Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia APT
(7)
Czytelnia APT
(2)
Tylko na miejscu
(1)
Autor
Antoniewicz Adam
(1)
Boroński Aleksander Roman
(1)
Grucka Katarzyna
(1)
Gunning James Patrick
(1)
Górka Małgorzata
(1)
Janicka-Panek Teresa
(1)
Kleer Jerzy (1928- )
(1)
Kosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Koziołek Jacek
(1)
Kozłowski Julian
(1)
Krzyszkowski Andrzej (elektrotechnik)
(1)
Opolski Krzysztof (1942- )
(1)
Tomiło Janusz (1955- )
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Decyzje
(2)
Artyleria przeciwlotnicza
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Boroński, Aleksander Roman (1893-1975)
(1)
Broń palna
(1)
Demokracja
(1)
Edukacja techniczna
(1)
Głosowanie
(1)
Instrukcje
(1)
Internowani
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Literatura
(1)
Logistyka
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Moździerze (wojsk.)
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Obóz jeniecki Eger
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Piechota
(1)
Podręczniki
(1)
Podstawa programowa
(1)
Prawo
(1)
Rachunek ekonomiczny
(1)
Racjonalność
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Transport
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wyroby i towary
(1)
Węgry
(1)
Władza państwowa
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Transport i logistyka
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing internetowy stał się w erze cyfrowej kluczowym elementem strategii marketingowych wielu przedsiębiorstw. Technologia oraz internet zmieniły nie tylko sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami, ale także jak budują i utrzymują swoje marki. Internet oferuje niespotykane wcześniej możliwości docierania do szerokiego grona odbiorców, personalizacji przekazów oraz interakcji z konsumentami w czasie rzeczywistym. W związku z tym, w pierwszej części niniejszej monografii, skoncentrujemy się na wybranych zagadnieniach związanych z marketingiem internetowym,które są istotne dla współczesnych praktyków i badaczy tej dziedziny. Część ta ma na celu dostarczenie wszechstronnego przeglądu wyzwań i możliwości związanych z marketingiem internetowym, prezentując praktyczne przykłady oraz analizy, które mogą stanowić inspirację dla praktyków i badaczy w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie. Współczesny rynek charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, które są wynikiem postępu technologicznego, globalizacji oraz zmieniających się preferencji konsumentów. W tak złożonym i szybko ewoluującym środowisku, zrozumienie interakcji pomiędzy produktem, rynkiem a konsumentem staje się kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstw. Dlatego też część druga niniejszej monografii koncentruje się na tych trzech fundamentalnych elementach, analizując ich wzajemne relacje oraz wpływ na strategie biznesowe. Dostarcza więc kompleksowej analizy interakcji między produktem, rynkiem i konsumentem, ukazując różnorodność podejść oraz wyzwań, które stoją przed przedsiębiorstwami w dzisiejszym zmieniającym się środowisku. Przedstawione badania i analizy mają na celu wsparcie praktyków i badaczy w lepszym zrozumieniu tych zjawisk oraz w wypracowywaniu skutecznych strategii biznesowych.
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24751P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71506 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tylko na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82353 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31019P (1 egz.)
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Brak informacji o dostępności: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej