Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia APT
(12)
Czytelnia APT
(2)
Autor
Kraszewski Krzysztof
(2)
Orłowska-Popek Zdzisława
(2)
Rokita-Jaśkow Joanna (1973- )
(2)
Andrysiak Ewa (1955- ). Księgozbiory historyczne w zasobach Książnicy Pedagogicznej im. Alfonsa Parczewskiego w Kaliszu
(1)
Aondo-Akaa Grażyna. "Życie pełnią dorosłego życia" : wsparcie procesu osiągania autonomii życiowej przez dorosłe osoby z niepełnosprawnością ruchową przy wykorzystaniu programu psychoedukacyjnego opartego na metodzie dramy
(1)
Babič Nada. Learning and teaching as dialogue between children and adults
(1)
Babič Nada. Uczenie się i nauczanie jako dialog między dziećmi i dorosłymi
(1)
Bak-Badowska Jolanta. Students' biological interests illustrated with the example of observation of nesting forms of wild bees (Hymenoptera: Apoidea: Apiformes)
(1)
Bak-Badowska Jolanta. Zainteresowania biologiczne uczniów na przykładzie obserwacji form gniazdowania dzikich pszczół (Hymenoptera: Apoidea: Apiformes)
(1)
Bala Agnieszka. Jak uczyć czytać metodą symultaniczno-sekwencyjną Jagody Cieszyńskiej w grupie przedszkolnej?
(1)
Baranowski Karol. Biblioteka Stowarzyszenia Nauczycielek w Krakowie jako kolekcja w zbiorach Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie
(1)
Bilewicz-Kuźnia Barbara. A process oriented child monitoring system for young children
(1)
Bilewicz-Kuźnia Barbara. Obserwacja rozwoju dziecka zorientowana na zmianę
(1)
Biskup Barbara. Błądzenie w labiryncie luster, poznanie płci w szkole podstawowej
(1)
Biskup Barbara. Wandering in the labyrinth - recognition of gender roles in primary school
(1)
Bochenek Katarzyna. Terapia ręki jako forma wspomagania umiejętności manipulacyjnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Bochenek Katarzyna. Wpływ stymulacji sensomotorycznej na popawę funkcjonowania dzieci z niepełnoprawnością intelektualną : analiza przypadku chłopca z autyzmem
(1)
Bombińska-Domżał Anna. Wspiernie rozwoju komunikacji społecznej uczniów z autyzmem wysokofuncjonującym i zespołem Aspergra w nauczniu integracyjnym i włączającym
(1)
Borghese Anita. Hurra, teraz polski!
(1)
Borghese Anita. kilka refleksji i pomysłów na rozwijanie mowy, myślenia i twórczego działania dzieci dwujęzycznych
(1)
Buchcic Elżbieta. New trends in environmental education - return to tradition?
(1)
Buchcic Elżbieta. Nowe trendy w edukacji przyrodniczej - czy powrót do tradycji?
(1)
Buczek Agnieszka. Wybrane źródła i sposoby motywowania ucznia z lekką npełnosprawnością intelektualną do nauki szkolnej
(1)
Budniak Alina. Knowledge of younger children on the work of human body
(1)
Budniak Alina. Wiedza dzieci młodszych na temat funkcjonowania ludzkiego ciała
(1)
Burkat Magdalena. Istota zadań wytwórczych w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Burkat Magdalena. The role of the productive tasks in the early childhood learning
(1)
Cebulak Andrzej. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report
(1)
Cebulak Andrzej. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań
(1)
Celer Bogumiła. Zbiory specjalne Książnicy Pedagogicznej im. Alfonsa Parczewskiego w Kaliszu i ich wykorzystanie w dydaktyce i badaniach regionalnych
(1)
Chartman Ołena. Levels manifestation of parental responsibility in the context of the psychological growth of preschool children
(1)
Chartman Ołena. Poziomy przejawiania rodzicielskiej odpowiedzialności w kontekście psychologicznego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Chowaniak Jolanata. Creative drama activity of pre-school children - practical implications
(1)
Chowaniak Jolanata. Kreacyjna aktywność teatralna dzieci w wieku przedszkolnym - implikacje praktyczne
(1)
Chylak Justyna. Księgozbiór mroczeński i stare druki Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi
(1)
Cieszyńska Jagoda (1955- )
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda. Dwujęzyczność
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda. Zaburzenia linearnego porządkowania czyli dysleksja
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda. rozumienie siebie jako Innego
(1)
Czacharowska Sylwia. Biblioteki pedagogiczne w Polsce : stan, analiza
(1)
Czaja-Chudyba Iwona
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. The storyline method : education through practical activities
(1)
Doušková Alena. Class managnent and quality of teaching at elementary school level
(1)
Doušková Alena. Triedny manažment a kvalita výučby na primárnom stupni školy
(1)
Dworska Urszula. Rola nauczyciela w realizacji założeń edukacji regionalnej uczniów w młodszym wieku szkolnym
(1)
Dworska Urszula. The role of a teacher in implementing the principles of regional education at younger school age
(1)
Dyduch Ewa (1958- )
(1)
Dyduch Ewa (1958- ). Pojektowanie programu psychoedukcyjnego w kontekście pracy z osobmi z niepełnosprawnością intelektulną
(1)
Fabisiak-Majcher Agnieszka. Jak uczyłam syna czytać w drugim i trzecim roku życia
(1)
Florek Anna. Assumptions and practice of personalized education innovative schools - Academies Good Education
(1)
Florek Anna. Założenia i praktyka edukacji spersonalizowanej w innowacyjnych szkołach - Akademiach Dobrej Edukacji
(1)
Fluda-Krokos Agnieszka (1981- )
(1)
Fluda-Krokos Agnieszka (1981- ). Kolekcja sprawozdań szkolnych w zasobach Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie jako źródło do badań
(1)
Gavrish Natalia. Modern approaches to the use of the artistic expression in the educational proces in preschool establishments
(1)
Gavrish Natalia. Nowoczesne podejście do stosowania wyrazu artystycznego w procesie edukacyjnym przedszkola
(1)
Gawron Elżbieta. Rola terenowej edukacji przyrodniczej w kształtowaniu świadomości ekologicznej uczniów szkoły podstawowej
(1)
Gawron Elżbieta. The role of environmental field education in raising ecological awareness among primary school pupils
(1)
Glanowska Monika. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością
(1)
Glanowska Monika. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III
(1)
Golec Wanda. Kolekcja historyczna w zbiorach Biblioteki Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach - zasoby sprzed 1945 r
(1)
Golly-Nowak Maria. Historyczne kolekcje w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. Gdańskiej Macierzy Szkolnej w Gdańsku
(1)
Grochowalska Magdalena (pedagog). Potencjał różnorodności czy potrzeba uniwersalności : znaczenia nadawane wsparciu w uczeniu się przez nauczycieli przedszkola
(1)
Grochowalska Magdalena (pedagog). The potential of diversity or the need of universality : meanings given by pre-school teachers to learning support
(1)
Grzywniak Celestyna. Proces diagnozowania dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się u dzieci 6 i 7-letnich
(1)
Grzywniak Celestyna. Process of diagnosing maturity neuropsychological for school learning children 6 and 7 years old
(1)
Górecka-Mostowicz Barbara. Identifying ownand other experiences as the aim of preschool education
(1)
Górecka-Mostowicz Barbara. Poznawanie przeżyć własnych i innych jako cel w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym
(1)
Głażewski Michał. Dyspraksja rozwojowa jako specyficzne zaburzenia funkcji motorycznych dziecka
(1)
Głażewski Michał. Dyspraxia as specific child's development AL coordination disorder
(1)
Ippoldt Lidia. Biblioteka Pedagogiczna w Skawinie jako centrum literatury terapeutycznej
(1)
Iwasiów Sławomir (1983- ). Kolekcje wiedzy : biblioteka pedagogiczna wobec kryzysu mediów
(1)
Jacewicz Agata. Badania nad zasobem słownictwa dzieci dawniej i dziś
(1)
Jacewicz Agata. Research on children's vocabulary in the past and today
(1)
Jakubowska Emilia (pedagog). Publishing houses for children's literature - what is worth reading for the young ones and why? : characteristics of the publishing activity for children
(1)
Jakubowska Emilia (pedagog). Wydawnictwa dla dzieci - co warto czytać najmłodszym i dlaczego? : charakterystyka działalności wydawniczej dla dzieci
(1)
Janik Beata
(1)
Jarnecka Dorota. Pojektowanie programu psychoedukcyjnego w kontekście pracy z osobmi z niepełnosprawnością intelektulną
(1)
Kabała Alicja. "Mów do mnie jeszcze..."
(1)
Kabała Alicja. o ćwiczeniach wspomagajacych terapię osób z zaburzeniami płynności mówienia
(1)
Kacperzak Joanna. Od starej książki pedagogicznej do elektronicznych baz oświatowych w zbiorach Warmińsko-Mazurskiej Biblioteki Pedagogicznej im. Tadeusz Kotarbińskiego w Olsztynie
(1)
Kasáčová Bronislava. Teacher as expert vs. teacher as good practitioner : theory on teachers vs. school reality
(1)
Kasáčová Bronislava. Učitel' expert verzus učitel' dobrý praktik : teória o učitel'och verzus školska realita profesijná reflexia a autoevalvácia učitela'
(1)
Katra Jolanta. Nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną w klasie zerowej
(1)
Klaczak Marzena. Standardy konstruowania programu edukacyjngo
(1)
Knych Aleksandra
(1)
Konderak Tatina. How to increase the efficiency of child's activity and cognitive process in foreign age classes
(1)
Konderak Tatina. Jak zwiększyć efektywność procesu poznania i działania dziecka na zajęciach z języka obcego w przedszkolu
(1)
Korendo Marta
(1)
Korendo Marta. Zaburzenia mechanizmów lewopółkulowych i ich objawy w zachowaniu i procesie uczenia się dzieci
(1)
Kosek Agnieszka. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline
(1)
Kosek Agnieszka. The storyline method : education through practical activities
(1)
Kosová Beata. Autorita učitel'a : podmienka učinnej edukácie
(1)
Kosová Beata. Teacher's authority : requirement for an efective education
(1)
Kostrub Dušan (1968- ). Active learning in the teaching and learning process
(1)
Kostrub Dušan (1968- ). Aktívne učenie sa v procese výučby
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Rodzice
(1)
Temat
Dwujęzyczność
(4)
Język dziecka
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Metody nauczania
(2)
Polska
(2)
Aktywizacja społeczna
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Aleksandrowicz, Julian (1908-1988)
(1)
Autyzm
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Chorzy
(1)
Cieszyńska, Jagoda (1955- )
(1)
Czarna (woj. podkarpackie, pow. dębicki, gm. Czarna)
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dysleksja
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja techniczna
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Język migowy
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kreatywność
(1)
Logopedia
(1)
Logopedzi
(1)
Metoda symultaniczno-sekwencyjna
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością
(1)
Nauka czytania
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pisanie
(1)
Praca
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Prześladowania polityczne
(1)
Psychoedukacja
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rynek pracy
(1)
Socjologia wychowania
(1)
Stres
(1)
Stres pourazowy
(1)
Szkoła
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Więźniowie polityczni
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zasadnicze szkoły zawodowe
(1)
Zatrudnienie wspomagane
(1)
Zbiory biblioteczne
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Cieszyńska Jagoda (1955- ). Redakcja. Orłowska-Popek Zdzisława. Redakcja. Korendo Marta. Redakcja. Miodunka Władysław T.. Jak dwujęzyczność dzieci polonijnych może wpływać na ich szacunek dla rodziców? Miodunka Władysław T.. na marginesie badań prof. Jagody Cieszyńskiej Cieszyńska-Rożek Jagoda. Dwujęzyczność Cieszyńska-Rożek Jagoda. rozumienie siebie jako Innego Cieszyńska-Rożek Jagoda. Zaburzenia linearnego porządkowania czyli dysleksja Korendo Marta. Zaburzenia mechanizmów lewopółkulowych i ich objawy w zachowaniu i procesie uczenia się dzieci Pluta-Wojciechowska Danuta. Dyslalia : mity i rzeczywistość Orłowska-Popek Zdzisława. Wpływ lateralizacji na proces nabywania języka przez dzieci niesłyszące z implantem ślimakowym Michalik Mirosław (1973- ). Językowa integracja niepełnosprawnych intelektualnie : procedura i wczesne strategie postępowania logopedycznego Wojciechowska-Pluta Danuta. Czynność połykania jako przedmiot diagnozy i terapii logopedycznej Kabała Alicja. "Mów do mnie jeszcze..." Kabała Alicja. o ćwiczeniach wspomagajacych terapię osób z zaburzeniami płynności mówienia Krajewska Małgorzata. Formuła lateralizacji a zaburzenia słuchu fonemowego u dzieci pięcio- i sześcioletnich Świstowska Małgorzata. Kształtowanie systemu fonetyczno-fonologicznego języka polskiego u obcokrajowców : elementy programu autorskiego Sedivy Katarzyna. Dysleksja Sedivy Katarzyna. doskonalenie techniki czytania Fabisiak-Majcher Agnieszka. Jak uczyłam syna czytać w drugim i trzecim roku życia Żywot Anna. Terapia logopedyczna dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji Siudak Anna. Strategie postępowania logopedycznego u pacjenta z głęboką afazją mieszaną : propozycja terapii Świątek Anna. Terapeuta i rodzice Świątek Anna. budowanie relacji z opiekunami dzieci pozostających pod opieką logopedyczną Bala Agnieszka. Jak uczyć czytać metodą symultaniczno-sekwencyjną Jagody Cieszyńskiej w grupie przedszkolnej? Wianecka Elżbieta. Kilka uwag na temat autorskiej metody pracy z dziećmi z zaburzeniami autystycznymi : doniesienia z badań - głos praktyka Katra Jolanta. Nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną w klasie zerowej Borghese Anita. Hurra, teraz polski! Borghese Anita. kilka refleksji i pomysłów na rozwijanie mowy, myślenia i twórczego działania dzieci dwujęzycznych Migocki Maciej. Etyka wobec zawodu logopedy
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77700 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 816.)
Praca jest poświęcona grupie ocalałych z represji politycznych. Włącza się w nurt rozważań na temat jednostek uwikłanych w bieg historii, będących ofiarami wydarzeń historycznych. Ma przybliżyć problematykę odległych następstw stresu pourazowego: reakcji posttraumatycznych, problemów adaptacyjnych, kulturowego, historycznego i społecznego kontekstu prześladowań w wymiarze osobistym i międzyludzkim. Książka „Po latach traumy. Psychologiczne następstwa represji politycznych w Polsce w latach 1944-1956” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Forum Bibliotek Pedagogicznych ; nr 2)
Autor
Fluda-Krokos Agnieszka (1981- ). Red. nauk. Janik Beata. Red. nauk. Walczak Krzysztof (1950- ). Idea kolekcji w dziejach i współczesnej działalności polskich bibliotek pedagogicznych Nahotko Marek. Biblioteka cyfrowa : lokalna czy globalna? Iwasiów Sławomir (1983- ). Kolekcje wiedzy : biblioteka pedagogiczna wobec kryzysu mediów Golly-Nowak Maria. Historyczne kolekcje w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. Gdańskiej Macierzy Szkolnej w Gdańsku Andrysiak Ewa (1955- ). Księgozbiory historyczne w zasobach Książnicy Pedagogicznej im. Alfonsa Parczewskiego w Kaliszu Celer Bogumiła. Zbiory specjalne Książnicy Pedagogicznej im. Alfonsa Parczewskiego w Kaliszu i ich wykorzystanie w dydaktyce i badaniach regionalnych Baranowski Karol. Biblioteka Stowarzyszenia Nauczycielek w Krakowie jako kolekcja w zbiorach Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie Mojska Katarzyna. Biblioteka Stowarzyszenia Nauczycielek w Krakowie jako kolekcja w zbiorach Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie Fluda-Krokos Agnieszka (1981- ). Kolekcja sprawozdań szkolnych w zasobach Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie jako źródło do badań Chylak Justyna. Księgozbiór mroczeński i stare druki Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi Laskowski Marcin. Księgozbiór mroczeński i stare druki Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi Kacperzak Joanna. Od starej książki pedagogicznej do elektronicznych baz oświatowych w zbiorach Warmińsko-Mazurskiej Biblioteki Pedagogicznej im. Tadeusz Kotarbińskiego w Olsztynie Tomaszewska-Reich Hanna. Od starej książki pedagogicznej do elektronicznych baz oświatowych w zbiorach Warmińsko-Mazurskiej Biblioteki Pedagogicznej im. Tadeusz Kotarbińskiego w Olsztynie Golec Wanda. Kolekcja historyczna w zbiorach Biblioteki Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach - zasoby sprzed 1945 r. Wodzyńska Maria. Kolekcja historyczna w zbiorach Biblioteki Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach - zasoby sprzed 1945 r. Ippoldt Lidia. Biblioteka Pedagogiczna w Skawinie jako centrum literatury terapeutycznej Czacharowska Sylwia. Biblioteki pedagogiczne w Polsce : stan, analiza
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76428 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78017 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Kraszewski Krzysztof. Red. nauk. Paśko Ingrid. Red. nauk. Ryk Andrzej. Fenomenologiczne podstawy w edukacji dziecka Ryk Andrzej. Phenomenological basis in the child's education Kosová Beata. Autorita učitel'a : podmienka učinnej edukácie Kosová Beata. Teacher's authority : requirement for an efective education Głażewski Michał. Dyspraksja rozwojowa jako specyficzne zaburzenia funkcji motorycznych dziecka Głażewski Michał. Dyspraxia as specific child's development AL coordination disorder Kasáčová Bronislava. Učitel' expert verzus učitel' dobrý praktik : teória o učitel'och verzus školska realita profesijná reflexia a autoevalvácia učitela' Kasáčová Bronislava. Teacher as expert vs. teacher as good practitioner : theory on teachers vs. school reality Rostańska Eugenia. Komunikacyjne relacje miedzy dzieckiem i nauczycielem w edukacji wczesnoszkolnej Rostańska Eugenia. Communication relations between a child and a teacher in early school education Doušková Alena. Triedny manažment a kvalita výučby na primárnom stupni školy Doušková Alena. Class managnent and quality of teaching at elementary school level Grzywniak Celestyna. Proces diagnozowania dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się u dzieci 6 i 7-letnich Grzywniak Celestyna. Process of diagnosing maturity neuropsychological for school learning children 6 and 7 years old Porubský Štefan (1947- ). Kurikulárne reformy a kvalita edukácie na primárnom stupni školy Porubský Štefan (1947- ). Curricular reforms and a quality of education at primary school Bilewicz-Kuźnia Barbara. Obserwacja rozwoju dziecka zorientowana na zmianę Bilewicz-Kuźnia Barbara. A process oriented child monitoring system for young children Pirozhenko Tamara. Poziomy przejawiania rodzicielskiej odpowiedzialności w kontekście psychologicznego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Pirozhenko Tamara. Levels manifestation of parental responsibility in the context of the psychological growth of preschool children Chartman Ołena. Poziomy przejawiania rodzicielskiej odpowiedzialności w kontekście psychologicznego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Chartman Ołena. Levels manifestation of parental responsibility in the context of the psychological growth of preschool children Kostrub Dušan (1968- ). Identyfikácia rodičových stratégií uplatnovaných vo výchove svojho dietata Kostrub Dušan (1968- ). Identification of parents educational strategies of their children education Tománková Martina. Identyfikácia rodičových stratégií uplatnovaných vo výchove svojho dietata Tománková Martina. Identification of parents educational strategies of their children education Kostrub Dušan (1968- ). Rodičovské výchovné stratégie v subjektívnych interpretáciách Kostrub Dušan (1968- ). Parental educational strategies in subjective interpretations Tománková Martina. Rodičovské výchovné stratégie v subjektívnych interpretáciách Tománková Martina. Parental educational strategies in subjective interpretations Wojniak Justyna. Technologie informacyjno-komunikacyjne w polityce edukacyjnej Unii Eeuropejskiej a bezpieczeństwo dziecka w sieci Wojniak Justyna. Uniformation and communication technologies in the European Union education policy and children safety online Babič Nada. Learning and teaching as dialogue between children and adults Babič Nada. Uczenie się i nauczanie jako dialog między dziećmi i dorosłymi Grochowalska Magdalena (pedagog). Potencjał różnorodności czy potrzeba uniwersalności : znaczenia nadawane wsparciu w uczeniu się przez nauczycieli przedszkola Grochowalska Magdalena (pedagog). The potential of diversity or the need of universality : meanings given by pre-school teachers to learning support Rengel Katarina. What is preschool from the children's perspective? Rengel Katarina. Czym jest przedszkole z perspektywy dziecięcej? Górecka-Mostowicz Barbara. Poznawanie przeżyć własnych i innych jako cel w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym Górecka-Mostowicz Barbara. Identifying ownand other experiences as the aim of preschool education Smółka Lucyna. Grzeczność - nauka ani łatwa, ani mała, czyli o dobrych manierach u przedszkolaków Smółka Lucyna. Courtesy - science neither easy, nor one of slight account, or good manners at preschoolers Gavrish Natalia. Modern approaches to the use of the artistic expression in the educational proces in preschool establishments Gavrish Natalia. Nowoczesne podejście do stosowania wyrazu artystycznego w procesie edukacyjnym przedszkola Sushchenko Olga. Modern approaches to the use of the artistic expression in the educational proces in preschool establishments Sushchenko Olga. Nowoczesne podejście do stosowania wyrazu artystycznego w procesie edukacyjnym przedszkola Budniak Alina. Wiedza dzieci młodszych na temat funkcjonowania ludzkiego ciała Budniak Alina. Knowledge of younger children on the work of human body Trnka Marián. Konštruktivistický model rozvoja prírodovednéno poznania v materskej škole Trnka Marián. Constructivist model of development of knowledge of nature in kindergarten Chowaniak Jolanata. Kreacyjna aktywność teatralna dzieci w wieku przedszkolnym - implikacje praktyczne Chowaniak Jolanata. Creative drama activity of pre-school children - practical implications Rogozińska Katarzyna. Spotkanie z muzyką w ćwiczeniach emisyjnych dzieci w wieku przedszkolnym Rogozińska Katarzyna. Meeting with music in emission exercises with pre-school children Ziarno Andrzej. Ty też potrafisz pomóc - przedszkolak ratownikiem : edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej Ziarno Andrzej. You can also help - preschooler as a liefguard : first aid education for children Czaja-Chudyba Iwona. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań Czaja-Chudyba Iwona. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report Cebulak Andrzej. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań Cebulak Andrzej. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report Šebeňová Iveta. Zadania rozwijające myślenie oraz umiejętności manualne uczniów klas modszych Šebeňová Iveta. Tasks for development of thinking and support for manual al skills of primary school pupils - junior levels Parczewska Teresa. Poszukiwanie miejsc uczenia się w narracji dzieci w wieku wczesnoszkolnym Parczewska Teresa. Searching for learning spaces in the narrations of early school-age children Paśko Ingrid. Poznawanie przyrody przez dzieci w młodszym wieku szkolnym Paśko Ingrid. Exploring nature by children in the younger school age Šeben Vladimír. Kształcenie uczniów szkoły podstawowej w zakresie nauk przyrodniczych z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) Šeben Vladimír. Using ICT to support science education in primary schools Kraszewski Krzysztof. Technika w realizacji założeń przedmiotu szkolnego "Sachunterricht" Kraszewski Krzysztof. Learning and activities in the field of technology, while fulfilling the objectives of the school subject "Sachunterricht" Nowak Zbigniew (pedagog). Głębie i mielizny - o pożytkach i szkodach aktywności manipulacyjnej w edukacji matematycznej dzieci Nowak Zbigniew (pedagog). The depths and shallows - about the benefits and harms of handling activity in the mathematical education of children Nawolska Barbara. Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji mamtematycznej dziecka Nawolska Barbara. Knowledge and action in the mathematical education of the child Żądło-Treder Joanna. Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji mamtematycznej dziecka Żądło-Treder Joanna. Knowledge and action in the mathematical education of the child Jacewicz Agata. Badania nad zasobem słownictwa dzieci dawniej i dziś Jacewicz Agata. Research on children's vocabulary in the past and today Pawlak Bożena. Pomyłki, błędy i porażki - niewykorzystany potencjał edukacji, także wczesnoszkolnej Pawlak Bożena. Mistakes, errors and defeats - the educational untapped potential, also in early-school education Myśliwiec Katarzyna. Edukacja wczesnoszkolna w dobie cyfryzacji - wartości edukacyjne wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej Myśliwiec Katarzyna. Early education in the digital age - the educational values of selected multimedia programs for students in grades I-III of primary school Stawecka Anna. Dziecięca twórczość plastyczna jako droga kształtowania postawy twórczej Stawecka Anna. Children plastic work as the road of forming the creative attitude Weiner Agnieszka. Kompetencje w edukacji muzycznej : rozważania wokół praksjalnej filozofii edukacji muzycznej Davida J. Elliotta Weiner Agnieszka. The category of competence in the light of the praxial philosophy of musical education by David J. Elliott Ławrowska Romualda. "Odczuwam, działam, rozumiem muzykę" w edukacji dziecka Ławrowska Romualda. "I feel, i experience, i understand the music" in the education of a child Kosek Agnieszka. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline Kosek Agnieszka. The storyline method : education through practical activities Czaja-Chudyba Iwona. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline Czaja-Chudyba Iwona. The storyline method : education through practical activities Kostrub Dušan (1968- ). Aspekty sociálneho konštruktywizmu interakcja : dieta/deti a učitel' Kostrub Dušan (1968- ). Aspects od school constructivism interaction : child/children an teacher Severini Eva. Aspekty sociálneho konštruktywizmu interakcja : dieta/deti a učitel' Severini Eva. Aspects od school constructivism interaction : child/children an teacher Reczek-Zymróz Łucja. Znaczenie metod aktywizujących w edukacji wczesnoszkonej Reczek-Zymróz Łucja. The significance of activating methods in early primary education Manourová Zuzana. Analyticko-syntetická metoda v modificovaném pojetí jako jedna z možností realizace inovativního přístupu v analytiko-syntetické metodé Manourová Zuzana. Analytic-syntetic in a modificated form as one of possibilities of realization of innovations within a traditional form of this method Vaškevič-Buś Jovita. Strategie czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnej Vaškevič-Buś Jovita. Strategies for reading comprehension in primary school education Vykoukalová Věra. Změny v pojetí práce s textem a rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků primárni školy v České Republice Vykoukalová Věra. Changes in the conception of dealing with text and development of reading literacy of primary school pupils Valášková Miriam. Dynamicdé diagnostikovanie písanej reči prvákov Valášková Miriam. Dynamic diagnosis of written speech of students of the first grade Glanowska Monika. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością Glanowska Monika. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III Czaja-Chudyba Iwona. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością Czaja-Chudyba Iwona. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III Kostrub Dušan (1968- ). Aktívne učenie sa v procese výučby Kostrub Dušan (1968- ). Active learning in the teaching and learning process Severini Eva. Aktívne učenie sa v procese výučby Severini Eva. Active learning in the teaching and learning process Šimik Ondřej. Zadania uczenia się w czeskich podręcznikach przyrodniczych jako środek aktywacji ucznia Šimik Ondřej. The learning tasks in Czech primary science textbooks as a means of pupil's activation Solińska Urszula. Rola nauczyciela w realizowaniu zajęć z języka obcego w przedszkolu Solińska Urszula. The role of the teacher in implementation of foreign language teaching system at preschool Konderak Tatina. Jak zwiększyć efektywność procesu poznania i działania dziecka na zajęciach z języka obcego w przedszkolu Konderak Tatina. How to increase the efficiency of child's activity and cognitive process in foreign age classes Malik Magdalena. Nauczyciel przedszkola i jego rola w projekcie edukacyjnym : kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w powiecie kłodzkim Malik Magdalena. Kindergarten teacher and his role in the educational project : comprehensive support the development of schools in the district Kłodzko Dworska Urszula. Rola nauczyciela w realizacji założeń edukacji regionalnej uczniów w młodszym wieku szkolnym Dworska Urszula. The role of a teacher in implementing the principles of regional education at younger school age Miernik Agnieszka. Podróż w głąb siebie drogą poznania Miernik Agnieszka. A journey in to ourselves through the way of cognition Zadęcka-Cekiera Anna. Humor i śmiech w edukacji Zadęcka-Cekiera Anna. Humor and laughter in education Olek-Redlarska Zofia (1955- ). Wydawnictwa dla dzieci - co warto czytać najmłodszym i dlaczego? : charakterystyka działalności wydawniczej dla dzieci Olek-Redlarska Zofia (1955- ). Publishing houses for children's literature - what is worth reading for the young ones and why? : characteristics of the publishing activity for children Jakubowska Emilia (pedagog). Wydawnictwa dla dzieci - co warto czytać najmłodszym i dlaczego? : charakterystyka działalności wydawniczej dla dzieci Jakubowska Emilia (pedagog). Publishing houses for children's literature - what is worth reading for the young ones and why? : characteristics of the publishing activity for children Biskup Barbara. Błądzenie w labiryncie luster, poznanie płci w szkole podstawowej Biskup Barbara. Wandering in the labyrinth - recognition of gender roles in primary school Partová Edita. Deformácie matematických pojmov a ich dôsledky v učiteľskom štúdiu Partová Edita. Deformation of mathematical concepts and their implications for teacher training Kozera-Mikuła Patrycja. The problem of school readiness of a child - diagnosis and methods of psycho-pedagogical assistance Kozera-Mikuła Patrycja. Problem gotowości szkolnej dziecka - diagnoza i formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76385 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Kraszewski Krzysztof. Red. nauk. Nawolska Barbara. Red. nauk. Slany Katarzyna. Horror dzicięcy na przykładzie powieści Ewelina i Czarny Ptak oraz Nie budź mnie jeszcze Grzegorza Gortata Slany Katarzyna. Children's horror through examples - Grzegorz Gortat's "Ewelina and the Black Bird" and "Dont't wake me up just yet" Zadęcka-Cekiera Anna. Humor w wypowiedziach pisemnych uczniów klas II i III szkoły podstawowej Zadęcka-Cekiera Anna. Humor in statements written by students in grades II-III of Primary School Zadęcka-Cekiera Anna. Sprawność językowa studentów - przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie opowiadania Zadęcka-Cekiera Anna. Lingual efficiency of the students - prospective future teachers of early childhood education in scope of story Machowska Jolanta (filolog). Moce sprawcze wykreowane w tekstach uczniów klas II i III edukacji wczesnoszkonej Machowska Jolanta (filolog). The sense of agency reflected in texts by scond und third graders in primary schools Machowska Jolanta (filolog). W kręgu paraliterackich gatunków mowy na płaszczyźnie dyskursu wczesnoszkolnego Machowska Jolanta (filolog). Paraliterary speech geners in written discourse in early school education Nawolska Barbara. Nabywanie wiedzy matematycznej przez dzieci Nawolska Barbara. Acquireing mathematical knowledge by children Nawolska Barbara. Rola ilustracji w rozwiązywaniu zadań matematycznych w edukacji wczesnoszkolnej Nawolska Barbara. Role of illustrations in solving mathematics tasks in elementary school Żądło-Treder Joanna. Wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz jego środowiskowe uwarunkowania Żądło-Treder Joanna. Supporting students with special educational needs and its environment conditions Żądło-Treder Joanna. Diagnoza interakcyjna w procesie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Żądło-Treder Joanna. Interactive diagnosis in process of supporting children with special educational needs Kraszewski Krzysztof. Treści środowiskowe i techniczne w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej w Tyrolu Południowym Kraszewski Krzysztof. Environmental and technical education in kindergarten and early childhood classes in South Tyrol Paśko Ingrid. Jak odkrywać i rozwijać zainteresowania dzieci światem przyrody i nauki Paśko Ingrid. Ways of discovering children's interests in science and nature Paśko Ingrid. Aktywizowanie dzieci w procesie wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej Paśko Ingrid. Activating children in the early childhood environmental education Turaczyk Katarzyna. Działania nauczycieli podejmowane w celu poprawy bezpieczeństwa dzieci na drogach w świetle badań Turaczyk Katarzyna. The actions of teachers taken to improve the safety of children on the roads light of research Burkat Magdalena. Istota zadań wytwórczych w edukacji wczesnoszkolnej Burkat Magdalena. The role of the productive tasks in the early childhood learning
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76402 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków), ISSN 0239-6025 ; nr 798)
Autor
Majewicz Piotr. Redakcja. Kościółek Maria. Redakcja. Dyduch Ewa (1958- ). Redakcja. Majewicz Piotr. Psychoedukcja jako forma stymulacji rozwoju osób z niepełnosprawnością Oleńska-Pawlak Teresa. Pojektowanie programu psychoedukcyjnego w kontekście pracy z osobmi z niepełnosprawnością intelektulną Jarnecka Dorota. Pojektowanie programu psychoedukcyjnego w kontekście pracy z osobmi z niepełnosprawnością intelektulną Dyduch Ewa (1958- ). Pojektowanie programu psychoedukcyjnego w kontekście pracy z osobmi z niepełnosprawnością intelektulną Klaczak Marzena. Standardy konstruowania programu edukacyjngo Pająk Katarzyna. Poczucie własnej wartości uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualą Buczek Agnieszka. Wybrane źródła i sposoby motywowania ucznia z lekką npełnosprawnością intelektualną do nauki szkolnej Sikorski Jacek (pedagog). Wybrane źródła i sposoby motywowania ucznia z lekką npełnosprawnością intelektualną do nauki szkolnej Kościółek Anna. Kształtowanie empatii dzieci z głębszą niepełnoprawnością intelektulną poprzez udział w terpii ruchowej Bombińska-Domżał Anna. Wspiernie rozwoju komunikacji społecznej uczniów z autyzmem wysokofuncjonującym i zespołem Aspergra w nauczniu integracyjnym i włączającym Zawidniak Nina. Wspiernie rozwoju komunikacji społecznej uczniów z autyzmem wysokofuncjonującym i zespołem Aspergra w nauczniu integracyjnym i włączającym Bochenek Katarzyna. Wpływ stymulacji sensomotorycznej na popawę funkcjonowania dzieci z niepełnoprawnością intelektualną : analiza przypadku chłopca z autyzmem Niemiec-Elanany Sylwia. Wpływ stymulacji sensomotorycznej na popawę funkcjonowania dzieci z niepełnoprawnością intelektualną : analiza przypadku chłopca z autyzmem Bochenek Katarzyna. Terapia ręki jako forma wspomagania umiejętności manipulacyjnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną Niemiec-Elanany Sylwia. Terapia ręki jako forma wspomagania umiejętności manipulacyjnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną Lubińska-Kościółek Elżbieta. Sztuka wizualna w procesie stymulowania twórczej wyobraźni uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną Wolska Danuta. Rozwijanie umiejętności życiowych wpływających na aktywizację zawodową osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną Aondo-Akaa Grażyna. "Życie pełnią dorosłego życia" : wsparcie procesu osiągania autonomii życiowej przez dorosłe osoby z niepełnosprawnością ruchową przy wykorzystaniu programu psychoedukacyjnego opartego na metodzie dramy
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 590)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9/Cz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 563)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68301, 68300 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 804)
Zbiór 11 artykułów poświęconych różnym zagadnieniom dotyczącym przyswajania języków obcych przez najmłodsze dzieci zarówno w warunkach naturalnych, jak i w klasie. Został podzielony na trzy części: Cele nauczania dzieci języków obcych i drugich: aspekty teoretyczne; Metody nauczania języków obcych w klasie i w środowisku domowym; Przyswajanie języka drugiego w środowisku naturalnym/dwujęzyczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77758 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków), ISSN 0239-6025 ; nr 806)
Autor
Walosik Alicja. Redakcja. Żeber-Dzikowska Ilona. Redakcja. Walosik Alicja. Raport o stanie dydaktyk przedmiotów przyrodniczych w Polsce po 15 latach Walosik Alicja. Report on the state of teaching of natural objects in Poland : after 15 years Nodzyńska Małgorzata. Raport o stanie dydaktyk przedmiotów przyrodniczych w Polsce po 15 latach Nodzyńska Małgorzata. Report on the state of teaching of natural objects in Poland : after 15 years Żeder-Dzikowska Ilona. Edukacja biologiczna warunkiem wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju Żeder-Dzikowska Ilona. Biological education as a condition for implementing sustainable development rules Buchcic Elżbieta. Nowe trendy w edukacji przyrodniczej - czy powrót do tradycji? Buchcic Elżbieta. New trends in environmental education - return to tradition? Strumińska-Doktór Anna. Nauczyciel przyrodnik wobec konieczności podwyższenia jakości kształcenia Strumińska-Doktór Anna. Biology teacher in view of the need to increase the quality of education Walosik Alicja. Rola terenowej edukacji przyrodniczej w kształtowaniu świadomości ekologicznej uczniów szkoły podstawowej Walosik Alicja. The role of environmental field education in raising ecological awareness among primary school pupils Gawron Elżbieta. Rola terenowej edukacji przyrodniczej w kształtowaniu świadomości ekologicznej uczniów szkoły podstawowej Gawron Elżbieta. The role of environmental field education in raising ecological awareness among primary school pupils Szymczyk-Krzemińska Ewelina. Przydatność działalności edukacyjnej ZŚiNPK na terenie Ponidzia w nauczaniu biologii na IV etapie edukacyjnym w zakresie podstawowym Szymczyk-Krzemińska Ewelina. The advantages of educational activties ZŚiNPK in Ponidzie in the teaching of biology in the fourth stage of education at the basic level Pietrzak Małgorzata (1960- ). Obserwacje terenowe z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych wsparciem kształcenia o zrównoważonym rozwoju miast Pietrzak Małgorzata (1960- ). ITC-based field observation as a support in education on sustainable urban development Stankiewicz Alina. Postawy uczniów liceów ogólnokształcących wobec różnorodności biologicznej Stankiewicz Alina. Attitudes of high school students on biodiversity Nodzyńska Małgorzata. Świadomość ekologiczna studentów kierunków "nauk o życiu" - wybory konsumenckie : drewniane vs. plastikowe Nodzyńska Małgorzata. Environmental awareness of students "life sciences" - consumer choices : wood vs. plastic Florek Anna. Założenia i praktyka edukacji spersonalizowanej w innowacyjnych szkołach - Akademiach Dobrej Edukacji Florek Anna. Assumptions and practice of personalized education innovative schools - Academies Good Education Luboch-Kalinowska Weronika. Efektywność pracy dydaktycznej nauczycieli biologii w dobie rozwoju nauk przyrodniczych Luboch-Kalinowska Weronika. The effectiveness of teachning biology teachers in the era of the development of the natural sciences Bak-Badowska Jolanta. Zainteresowania biologiczne uczniów na przykładzie obserwacji form gniazdowania dzikich pszczół (Hymenoptera: Apoidea: Apiformes) Bak-Badowska Jolanta. Students' biological interests illustrated with the example of observation of nesting forms of wild bees (Hymenoptera: Apoidea: Apiformes) Żeber-Dzikowska Ilona. Zainteresowania biologiczne uczniów na przykładzie obserwacji form gniazdowania dzikich pszczół (Hymenoptera: Apoidea: Apiformes) Żeber-Dzikowska Ilona. Students' biological interests illustrated with the example of observation of nesting forms of wild bees (Hymenoptera: Apoidea: Apiformes) Krawczyk Józef. Wykorzystanie monitoringu biologicznego środowiska w edukacji przyrodniczej na różnych etapach edukacyjnych i w kształceniu nauczycieli Krawczyk Józef. Using the biological environment monitoring at natural science education at different educational levels and at teachers' education Krawczyk Józef. Żywe wskaźniki : biotesty wykorzystywane w edukacji przyrodniczej Krawczyk Józef. Alive indicators : exemplary biotest using at natural science education Wojciechowski Krzysztof Witold. Znaczenie kursu chemii jądrowej w ksztaltowaniu postaw wobec energetyki jądrowej studentów chemii Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach Wojciechowski Krzysztof Witold. The importance of the course of nuclear chemistry in shaping attitudes towards nuclear power students of the University of Natural Sciences and Humanities in Siedlce Wojciechowska Krystyna. Znaczenie kursu chemii jądrowej w ksztaltowaniu postaw wobec energetyki jądrowej studentów chemii Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach Wojciechowska Krystyna. The importance of the course of nuclear chemistry in shaping attitudes towards nuclear power students of the University of Natural Sciences and Humanities in Siedlce Szymczyk-Krzemińska Ewelina. Badanie przydatności Akademii Khana w nauczaniu biologii w liceum ogólnokształcącym Szymczyk-Krzemińska Ewelina. Examination of the advantages of the Khan Academy in teaching biolgy in secondary school
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77619 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77712 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9/Cz (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej