103584
Book
In basket
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu marketing międzynarodowy, wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 82944 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 227-239.
Target audience note
Dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów MBA i podyplomowych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again