103575
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków), ISSN 0239-6025 ; nr 798)
Autor
Majewicz Piotr. Redakcja. Kościółek Maria. Redakcja. Dyduch Ewa (1958- ). Redakcja. Majewicz Piotr. Psychoedukcja jako forma stymulacji rozwoju osób z niepełnosprawnością Oleńska-Pawlak Teresa. Pojektowanie programu psychoedukcyjnego w kontekście pracy z osobmi z niepełnosprawnością intelektulną Jarnecka Dorota. Pojektowanie programu psychoedukcyjnego w kontekście pracy z osobmi z niepełnosprawnością intelektulną Dyduch Ewa (1958- ). Pojektowanie programu psychoedukcyjnego w kontekście pracy z osobmi z niepełnosprawnością intelektulną Klaczak Marzena. Standardy konstruowania programu edukacyjngo Pająk Katarzyna. Poczucie własnej wartości uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualą Buczek Agnieszka. Wybrane źródła i sposoby motywowania ucznia z lekką npełnosprawnością intelektualną do nauki szkolnej Sikorski Jacek (pedagog). Wybrane źródła i sposoby motywowania ucznia z lekką npełnosprawnością intelektualną do nauki szkolnej Kościółek Anna. Kształtowanie empatii dzieci z głębszą niepełnoprawnością intelektulną poprzez udział w terpii ruchowej Bombińska-Domżał Anna. Wspiernie rozwoju komunikacji społecznej uczniów z autyzmem wysokofuncjonującym i zespołem Aspergra w nauczniu integracyjnym i włączającym Zawidniak Nina. Wspiernie rozwoju komunikacji społecznej uczniów z autyzmem wysokofuncjonującym i zespołem Aspergra w nauczniu integracyjnym i włączającym Bochenek Katarzyna. Wpływ stymulacji sensomotorycznej na popawę funkcjonowania dzieci z niepełnoprawnością intelektualną : analiza przypadku chłopca z autyzmem Niemiec-Elanany Sylwia. Wpływ stymulacji sensomotorycznej na popawę funkcjonowania dzieci z niepełnoprawnością intelektualną : analiza przypadku chłopca z autyzmem Bochenek Katarzyna. Terapia ręki jako forma wspomagania umiejętności manipulacyjnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną Niemiec-Elanany Sylwia. Terapia ręki jako forma wspomagania umiejętności manipulacyjnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną Lubińska-Kościółek Elżbieta. Sztuka wizualna w procesie stymulowania twórczej wyobraźni uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną Wolska Danuta. Rozwijanie umiejętności życiowych wpływających na aktywizację zawodową osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną Aondo-Akaa Grażyna. "Życie pełnią dorosłego życia" : wsparcie procesu osiągania autonomii życiowej przez dorosłe osoby z niepełnosprawnością ruchową przy wykorzystaniu programu psychoedukacyjnego opartego na metodzie dramy
Zawiera:
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77733 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej