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej