103581
No cover
Book
In basket
Author
Wójcik Marta. Red. nauk. Olempska Magdalena. Obszary oddziaływań surdopedagogicznych i surdologopedycznych : badania własne Wyższa Szkoła Pedagogiczna (Łódź) Obszary oddziaływań surdopedagogicznych i surdologopedycznych : badania własne IS. Bartnikowska Urszula. Sposoby kształtowania poczucia własnej wartości u dzieci i młodzieży z wadą słuchu Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Sposoby kształtowania poczucia własnej wartości u dzieci i młodzieży z wadą słuchu IS. Białas Marcin. Kompetencja kulturowa niesłyszących czynnikiem pełnej integracji społecznej : charakterystyka narzędzi diagnozy Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego (Kielce). Filia (Piotrków Trybunalski). Wydział Filologiczno-Historyczny. Instytut Stosunków Międzynarodowych Kompetencja kulturowa niesłyszących czynnikiem pełnej integracji społecznej : charakterystyka narzędzi diagnozy IS. Estkowski Tomasz. Duszpasterstwo niesłyszacych Sadowska Marta. Rola rodziny w procesie nabywania oraz doskonalenia mowy dzieci z wadą słuchu Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Rola rodziny w procesie nabywania oraz doskonalenia mowy dzieci z wadą słuchu IS. Wójcik Marta. Proces rehabilitacji dzieci niesłyszących w percepcji matek Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Proces rehabilitacji dzieci niesłyszących w percepcji matek IS. Borowicz Aleksandra. Zastosowanie metody fonogestów jako sposób przezwyciężenia bariery komunikacyjnej i radzenia sobie ze stresem w rodzinie dziecka niesłyszącego Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Zastosowanie metody fonogestów jako sposób przezwyciężenia bariery komunikacyjnej i radzenia sobie ze stresem w rodzinie dziecka niesłyszącego IS. Kołodziejczyk Renata. Wczesna interwencja logopedyczna z zastosowaniem metody fonogestów w terapii dziecka niesłyszącego Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Wczesna interwencja logopedyczna z zastosowaniem metody fonogestów w terapii dziecka niesłyszącego IS. Plutecka Katarzyna. Rola dzienniczka wydarzeń w twórczym przyswajaniu języka przez dzieci głuche Uniwersytet Pedagogiczny (Kraków) Rola dzienniczka wydarzeń w twórczym przyswajaniu języka przez dzieci głuche IS. Muzyka Ewa. O potrzebie ćwiczeń słowotwórczych w kształceniu językowym dzieci niesłyszących Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) O potrzebie ćwiczeń słowotwórczych w kształceniu językowym dzieci niesłyszących IS. Domagała-Zyśk Ewa. Procesy pamięciowe u osób z uszkodzonym słuchem a nauczanie języka obcego Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Procesy pamięciowe u osób z uszkodzonym słuchem a nauczanie języka obcego IS. Kamyk-Wawryszuk Agnieszka. Możliwości i ograniczenia ucznia niesłyszącego w klasie integracyjnej w opinii nauczyciela XI Liceum Ogólnokształcące im. Arkadego Fidlera (Toruń) Możliwości i ograniczenia ucznia niesłyszącego w klasie integracyjnej w opinii nauczyciela IS.
Zawiera:
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 77819 (1 egz.)
Notes:
General note
Streszczenie w języku angielskim przy pracach
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again