103584
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Oelszlaeger-Kosturek Beata. Redakcja. Michalak Renata. Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle Zdybel Dorota. Metapoznanie : zaniechany obszar edukacji małego dziecka Wójcik Katarzyna (1986- ). Emocjonalne konteksty kształcenia Duraj Dominika. Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej Raszka Renata. Rozważania wokół socjalizacji ekonomicznej dzieci Ogrodzka-Mazur Ewa. Dziecko w świecie zabawy : wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej Żądło-Treder Joanna. Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6- i 7-letnich Nawolska Barbara. Dlaczego matematyka jest taka trudna? Reclik Renata. Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki Somerla Barbara. Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu : refleksje praktyka Borda Michał (1976- ). Antropologiczne fundamenty przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym Krauze-Sikorska Hanna. Koncepcje "embodied-embedded mind" : refleksje w kontekście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno-emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami Minczakiewicz Elżbieta Maria. Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM) Jędrzejowska Ewa (1985- ). Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu : założenia a rzeczywistość Suchodolska Jolanta. Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka : od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka Borzęcka Anna. Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się Klajmon-Lech Urszula (1970- ). Współpraca szkoły z rodzicami dzieci z niepełnosprawnością : szanse i bariery
Zawiera:
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Publikacja dofinansowana przez Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego Część tekstu w języku słowackim. Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Spis treści także w języku angielskim.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej