Sorting
Source
Katalog zbiorów
(14)
Form of Work
Książki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Status
available
(8)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia APT
(9)
Czytelnia APT
(7)
Author
Koniuszewska Natalia
(2)
Moeller Robert (1942- )
(2)
Płonka Michał
(2)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Chojnacka Ewa (1979- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołosowska Bożena (1956- )
(1)
Mintzberg Henry (1939-)
(1)
Mitoraj Robert
(1)
Szymańska Katarzyna
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Wędzki Dariusz (1970- )
(1)
Śnieżek Ewa
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(12)
Time Period of Creation
2001-
(10)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Studenci
(4)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. kontrolingu
(2)
Biegli rewidenci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dorośli
(1)
Ekonomiści
(1)
Księgowi
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Subject
Zarządzanie
(5)
Audyt wewnętrzny
(2)
Metodologia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Badania naukowe
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Organizacja
(1)
Podręczniki
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(11)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
14 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 79961 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 79202 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami tworzącymi działy audytu oraz dla studentów MBA kształcących się w tej dziedzinie. Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która koncentruje się na biznesowym aspekcie stosowania audytu wewnętrznego w dużych korporacjach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami tworzącymi działy audytu oraz dla studentów MBA kształcących się w tej dziedzinie. Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która koncentruje się na biznesowym aspekcie stosowania audytu wewnętrznego w dużych korporacjach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 79237 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 75966 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 77033 (1 egz.)
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 657/Cz (1 egz.)
Book
In basket
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 78254 (1 egz.)
Book
In basket
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking, brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, just in time, lean management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsourcing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, strategiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Book
In basket
Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego / Dariusz Wędzki. - Wydanie III zmienione. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 651 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób obliczania i interpretacji wskaźników finansowych, koncentrując się na najbardziej przydatnych i wiarygodnych spośród nich. Zaprezentowano systemy powiązanych ze sobą wskaźników ułatwiających analizę przyczynowo-skutkową problemów występujących w przedsiębiorstwie i wprowadzenie nowych rozwiązań. Wiele uwagi poświęcono metodom tworzenia jednoznacznej i wiarygodnej oceny sytuacji finansowej na podstawie wskaźników, przeciwstawiając się powszechnej, choć błędnej opinii, że „wskaźniki można różnie interpretować”. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane licznymi przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw. W trzeciej edycji książki zwrócono szczególną uwagę na: – przegląd wskaźników finansowych pogrupowanych według problemów, których te wskaźniki dotyczą, i obliczonych na podstawie sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z polskim prawem bilansowym, – charakterystykę wskaźników obliczonych na podstawie sprawozdań ogólnego przeznaczenia i skonsolidowanych według polskiego prawa bilansowego, sporządzanych przez przedsiębiorstwa, w tym przygotowywanych dla Głównego Urzędu Statystycznego oraz giełd papierów wartościowych, – prezentację systemów wskaźników finansowych powiązanych ze sobą przyczynowo-skutkowo, zasady tworzenia obiektywnej i syntetycznej oceny wskaźników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia APT
All copies are currently on loan: sygn. 79244, 81305 (2 egz.)
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 657/Cz (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 81862 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 339/Cz (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 79292 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again