103584
Książka
W koszyku
Strategie konkurencji / David Faulkner, Cliff Bowman ; tłumaczenie z angielskiego Marek Albigowski. - Wydanie I. Nakład drugi. - Warszawa : Wydawnictwo FELBERG SJA, 1999. - VI, 169 stron : rysnki, wykresy ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania)
Książka odpowiada na pytania na których rynkach oraz w jakich segmentach należałoby konkurować i skoncentrować wysiłki oraz jakimi produktami powinno się konkurować i w jaki sposób osiągnąć trwałą przewagę?
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28252, 28253 (2 egz.)
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginłu: Essence of competitive strategy, 1995
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "The essence of competitive strategy".
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów praktyków i studentów kierunków zarządzania.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej