103581
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Minczanowska Aleksandra. Redakcja. Sadowska Katarzyna. Wczesnodziecięca edukacja w żłobku : stare dylematy, nowe wyzwaniaŹ Jędrzejowska Ewa (1985- ). Praca w grupach jako istotna forma organizacyjna w edukacji przedszkolnej Burkovičová Radmila. Indywidualnie zidentyfikowane potrzeby samokształcenia nauczycielek przedszkola Kasáčová Bronislava (1959- ). Dieťa ako objekt výskumu a subjekt edukácie : čo si myslia dospelí o deťoch na prahu vzdelávania? Kasáčová Bronislava (1959- ). Dziecko jako przedmiot badań i podmiot edukacji : co dorośli myślą o dzieciach na progu edukacji? Cabanová Mariana. Kvalitatívna analýza výpovedí dospelých o dnešných deťoch na prahu vzdelávania Cabanová Mariana. Jakościowa anliza poradnictwa dla dorosłych na temat współczesnych dzieci w edukacji Kruszewska Aleksandra. Dzieci sześcio- i siedmioletnie trzy lata później : diagnoza kompetencji trzecioklasistów Reclik Renata. Determinanty jakości wczesnoszkolnej edukacji matematycznej w opinii studentów edukacji elementarnej Drost-Rudnicka Małgorzata. Edukacja ogólnotechniczna małego dziecka w szkolnej rzeczywistości Raszka Renata. Uczniowie edukacji wczesnoszkolnej o pieniądzach Marek Elżbieta (1961- ). Aranżacja przestrzeni edukacyjnej a rozwój dziecka Szafrańska Anna. Wybory, nadzieje i dylematy : przyszli nauczyciele dzieci młodszych o wybranym zawodzie Leszcz-Krysiak Agnieszka. Nauczyciel twórczy - konieczność w reformowanym systemie oświaty : doniesienie z badań Reczek-Zymróz Łucja. Wartości preferowane we współczesnym modelu bycia nauczycielem wczesnej edukacji : na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (Tarnów) oraz północnych i południowych Węgrzech (Kaposvári i Sárospatak) Dyrek Danuta. Pedagodzy i nauczyciele otwierający się na potrzeby dziecka szansą edukacji Zalewska-Bujak Małgorzata. Nauczyciel o sobie i innych nauczycielach w świecie szkoły : (z perspektywy nauczycielskich narracji) Oelszlaeger-Kosturek Beata. Odczytywanie znaczeń wypowiedzi uczniów przez nauczyciela : wybrane problemy Oleksy Jadwiga. Podręcznik jako narzędzie sterujące działaniami nauczyciela i aktywnością edukacyjną uczniów klas I-III
Zawiera:
Status dostępności:
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Publikacja współfinansowana przez Stowarzyszenie Wspierania Edukacji Międzykulturowej i Uniwersytet Śląski Część prac w języku słowackim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy pracach.
Spis treści także w języku angielskim.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej