103581
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklama społeczna a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw = Public service advertising and the social responsibility of companies / Marian Mitręga. // W: Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2, Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne. nr 3716 / redakcja Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka. - Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2018. - S. 110-121.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia na stronach 120-121
Streszczenie w języku angielskim
W: Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2, Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne, s. 110-121
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej