Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Placówka
Czytelnia APT
(7)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(7)
Szuścik Urszula
(7)
Gajdzica Anna
(2)
Minczanowska Aleksandra
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Adamek Irena. Nauczyciel w sytuacji zmian zachodzących w edukacji
(1)
Adamek Irena. Rozwijanie myślenia pytajnego u dzieci
(1)
Al-Khamisy Danuta. Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej
(1)
Babiaková Simoneta. Možnosti a výzvy evalvácie učitel'a primárneho vzdelávania
(1)
Bieńkowska Izabela. Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowania uczniów klas początkowych
(1)
Bonar Jolanta. Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów
(1)
Bortliczek Małgorzata. Od edukacji dorosłych do kreowania potrzeb dziecka : świat potrzeb dziecka w językowym obrazie reklam
(1)
Borzęcka Anna. Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej
(1)
Bugajska-Jaszczołt Beata. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Burkovičová Radmila. Działania nauczyciela przedszkolnego wspomagające rozwój dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Burkovičová Radmila. Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcje
(1)
Buła Anna. Znaczenie praktyki dla budowania doświadczenia i wiedzy pedagogicznej u kandydatów do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji
(1)
Cabanová Mariana. Diagnostická kompetencia ako súčast' kompetenčného profilu a profesijného štandardu učitel'a
(1)
Chojnacka-Synaszko Barbara. Rodzice dzieci w młodszym wieku szkolnym w roli (nie)wymagających odbiorców informacji o uczniowskich osiagnięciach szkolnych
(1)
Czajkowska Monika. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Czerska Aneta. Czytanie dla rozwoju w metodzie Cudowne Dziecko : komunikat z badań
(1)
Czudek-Ślęczka Sonia. Wychowawcze dylematy przygotowania dzieci do pojmowania tematu śmierci
(1)
Doušková Alena. Moderné prístupy k hodnoteniu edukačných výsledkov žiakov na primárnom stupni školy
(1)
Drost-Rudnicka Małgorzata. Edkacja techniczna - zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego
(1)
Drost-Rudnicka Małgorzata. Zajęcia pozalekcyjne jako forma organizacji czasu wolnego młodszych uczniów
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013). Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji : Biżej pedagogiki współbycia
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013). Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji : bliżej pedagogiki współbycia
(1)
Dąbrowska Magda. Kompetencje nauczycieli do prowadzenia obserwacji dzieci w placówkach Marii Montessori
(1)
Dłużniewska Agnieszka. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku
(1)
Fodorová Karin. Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání dětí
(1)
Fudala Rafał. Medialność jako istotna cecha dziecka żyjącego w technopolu i płynnej nowoczesności
(1)
Gajdzica Anna. Diagnoza jako jedna z funkcji przedszkola i szkoły : założenia teoretyczne i rozwiązania badawcze
(1)
Gajdzica Zenon (1970- ). Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej
(1)
Gaweł Anna. Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez realizację projektów POKL, EFS
(1)
Gil Małgorzata. Kształcenie dzieci utalentowanych : przegląd badań dotyczących praktyki w szkołach kanadyjskich
(1)
Gisman-Stoch Jolanta. Od śladu do znaku - o wędrowaniu i wybieraniu
(1)
Grochowalska Magdalena (pedagog). O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- ). Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna : wprowadzone zmiany oraz ich konsekwencje
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- ). raport eksperta Ministra Edukacji
(1)
Grzeszkiewicz Bożena. Zabawa swobodna : niedoceniane źródło wiedzy o dziecku
(1)
Grzywniak Celestyna. Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich
(1)
Górecka-Mostowicz Barbara. Umiejętności psychologiczne nauczyciela przedszkolnego
(1)
Górniok-Naglik Alina. Metafory w edukacji estetycznej
(1)
Hendrychová Simona. Vlastní hodnocení školy
(1)
Hruzd Alicja. Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu -możliwości i oganiczenia wychowania metodą Marii Montessori
(1)
Hul'ová Zlatica. Evalvácia problémov socializácieb deti v predškolskom veku
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna. Rodzina jako wartość przedstawiana w podręcznikach edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Jegier Aneta. Media a kształtowanie umiejętności społecznych dzieci
(1)
Jędrzejowska Ewa (1985- ). Rozwój twórczości plastycznej dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Jędrzejowska Ewa. Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania
(1)
Kapica Gabriela (1941- ). Edukacyjne bariery kreatywności młodszych uczniów
(1)
Kapica Gabriela (1941- ). Początkowa nauka czytania w opinii nauczycielek
(1)
Kapica Gabriela (1941- ). Szkoła i nauczyciel w organizowaniu środowiska uczenia się młodszych uczniów
(1)
Kasáčová Bronislava (1959- ). Hodnoty dnešných deti - možnosti ich diagnostikovnia a medzianárodných komparácií
(1)
Kasáčová Bronislava (1959- ). Profesia učitel'a a rozvoj jeho kompetencií diagnostikovat' diet'a v predškolskom a mladšom školskom veku
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia. Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci
(1)
Kawiak Ewelina. Kompetencje dzieci kończących edukację przedszkolną w zakresie orientacji przestrzennej : raport z badań
(1)
Klajmon-Lech Urszula (1970- ). Wartości przekazywane w podręcznikach do edukacji zintegrowanej
(1)
Kochanowska Ewa. Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Kochanowska Ewa. Rozpoznawanie uczniów zdolnych w kształceniu zintegrowanym
(1)
Kozieł Beata (1975 - 2012). Sposoby zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym - w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Kołodziejski Maciej. Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona
(1)
Kryk Gabriela (1966-). Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność
(1)
Kucharczyk Izabella. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku
(1)
Kuszak Kinga. Językowy obraz współczesnej rodziny : na przykładzie wypowiedzi uczniów w młodszym wieku szkolnym
(1)
Kłosińska Tatiana. Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- ). Edukacja małych dzieci : pomieszanie teorii pedagogicznej, polityki oświatowej i praktyki edukacyjnej
(1)
Leśniczak Grażyna. O właściwe kompetencje nauczycieli do edukacji muzycznej w przedszkolu w zakresie percepcji muzyki przez dzieci
(1)
Lukášová Hana. Możliwości i zagrożenia dla jakości życia dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Machaczek Gabriela. Rodzina jako źródło zaburzenia zachowania u dziecka w kontekście współczesnych przemian społeczno-kulturowych
(1)
Majzner Rafał (1976- ). Rola Czechowickiego Teatru Muzycznego "Movimento" w Czechowicach-Dziedzicach w rozwijaniu zainteresowań muzyczno-teatralnych dzieci i młodzieży
(1)
Marek Elżbieta (1961- ). Kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość
(1)
Marek Elżbieta (1961- ). Umiejętności językowe i matematyczne studentów pedagogiki wczesnoszkolnej
(1)
Mikler-Chwastek Anna (1976-). Wspomaganie rozwoju dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym : zasady, szanse i trudnści
(1)
Miko-Giedyk Justyna. Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych
(1)
Minczanowska Aleksandra. Obraz rodziny w ujęciu studentów pedagogiki
(1)
Muchacka Bożena (1953- ). Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb
(1)
Muszyńska Małgorzata. O estetyzację doświadczeń etycznych i obyczajowych : perspektywy i możliwości
(1)
Muszyńska Małgorzata. Psychodrama w edukacji lat czterdziestych XX wieku w stronę wspólczesnej aksjodramy
(1)
Nadowska Katarzyna. Pięciolatki w cieniu sześciolatków czy sześciolatki w cieniu pięciolatków : zagrożenia rozwoju starszych przedszkolaków
(1)
Nadrowska Katarzyna. Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami w przedszkolu : założenia a codzienna rzeczywistość : (studium przypadku)
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata. Działania i czynności nauczyciela w relacjach z dziećmi
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa. Miłość w językowym obrazie świata wartości preferowanych przez dzieci żyjące środowisku zróżnicowanym kulturowo
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa. Wychowanie międzykulturowe małego dziecka w opinii studentów - przyszłych nauczycieli
(1)
Olbrycht Katarzyna (1949- ). Edukacja kulturalna dziecka : zapomiany obszar edukacji
(1)
Olechowska Agnieszka. Współcześnie stosowane metody pomocy dzieciom z trudnościami rozwojowymi : doniesienie z ogólnopolskich badań sondażowych
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Oleksy Jadwiga. Histoyczne uwarunkowania aktualnych przemian w kształceniu zintegrowanym
(1)
Oleksy Jadwiga. Podręcznik w pracy domowej uczniów na szczeblu kształcenia zintegrowanego - duży problem w edukacji małego dziecka
(1)
Oleksy Jadwiga. Środki dydaktyczne w edukacji małego dziecka : inspiracje pedagogiczne metodą Marii Montessori
(1)
Parczewska Teresa. Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi
(1)
Parlak Mirosława. Możliwości intensyfikacji edukacji przyrodniczo-ekologicznej dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Piechaczek-Ogierman Gabriela. Samoocena uczniów związana z wyglądem
(1)
Piechaczek-Ogierman Gabriela. Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do naki szkolnej dzieci siedmioletnich
(1)
Pietryczuk Bożena. Problemy seksualności dzieci
(1)
Radzikowska Dorota. Kompetencje nauczyciela : opiekuna praktyk w przedszkolu i klasach początkowych w kontekście założeń projektu "Poznać - Zrozumieć - Doświadczyć"
(1)
Raszka Renata. Rozwijanie myślenia matematycznego dziecka w przekonaniach nauczycieli i kandydatów na nauczycieli
(1)
Reclik Renata. Zadania problemowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej
(1)
Remiszewska Zofia. Dwie edukacje małego dziecka
(1)
Rogozińska Katarzyna. Emisja głosu dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(5)
Nauczanie początkowe
(4)
Dziecko
(2)
Nauczyciele
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Rodzina
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Red. Szuścik Urszula. Red. Gajdzica Anna. Red. Lewowicki Tadeusz (1942- ). Edukacja małych dzieci : pomieszanie teorii pedagogicznej, polityki oświatowej i praktyki edukacyjnej Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- ). Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna : wprowadzone zmiany oraz ich konsekwencje Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- ). raport eksperta Ministra Edukacji Oleksy Jadwiga. Histoyczne uwarunkowania aktualnych przemian w kształceniu zintegrowanym Dymara Bronisława (1932-2013). Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji : bliżej pedagogiki współbycia Olbrycht Katarzyna (1949- ). Edukacja kulturalna dziecka : zapomiany obszar edukacji Szuścik Urszula. Wielowymiarowość podejścia do twórczości plastycznej dziecka Muszyńska Małgorzata. O estetyzację doświadczeń etycznych i obyczajowych : perspektywy i możliwości Górniok-Naglik Alina. Metafory w edukacji estetycznej Ogrodzka-Mazur Ewa. Miłość w językowym obrazie świata wartości preferowanych przez dzieci żyjące środowisku zróżnicowanym kulturowo Sacher Wiesława Aleksandra. Źródła wartości wychowawczych w procesie kształcenia muzycznego dzieci Klajmon-Lech Urszula (1970- ). Wartości przekazywane w podręcznikach do edukacji zintegrowanej Jakubowicz-Bryx Anna. Rodzina jako wartość przedstawiana w podręcznikach edukacji wczesnoszkolnej Ruman Natalia Maria. Wartości w edukacji i katechizacji małego dziecka : rozważania filozoficzno-teologiczne Czudek-Ślęczka Sonia. Wychowawcze dylematy przygotowania dzieci do pojmowania tematu śmierci Adamek Irena. Rozwijanie myślenia pytajnego u dzieci Kochanowska Ewa. Rozpoznawanie uczniów zdolnych w kształceniu zintegrowanym Oelszlaeger-Kosturek Beata. Działania i czynności nauczyciela w relacjach z dziećmi
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Zalewska-Bujak Małgorzata. Redakcja. Muchacka Bożena (1953- ). Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb Kapica Gabriela (1941- ). Początkowa nauka czytania w opinii nauczycielek Zbróg Zuzanna. Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania Jędrzejowska Ewa. Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania Kryk Gabriela (1966-). Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność Bugajska-Jaszczołt Beata. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej Czajkowska Monika. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej Parczewska Teresa. Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi Piechaczek-Ogierman Gabriela. Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do naki szkolnej dzieci siedmioletnich Szuścik Urszula. Twórczość plstyczna dzieci formą zabawy Grochowalska Magdalena (pedagog). O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy Wiśniewska-Kin Monika. Głowy pełne metafor, czyli co pokazały badania metafor dziecięcych Stokłosa Małgorzata. Technika labiryntu : narzędzie kształtowania kompetencji społecznych uczniów klas młodszych oraz twórczej pacy z grupą Gisman-Stoch Jolanta. Od śladu do znaku - o wędrowaniu i wybieraniu Kataryńczuk-Mania Lidia. Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci Różańska Aniela. Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą Drost-Rudnicka Małgorzata. Edkacja techniczna - zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego Al-Khamisy Danuta. Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej Hruzd Alicja. Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu -możliwości i oganiczenia wychowania metodą Marii Montessori Borzęcka Anna. Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej Gajdzica Zenon (1970- ). Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej Bieńkowska Izabela. Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowania uczniów klas początkowych
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Oleksy Jadwiga. Redakcja. Mikler-Chwastek Anna (1976-). Wspomaganie rozwoju dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym : zasady, szanse i trudnści Nadowska Katarzyna. Pięciolatki w cieniu sześciolatków czy sześciolatki w cieniu pięciolatków : zagrożenia rozwoju starszych przedszkolaków Olechowska Agnieszka. Współcześnie stosowane metody pomocy dzieciom z trudnościami rozwojowymi : doniesienie z ogólnopolskich badań sondażowych Remiszewska Zofia. Dwie edukacje małego dziecka Żółcik Marzena. Potrzeba wyróżniania sukcesów szkolnych uczniów z trudościami w uczeniu się Warchał Mateusz (1978- ). Psychoedukacja jako forma wspierania rozwoju ucznia niedostosowanego społecznie : ujęcie systemowe Skibska Joanna. Dziecko z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi : najważniejsze poblemy oraz sposoby postępowania Kapica Gabriela (1941- ). Edukacyjne bariery kreatywności młodszych uczniów Szuścik Urszula. Sztuka i twórczość dziecka w kontekście jego rozwoju i wychowania estetycznego Zalewska-Pawlak Mirosława. Radość dzieciństwa zagożona : problemy wczesnej edukacji estetycznej Dymara Bronisława (1932-2013). Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji : Biżej pedagogiki współbycia Lukášová Hana. Możliwości i zagrożenia dla jakości życia dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej Chojnacka-Synaszko Barbara. Rodzice dzieci w młodszym wieku szkolnym w roli (nie)wymagających odbiorców informacji o uczniowskich osiagnięciach szkolnych Kuszak Kinga. Językowy obraz współczesnej rodziny : na przykładzie wypowiedzi uczniów w młodszym wieku szkolnym Bortliczek Małgorzata. Od edukacji dorosłych do kreowania potrzeb dziecka : świat potrzeb dziecka w językowym obrazie reklam Ruman Natalia Maria. Wychowanie religijne w edukacji małego dziecka
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Minczanowska Aleksandra. Redakcja. Śliwerski Bogusław (1954- ). O wartości wychowania w degradowanym etycznie społeczeństwie informacyjnym Wąsiński Arkadiusz (1970-). Współczesne obrazy rodziny : w poszukiwaniu sensu opieki i rodzicielstwa Minczanowska Aleksandra. Obraz rodziny w ujęciu studentów pedagogiki Stokłosa Małgorzata. Obraz rodziny w ujęciu studentów pedagogiki Jegier Aneta. Media a kształtowanie umiejętności społecznych dzieci Fudala Rafał. Medialność jako istotna cecha dziecka żyjącego w technopolu i płynnej nowoczesności Machaczek Gabriela. Rodzina jako źródło zaburzenia zachowania u dziecka w kontekście współczesnych przemian społeczno-kulturowych Vančiková Katarina. Súčasné ekonomické a spoločenské súvislosti vzt'ahu rodiny a školy Hul'ová Zlatica. Evalvácia problémov socializácieb deti v predškolskom veku Pietryczuk Bożena. Problemy seksualności dzieci Ruman Natalia Maria. Śmierć i żałoba w doświadczeniu małego dziecka : ważne rozmowy na trudne tematy w rodzinie Kasáčová Bronislava (1959- ). Hodnoty dnešných deti - možnosti ich diagnostikovnia a medzianárodných komparácií Skoczylas-Krotla Edyta (1968-). O dzieciach dla dzieci : wokół współczesnej prozy dla najmłodszych Czerska Aneta. Czytanie dla rozwoju w metodzie Cudowne Dziecko : komunikat z badań Różańska Aniela. Rodzina i kształtowanie wartości ekologicznych małego dziecka Szuścik Urszula. Twórczość plastyczna dziecka w toku edukacji Grzeszkiewicz Bożena. Zabawa swobodna : niedoceniane źródło wiedzy o dziecku Majzner Rafał (1976- ). Rola Czechowickiego Teatru Muzycznego "Movimento" w Czechowicach-Dziedzicach w rozwijaniu zainteresowań muzyczno-teatralnych dzieci i młodzieży Muszyńska Małgorzata. Psychodrama w edukacji lat czterdziestych XX wieku w stronę wspólczesnej aksjodramy Drost-Rudnicka Małgorzata. Zajęcia pozalekcyjne jako forma organizacji czasu wolnego młodszych uczniów
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Red. Szuścik Urszula. Red. Minczanowska Aleksandra. Red. Burkovičová Radmila. Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcje Adamek Irena. Nauczyciel w sytuacji zmian zachodzących w edukacji Kasáčová Bronislava (1959- ). Profesia učitel'a a rozvoj jeho kompetencií diagnostikovat' diet'a v predškolskom a mladšom školskom veku Gajdzica Anna. Diagnoza jako jedna z funkcji przedszkola i szkoły : założenia teoretyczne i rozwiązania badawcze Górecka-Mostowicz Barbara. Umiejętności psychologiczne nauczyciela przedszkolnego Fodorová Karin. Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání dětí Radzikowska Dorota. Kompetencje nauczyciela : opiekuna praktyk w przedszkolu i klasach początkowych w kontekście założeń projektu "Poznać - Zrozumieć - Doświadczyć" Solich Kornelia (1968- ). Praktyka pedagogiczna studentów edukacji elementarnej w przedszkolu w kontekście ich samooceny Kawiak Ewelina. Kompetencje dzieci kończących edukację przedszkolną w zakresie orientacji przestrzennej : raport z badań Dąbrowska Magda. Kompetencje nauczycieli do prowadzenia obserwacji dzieci w placówkach Marii Montessori Oleksy Jadwiga. Środki dydaktyczne w edukacji małego dziecka : inspiracje pedagogiczne metodą Marii Montessori Parlak Mirosława. Możliwości intensyfikacji edukacji przyrodniczo-ekologicznej dzieci w wieku przedszkolnym Roszyńska Edyta. Kilka uwag o przedszkolnej edukacji przyrodniczej w odniesieniu do badań nad rozumowaniem dzieci podczas zajęć opartych na metodzie eksperymentu Jędrzejowska Ewa (1985- ). Rozwój twórczości plastycznej dzieci w wieku przedszkolnym Leśniczak Grażyna. O właściwe kompetencje nauczycieli do edukacji muzycznej w przedszkolu w zakresie percepcji muzyki przez dzieci Rogozińska Katarzyna. Emisja głosu dzieci w wieku przedszkolnym Gaweł Anna. Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez realizację projektów POKL, EFS Nadrowska Katarzyna. Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami w przedszkolu : założenia a codzienna rzeczywistość : (studium przypadku)
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Gajdzica Anna. Redakcja. Kapica Gabriela (1941- ). Szkoła i nauczyciel w organizowaniu środowiska uczenia się młodszych uczniów Zalewska-Bujak Małgorzata. Szkoła : miejsce rozwoju czy narzędzie reprodukcji struktur społecznych? Bonar Jolanta. Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów Hendrychová Simona. Vlastní hodnocení školy Doušková Alena. Moderné prístupy k hodnoteniu edukačných výsledkov žiakov na primárnom stupni školy Grzywniak Celestyna. Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich Kochanowska Ewa. Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym Dłużniewska Agnieszka. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku Kucharczyk Izabella. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku Piechaczek-Ogierman Gabriela. Samoocena uczniów związana z wyglądem Gil Małgorzata. Kształcenie dzieci utalentowanych : przegląd badań dotyczących praktyki w szkołach kanadyjskich Skarbek Karolina. Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej Reclik Renata. Zadania problemowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej Zawada Ernest. Aspekty edukacyjne i wychowawcze kształcenia plastycznego dzieci Kołodziejski Maciej. Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona Stawecka Anna. Terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym Babiaková Simoneta. Možnosti a výzvy evalvácie učitel'a primárneho vzdelávania Cabanová Mariana. Diagnostická kompetencia ako súčast' kompetenčného profilu a profesijného štandardu učitel'a Kłosińska Tatiana. Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego Marek Elżbieta (1961- ). Kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość Miko-Giedyk Justyna. Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych Buła Anna. Znaczenie praktyki dla budowania doświadczenia i wiedzy pedagogicznej u kandydatów do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej