103584
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Minczanowska Aleksandra. Redakcja. Szafrańska-Gajdzica Anna. Redakcja. Szymański Mirosław Józef (1942- ). Redakcja. Szymański Mirosław Józef (1942- ). Wspólnota dążeń czy konflikt podmiotów Nowosad Inetta. Idea programu szkolnego. Od wspólpracy zespolu do jakości i efektywności pracy szkoły Madalińska-Michalak Joanna (1965- ). Wspólnoty praktyków a granice uczenia się nauczycieli w szkole. Rola dyrektora szkoly Perkowska-Klejman Anna. Szkoła jako instytucja, system społeczny i organizacja Górka-Strzałkowska Anna. Szkoła jako instytucja, system społeczny i organizacja Stępniewska-Gębik Hanna. Troska o siebie jako podstawa budowania wspólnoty Chmura Milan (1974-). Vymezeni a rozvoj klicovych kompetenci v zakladnim vzdelavani v Ceske republice Malach Josef (1953- ). Vymezeni a rozvoj klicovych kompetenci v zakladnim vzdelavani v Ceske republice Łukasik Joanna M.. W stronę nauczycielskiej "wspólnoty wrażliwej" na rozwój Grochowalska Magdalena (pedagog). Oczarowanie czy/i rozczarowanie. Dylematy uczestnictwa początkujących nauczycieli w działaniach wspólnotowych Szafrańska-Gajdzica Anna. Nastawienie do zmian i innowacji a relacje i wspólpraca w gronie pedagogicznym Szempruch Jolanta. Relacje rodziny i szkoły w procesie wychowania dziecka - wspólnota dążeń czy konflikt podmiotów? Hruzd-Matuszczyk Alicja. Polska szkoła za granicą jako przestrzeń współpracy rodziców i nauczycieli Pawluk-Skrzypek Agnieszka. Nauczyciel i rodzice wobec SPE - wspólnota potrzeb, wspólnota dążeń? Borawska-Kalbarczyk Katarzyna. Szkolne środowisko uczenia się jako dydaktyczna płaszczyzna współpracy nauczyciela i uczniów w obszarze rozwijania kompetencji informacyjnych Józefacka-Szram Natalia. Uczeń w oczach nauczyciela i rodzica Krasuska-Betiuk Marta. Wzajemne postrzeganie uczestników praktyk pedagogicznych w procesie budowania partnerstwa edukacyjnego Skarbek Karolina. Edukacja dzieci uzdolnionych matematycznie - potrzeby uczniów, działania nauczycieli a szkolna rzeczywistość Zalewska Joanna. Edukacja dzieci uzdolnionych matematycznie - potrzeby uczniów, działania nauczycieli a szkolna rzeczywistość Ruman Natalia Maria. Czy możliwa jest integracja społeczności szkolnej? Przykłady Zespołu Szkół nr 2 im. K. Miarki w Pszczynie Wnęk-Gozdek Joanna. Peer education jako metoda budowania wspólnoty dążeń w dobie społeczeństwa uczącego się Ciszewski Sebastian. Doskonalenie kompetencji działania w zespole nauczycielskim metodami Action Learning i Experiential Learning Model Zapotoczna Magdalena. Uczniowskie firmy wobec tworzenia edukacyjnej wspólnoty Przybylski Błażej (1985- ). Demokracja w szkole jako szkoła demokracji. Kilka uwag o samorządności Różańska Aniela. Zadania szkoły jako wspólnoty podmiotów zróżnicowanych kulturowo a szkolna edukacja religijna
Zawiera:
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77677 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 302-322
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej