Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia APT
(4)
Czytelnia APT
(4)
Autor
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Szymańska Katarzyna
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Wędzki Dariusz (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Biegli rewidenci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dorośli
(1)
Księgowi
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Metodologia
(1)
Organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking, brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, just in time, lean management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsourcing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, strategiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego / Dariusz Wędzki. - Wydanie III zmienione. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 651 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób obliczania i interpretacji wskaźników finansowych, koncentrując się na najbardziej przydatnych i wiarygodnych spośród nich. Zaprezentowano systemy powiązanych ze sobą wskaźników ułatwiających analizę przyczynowo-skutkową problemów występujących w przedsiębiorstwie i wprowadzenie nowych rozwiązań. Wiele uwagi poświęcono metodom tworzenia jednoznacznej i wiarygodnej oceny sytuacji finansowej na podstawie wskaźników, przeciwstawiając się powszechnej, choć błędnej opinii, że „wskaźniki można różnie interpretować”. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane licznymi przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw. W trzeciej edycji książki zwrócono szczególną uwagę na: – przegląd wskaźników finansowych pogrupowanych według problemów, których te wskaźniki dotyczą, i obliczonych na podstawie sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z polskim prawem bilansowym, – charakterystykę wskaźników obliczonych na podstawie sprawozdań ogólnego przeznaczenia i skonsolidowanych według polskiego prawa bilansowego, sporządzanych przez przedsiębiorstwa, w tym przygotowywanych dla Głównego Urzędu Statystycznego oraz giełd papierów wartościowych, – prezentację systemów wskaźników finansowych powiązanych ze sobą przyczynowo-skutkowo, zasady tworzenia obiektywnej i syntetycznej oceny wskaźników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79244, 81305 (2 egz.)
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657/Cz (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81862 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339/Cz (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79292 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej