Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia APT
(4)
Czytelnia APT
(9)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(7)
Szuścik Urszula
(7)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(2)
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Samoocena nauczycieli wczesnej edukacji w zakresie kompetencji muzycznych
(1)
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Sześciolatek w szkole : obowiązek szkolny - założenia i rozwiązania
(1)
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Transgresyjny wymiar aktywności poznawczej dziecka rozpoczynającego naukę w szkole
(1)
Al-Khamisy Danuta. Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej
(1)
Andrzejewska Jolanta. Aranżacja przestrzeni edukacyjnej przedszkola a edukacja plastyczna dzieci
(1)
Aniskevich Tatsiana. Resocjalizacyjna rola twórczości i sztuki
(1)
Babiaková Simoneta. Možnosti a výzvy evalvácie učitel'a primárneho vzdelávania
(1)
Babič Nada. Learning and teaching as dialogue between children and adults
(1)
Babič Nada. Uczenie się i nauczanie jako dialog między dziećmi i dorosłymi
(1)
Bieńkowska Izabela. Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowania uczniów klas początkowych
(1)
Bilewicz-Kuźnia Barbara. A process oriented child monitoring system for young children
(1)
Bilewicz-Kuźnia Barbara. Obserwacja rozwoju dziecka zorientowana na zmianę
(1)
Biskup Barbara. Błądzenie w labiryncie luster, poznanie płci w szkole podstawowej
(1)
Biskup Barbara. Wandering in the labyrinth - recognition of gender roles in primary school
(1)
Boguszewska Anna. Film w kontekście polecanej literatury dla uczniów klas początkowych w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej (1949-1956)
(1)
Bonar Jolanta. Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów
(1)
Bonar Jolanta. Zadania edukacyjne jako czynnik wspierający rozwój dzieci w młodszym wieku szkolnym
(1)
Borda Michał (1976- ). Antropologiczne fundamenty przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Borda Michał (1976- ). Podstawa programowa katechezy Kościoła katolickiego w Polsce
(1)
Bortliczek Małgorzata. Od edukacji dorosłych do kreowania potrzeb dziecka : świat potrzeb dziecka w językowym obrazie reklam
(1)
Borzęcka Anna. Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej
(1)
Borzęcka Anna. Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się
(1)
Bočarova Olena Anatoli`i"vna. Edukacja początkowa w kontekście projektu "Nowa ukraińska szkoła"
(1)
Brodacka Małgorzata. Kompetencje społeczne młodzieży gimnazjalnej i jej aktywność na portalach społecznościowych
(1)
Brojek Anna. Motywacyjne uwarunkowania wyboru studiów studentów Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży drogą do sukcesu życiowego
(1)
Brojek Marta. Motywacyjne uwarunkowania wyboru studiów studentów Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży drogą do sukcesu życiowego
(1)
Budniak Alina. Knowledge of younger children on the work of human body
(1)
Budniak Alina. Wiedza dzieci młodszych na temat funkcjonowania ludzkiego ciała
(1)
Bugajska-Jaszczołt Beata. Edukcja matematyczna jako czynnik socjalizacji ekonomicznej dzieci
(1)
Bugajska-Jaszczołt Beata. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Bulera Maria. Kontakty ze sztuką w przedszkolu - doświadczenia w kontekście wychowawczych i rozwojowych funkcji sztuki
(1)
Burkovičová Radmila. Indywidualnie zidentyfikowane potrzeby samokształcenia nauczycielek przedszkola
(1)
Buła Anna. Wspieranie samodzielności myślowej uczniów klas początkowych w praktyce szkolnej
(1)
Buła Anna. Znaczenie praktyki dla budowania doświadczenia i wiedzy pedagogicznej u kandydatów do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji
(1)
Cabanová Mariana. Diagnostická kompetencia ako súčast' kompetenčného profilu a profesijného štandardu učitel'a
(1)
Cabanová Mariana. Jakościowa anliza poradnictwa dla dorosłych na temat współczesnych dzieci w edukacji
(1)
Cabanová Mariana. Kvalitatívna analýza výpovedí dospelých o dnešných deťoch na prahu vzdelávania
(1)
Cebulak Andrzej. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report
(1)
Cebulak Andrzej. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań
(1)
Chartman Ołena. Levels manifestation of parental responsibility in the context of the psychological growth of preschool children
(1)
Chartman Ołena. Poziomy przejawiania rodzicielskiej odpowiedzialności w kontekście psychologicznego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Chełstowska Zofia. Ewaluacja kultury jako forma samorefleksji wspomagająca proces rozwoju człowieka
(1)
Chojnacka-Synaszko Barbara. Dzieci w młodszym wieku szkolnym wobec oferty zagospodarowania czasu wolnego w placówkach świetlicowych
(1)
Chojnacka-Synaszko Barbara. Rodzice dzieci w młodszym wieku szkolnym w roli (nie)wymagających odbiorców informacji o uczniowskich osiagnięciach szkolnych
(1)
Chowaniak Jolanata. Creative drama activity of pre-school children - practical implications
(1)
Chowaniak Jolanata. Kreacyjna aktywność teatralna dzieci w wieku przedszkolnym - implikacje praktyczne
(1)
Chrześcijańska Akademia Teologiczna (Warszawa) Pedagogika na progu innych nauk społecznych, czyli o potrzebie powrotu do hybrydowych dyscyplin naukowych
(1)
Cieślik-Klauza Joanna. Wychowanie przez sztukę
(1)
Crispiani Piero (1950- ). L'Educazione nella cultura e nei contesti odierni
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Nieobeca praktyka - o wykorzystaniu strategii rozwijających krytyczną refleksję w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań
(1)
Czaja-Chudyba Iwona. The storyline method : education through practical activities
(1)
Czajkowska Monika. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Czech Piotr. Pracownik socjalny urzędnik czy opiekun spolegliwy - porażka czy sukces?
(1)
Czekaj Krzysztof (1958- ). W kierunku sukcesu życiowego więźniów : resocjalizacja poprzez edukację
(1)
Czudek-Ślęczka Sonia
(1)
Czudek-Ślęczka Sonia. Opieka wnuków nad dziadkami w przestrzeni wspólnoty rodzinnej
(1)
Demorgon Jacques. S'éduquer á l'humanité planétaire
(1)
Dobek Mirosława. Rola pieśni historycznych w kształtowaniu obrazu ojczyzny
(1)
Dolata Emilia. Perspektywa temporalna jako wyraz postawy młodzieży wobec świata
(1)
Dolata Izabela. Akt twórczy w perspektywie afektywnej
(1)
Dolata Marek. Kultura jako przekraczanie granic
(1)
Domagała-Kręcioch Agnieszka. Uczenie się na błędach jako droga do edukacyjngo sukcesu
(1)
Doušková Alena. Class managnent and quality of teaching at elementary school level
(1)
Doušková Alena. Moderné prístupy k hodnoteniu edukačných výsledkov žiakov na primárnom stupni školy
(1)
Doušková Alena. Triedny manažment a kvalita výučby na primárnom stupni školy
(1)
Drabarz Małgorzata. Znaczenie edukacji muzycznej młodzieży we współczesnym systemie kształcenia
(1)
Drewniak Halina. Zagrożenia rozwoju osobowości przez środki masowego przekazu
(1)
Drost-Rudnicka Małgorzata. Edkacja techniczna - zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego
(1)
Drost-Rudnicka Małgorzata. Edukacja ogólnotechniczna małego dziecka w szkolnej rzeczywistości
(1)
Duraj Dominika. Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej
(1)
Dworska Urszula. Rola nauczyciela w realizacji założeń edukacji regionalnej uczniów w młodszym wieku szkolnym
(1)
Dworska Urszula. The role of a teacher in implementing the principles of regional education at younger school age
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013). Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji : Biżej pedagogiki współbycia
(1)
Dyrek Danuta. Pedagodzy i nauczyciele otwierający się na potrzeby dziecka szansą edukacji
(1)
Dziadowicz Aleksander. La Mémoire - élément constructif de l'identité
(1)
Dziadowicz Aleksander. une aproche biblique pour une culture en crise
(1)
Dłużniewska Agnieszka. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku
(1)
Frimlová Lenka. Możliwości rodziców w pokonywaniu przeszkód w optymalnym rozwoju uzdolnionych dzieci
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gajdzica Zenon (1970- ). Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej
(1)
Gavrish Natalia. Modern approaches to the use of the artistic expression in the educational proces in preschool establishments
(1)
Gavrish Natalia. Nowoczesne podejście do stosowania wyrazu artystycznego w procesie edukacyjnym przedszkola
(1)
Gawrych Roman (1966- ). Kultura a edukacja - szanse i zagrożenia
(1)
Gil Małgorzata. Kształcenie dzieci utalentowanych : przegląd badań dotyczących praktyki w szkołach kanadyjskich
(1)
Gisman-Stoch Jolanta. Od śladu do znaku - o wędrowaniu i wybieraniu
(1)
Glanowska Monika. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością
(1)
Glanowska Monika. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III
(1)
Grochowalska Magdalena (pedagog). O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy
(1)
Grochowalska Magdalena (pedagog). Potencjał różnorodności czy potrzeba uniwersalności : znaczenia nadawane wsparciu w uczeniu się przez nauczycieli przedszkola
(1)
Grochowalska Magdalena (pedagog). The potential of diversity or the need of universality : meanings given by pre-school teachers to learning support
(1)
Grzeszkiewicz Bożena. Rozwój emocjonalno-społeczny dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Grzywniak Celestyna. Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
nieznany (xxx)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(9)
Wychowanie przedszkolne
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Metody nauczania
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Jakość życia
(1)
Kariera
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedeutologia
(1)
Polska
(1)
Socjologia wychowania
(1)
Sukces
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera:
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74588, 62870 (2 egz.)
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Czudek-Ślęczka Sonia. Rekakcja. Wąsiński Arkadiusz (1970-). Redakcja. Samborska Iwona. Przemiana dzieciństwa jako wyznacznik przemian edukacyjnych Czaja-Chudyba Iwona. Nieobeca praktyka - o wykorzystaniu strategii rozwijających krytyczną refleksję w edukacji wczesnoszkolnej Czudek-Ślęczka Sonia. Opieka wnuków nad dziadkami w przestrzeni wspólnoty rodzinnej Wąsiński Arkadiusz (1970-). Opieka wnuków nad dziadkami w przestrzeni wspólnoty rodzinnej Kłosińska Tatiana. Problemy wczesnej edukacji medialnej Zalewska-Bujak Małgorzata. Wychowanie dla bezpieczeństwa we współczesnym społeczeństwie : wybrane dylematy i zagrożenia Wojciechowska Katarzyna. Bezpieczeństwo w życiu przedszkolaka : komunikat z badań Kozieł Beata (1975 - 2012). Zjawisko krzywdzenia dzieci : próba analizy wybranych raportów Buła Anna. Wspieranie samodzielności myślowej uczniów klas początkowych w praktyce szkolnej Reclik Renata. Wspieranie aktywności matematycznej dzieci w młodszym wieku szkolnym Wiśniewska-Kin Monika. Myślenie metaforyczne dzieci w wieku wczesnoszkolnym : niewykorzystane i zaniedbane możliwości, znikająca sznsa Bonar Jolanta. Zadania edukacyjne jako czynnik wspierający rozwój dzieci w młodszym wieku szkolnym Grzeszkiewicz Bożena. Rozwój emocjonalno-społeczny dzieci w wieku przedszkolnym Skowrońska Aleksandra. Potrzeba kształtowania kompetencji społeczno-emocjonalnych małego dziecka Chojnacka-Synaszko Barbara. Dzieci w młodszym wieku szkolnym wobec oferty zagospodarowania czasu wolnego w placówkach świetlicowych Stelmach Jacek. Zachowania ryzykowne małych dzieci jako przejaw socjopatologii rodziny na pograniczu polsko-czeskim
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Oleksy Jadwiga. Redakcja. Mikler-Chwastek Anna (1976-). Wspomaganie rozwoju dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym : zasady, szanse i trudnści Nadowska Katarzyna. Pięciolatki w cieniu sześciolatków czy sześciolatki w cieniu pięciolatków : zagrożenia rozwoju starszych przedszkolaków Olechowska Agnieszka. Współcześnie stosowane metody pomocy dzieciom z trudnościami rozwojowymi : doniesienie z ogólnopolskich badań sondażowych Remiszewska Zofia. Dwie edukacje małego dziecka Żółcik Marzena. Potrzeba wyróżniania sukcesów szkolnych uczniów z trudościami w uczeniu się Warchał Mateusz (1978- ). Psychoedukacja jako forma wspierania rozwoju ucznia niedostosowanego społecznie : ujęcie systemowe Skibska Joanna. Dziecko z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi : najważniejsze poblemy oraz sposoby postępowania Kapica Gabriela (1941- ). Edukacyjne bariery kreatywności młodszych uczniów Szuścik Urszula. Sztuka i twórczość dziecka w kontekście jego rozwoju i wychowania estetycznego Zalewska-Pawlak Mirosława. Radość dzieciństwa zagożona : problemy wczesnej edukacji estetycznej Dymara Bronisława (1932-2013). Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji : Biżej pedagogiki współbycia Lukášová Hana. Możliwości i zagrożenia dla jakości życia dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej Chojnacka-Synaszko Barbara. Rodzice dzieci w młodszym wieku szkolnym w roli (nie)wymagających odbiorców informacji o uczniowskich osiagnięciach szkolnych Kuszak Kinga. Językowy obraz współczesnej rodziny : na przykładzie wypowiedzi uczniów w młodszym wieku szkolnym Bortliczek Małgorzata. Od edukacji dorosłych do kreowania potrzeb dziecka : świat potrzeb dziecka w językowym obrazie reklam Ruman Natalia Maria. Wychowanie religijne w edukacji małego dziecka
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Zalewska-Bujak Małgorzata. Redakcja. Muchacka Bożena (1953- ). Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb Kapica Gabriela (1941- ). Początkowa nauka czytania w opinii nauczycielek Zbróg Zuzanna. Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania Jędrzejowska Ewa. Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania Kryk Gabriela (1966-). Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność Bugajska-Jaszczołt Beata. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej Czajkowska Monika. Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej Parczewska Teresa. Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi Piechaczek-Ogierman Gabriela. Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do naki szkolnej dzieci siedmioletnich Szuścik Urszula. Twórczość plstyczna dzieci formą zabawy Grochowalska Magdalena (pedagog). O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy Wiśniewska-Kin Monika. Głowy pełne metafor, czyli co pokazały badania metafor dziecięcych Stokłosa Małgorzata. Technika labiryntu : narzędzie kształtowania kompetencji społecznych uczniów klas młodszych oraz twórczej pacy z grupą Gisman-Stoch Jolanta. Od śladu do znaku - o wędrowaniu i wybieraniu Kataryńczuk-Mania Lidia. Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci Różańska Aniela. Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą Drost-Rudnicka Małgorzata. Edkacja techniczna - zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego Al-Khamisy Danuta. Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej Hruzd Alicja. Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu -możliwości i oganiczenia wychowania metodą Marii Montessori Borzęcka Anna. Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej Gajdzica Zenon (1970- ). Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej Bieńkowska Izabela. Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowania uczniów klas początkowych
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Gajdzica Anna. Redakcja. Kapica Gabriela (1941- ). Szkoła i nauczyciel w organizowaniu środowiska uczenia się młodszych uczniów Zalewska-Bujak Małgorzata. Szkoła : miejsce rozwoju czy narzędzie reprodukcji struktur społecznych? Bonar Jolanta. Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów Hendrychová Simona. Vlastní hodnocení školy Doušková Alena. Moderné prístupy k hodnoteniu edukačných výsledkov žiakov na primárnom stupni školy Grzywniak Celestyna. Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich Kochanowska Ewa. Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym Dłużniewska Agnieszka. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku Kucharczyk Izabella. Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku Piechaczek-Ogierman Gabriela. Samoocena uczniów związana z wyglądem Gil Małgorzata. Kształcenie dzieci utalentowanych : przegląd badań dotyczących praktyki w szkołach kanadyjskich Skarbek Karolina. Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej Reclik Renata. Zadania problemowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej Zawada Ernest. Aspekty edukacyjne i wychowawcze kształcenia plastycznego dzieci Kołodziejski Maciej. Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona Stawecka Anna. Terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym Babiaková Simoneta. Možnosti a výzvy evalvácie učitel'a primárneho vzdelávania Cabanová Mariana. Diagnostická kompetencia ako súčast' kompetenčného profilu a profesijného štandardu učitel'a Kłosińska Tatiana. Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego Marek Elżbieta (1961- ). Kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość Miko-Giedyk Justyna. Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych Buła Anna. Znaczenie praktyki dla budowania doświadczenia i wiedzy pedagogicznej u kandydatów do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Oelszlaeger-Kosturek Beata. Redakcja. Kocurek Danuta. Dziedzictwo kulturowe jako przestrzeń edukacyjna dziecka przedszkolnego Szymczyk Leokadia. Edukacja europejska przedszkolaków w opinii rodziców Żmijewska Ewa. Wiedza nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej o międzykulturowości Bočarova Olena Anatoli`i"vna. Edukacja początkowa w kontekście projektu "Nowa ukraińska szkoła" Pawlak Justyna. Rodzic-edukator pod lupą : o rodzicach dzieci w edukacji domowej z perspektywy nauczycieli-egzaminatorów Borda Michał (1976- ). Podstawa programowa katechezy Kościoła katolickiego w Polsce Oleksy Jadwiga. Gotowość nauczycieli do diagnozowania i zaspokajania specyficznych potrzeb dziecka zdolnego Sadowska Katarzyna. Niedyrektywne towarzyszenie w rozwoju jako szansa dla instytucjonalnej opieki nad małym dzieckiem Kędzia Marta. Niedyrektywne towarzyszenie w rozwoju jako szansa dla instytucjonalnej opieki nad małym dzieckiem Ostrowska-Cichy Monika. Arteterapia i jej zastosowanie w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci Różańska Aniela. Zwierzęta jako podmiot w edukacji dziecka Zadęcka-Cekiera Anna. Umiejętności językowe uczniów klas III w zakresie form użytkowych / Anna Zadęcka-Cekiera. Twórca Autor Boguszewska Anna. Film w kontekście polecanej literatury dla uczniów klas początkowych w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej (1949-1956) Kisiel Mirosław. Kolorowe muzykowanie stymulatorem aktywności muzycznej w edukacji dziecka / Mirosław Kisiel. Twórca Autor
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Oelszlaeger-Kosturek Beata. Redakcja. Michalak Renata. Edukacja małego dziecka z neurobiologią w tle Zdybel Dorota. Metapoznanie : zaniechany obszar edukacji małego dziecka Wójcik Katarzyna (1986- ). Emocjonalne konteksty kształcenia Duraj Dominika. Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej Raszka Renata. Rozważania wokół socjalizacji ekonomicznej dzieci Ogrodzka-Mazur Ewa. Dziecko w świecie zabawy : wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej Żądło-Treder Joanna. Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6- i 7-letnich Nawolska Barbara. Dlaczego matematyka jest taka trudna? Reclik Renata. Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał, czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki Somerla Barbara. Innowacyjny i rozwojowy program dla dzieci w przedszkolu : refleksje praktyka Borda Michał (1976- ). Antropologiczne fundamenty przyszłego autonomicznego życia wiarą w nauczaniu religii dzieci w wieku przedszkolnym Krauze-Sikorska Hanna. Koncepcje "embodied-embedded mind" : refleksje w kontekście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno-emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami Minczakiewicz Elżbieta Maria. Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu (PUM) Jędrzejowska Ewa (1985- ). Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu : założenia a rzeczywistość Suchodolska Jolanta. Deficyty gotowości szkolnej przedszkolaka : od zintegrowanej diagnozy do skutecznego wspierania rozwoju dziecka Borzęcka Anna. Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się Klajmon-Lech Urszula (1970- ). Współpraca szkoły z rodzicami dzieci z niepełnosprawnością : szanse i bariery
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa. Redakcja. Szuścik Urszula. Redakcja. Minczanowska Aleksandra. Redakcja. Sadowska Katarzyna. Wczesnodziecięca edukacja w żłobku : stare dylematy, nowe wyzwaniaŹ Jędrzejowska Ewa (1985- ). Praca w grupach jako istotna forma organizacyjna w edukacji przedszkolnej Burkovičová Radmila. Indywidualnie zidentyfikowane potrzeby samokształcenia nauczycielek przedszkola Kasáčová Bronislava (1959- ). Dieťa ako objekt výskumu a subjekt edukácie : čo si myslia dospelí o deťoch na prahu vzdelávania? Kasáčová Bronislava (1959- ). Dziecko jako przedmiot badań i podmiot edukacji : co dorośli myślą o dzieciach na progu edukacji? Cabanová Mariana. Kvalitatívna analýza výpovedí dospelých o dnešných deťoch na prahu vzdelávania Cabanová Mariana. Jakościowa anliza poradnictwa dla dorosłych na temat współczesnych dzieci w edukacji Kruszewska Aleksandra. Dzieci sześcio- i siedmioletnie trzy lata później : diagnoza kompetencji trzecioklasistów Reclik Renata. Determinanty jakości wczesnoszkolnej edukacji matematycznej w opinii studentów edukacji elementarnej Drost-Rudnicka Małgorzata. Edukacja ogólnotechniczna małego dziecka w szkolnej rzeczywistości Raszka Renata. Uczniowie edukacji wczesnoszkolnej o pieniądzach Marek Elżbieta (1961- ). Aranżacja przestrzeni edukacyjnej a rozwój dziecka Szafrańska Anna. Wybory, nadzieje i dylematy : przyszli nauczyciele dzieci młodszych o wybranym zawodzie Leszcz-Krysiak Agnieszka. Nauczyciel twórczy - konieczność w reformowanym systemie oświaty : doniesienie z badań Reczek-Zymróz Łucja. Wartości preferowane we współczesnym modelu bycia nauczycielem wczesnej edukacji : na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (Tarnów) oraz północnych i południowych Węgrzech (Kaposvári i Sárospatak) Dyrek Danuta. Pedagodzy i nauczyciele otwierający się na potrzeby dziecka szansą edukacji Zalewska-Bujak Małgorzata. Nauczyciel o sobie i innych nauczycielach w świecie szkoły : (z perspektywy nauczycielskich narracji) Oelszlaeger-Kosturek Beata. Odczytywanie znaczeń wypowiedzi uczniów przez nauczyciela : wybrane problemy Oleksy Jadwiga. Podręcznik jako narzędzie sterujące działaniami nauczyciela i aktywnością edukacyjną uczniów klas I-III
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Żłobicki Wiktor (1955- ). Red. nauk. Śliwerski Bogusław (1954- ). Pedagogika na progu innych nauk społecznych, czyli o potrzebie powrotu do hybrydowych dyscyplin naukowych Chrześcijańska Akademia Teologiczna (Warszawa) Pedagogika na progu innych nauk społecznych, czyli o potrzebie powrotu do hybrydowych dyscyplin naukowych IS. Żłobicki Wiktor (1955- ). Tranzycja z systemu edukacji akademickiej na rynek pracy Uniwersytet Wrocławski Tranzycja z systemu edukacji akademickiej na rynek pracy IS. Sokołowska Ewa (1969- ). Transgresyjne konteksty edukacji osób starszych Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń) Transgresyjne konteksty edukacji osób starszych IS. Brodacka Małgorzata. Kompetencje społeczne młodzieży gimnazjalnej i jej aktywność na portalach społecznościowych Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kompetencje społeczne młodzieży gimnazjalnej i jej aktywność na portalach społecznościowych IS. Michalak Renata. Doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów a kształtowanie zaufania społecznego Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań) Doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów a kształtowanie zaufania społecznego IS. Jankowska Agnieszka. Zaufanie rodziców do szkoły : wybrane konteksty i kontrowersje Uniwersytet Szczeciński Zaufanie rodziców do szkoły : wybrane konteksty i kontrowersje IS. Miko-Giedyk Justyna. Bariery w edukacji dzieci i młodzieży ze środowisk wiejskich Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce) Bariery w edukacji dzieci i młodzieży ze środowisk wiejskich IS. Malinowska Jolanta (1971-2000). Między edukacją akademicką a rynkiem pracy : rozpoznanie kompetencji przyszłych nauczycieli Uniwersytet Wrocławski Między edukacją akademicką a rynkiem pracy : rozpoznanie kompetencji przyszłych nauczycieli IS. Musiał Ewa (1974- ). Transgresyjny wymiar awansu zawodowego nauczycieli : stan postulowany a rzeczywistość w opinii badanych Uniwersytet Wrocławski Transgresyjny wymiar awansu zawodowego nauczycieli : stan postulowany a rzeczywistość w opinii badanych IS. Tomczak Michał. Momenty transgresyjne w biografii a kształtowanie się tożsamości zawodowej na przykładzie współczesnych nauczycieli Politechnika Gdańska Momenty transgresyjne w biografii a kształtowanie się tożsamości zawodowej na przykładzie współczesnych nauczycieli IS. Michno Antoni.. Surdopedagog i jego rozwój profesjonalny : włoskie doświadczenia procesu integracji Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. S. Pigonia (Krosno) Surdopedagog i jego rozwój profesjonalny : włoskie doświadczenia procesu integracji IS. Majzner Rafał (1976- ). Samoocena nauczycieli wczesnej edukacji w zakresie kompetencji muzycznych Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Samoocena nauczycieli wczesnej edukacji w zakresie kompetencji muzycznych IS. Kochanowska Ewa. Transgresyjny wymiar aktywności poznawczej dziecka rozpoczynającego naukę w szkole Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Transgresyjny wymiar aktywności poznawczej dziecka rozpoczynającego naukę w szkole IS. Górecka-Mostowicz Barbara. Dojrzałość szkolna jako przejaw wieloaspektowego przekraczania progów edukacyjnych przez dziecko Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) Dojrzałość szkolna jako przejaw wieloaspektowego przekraczania progów edukacyjnych przez dziecko IS. Skibska Joanna. Sześciolatek w szkole : obowiązek szkolny - założenia i rozwiązania Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Sześciolatek w szkole : obowiązek szkolny - założenia i rozwiązania IS. Jurewicz Monika. Problemy indywidualizacji nauczania w przestrzeni klasy szkolnej w percepcji nauczycieli wczesnej edukacji Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa) Problemy indywidualizacji nauczania w przestrzeni klasy szkolnej w percepcji nauczycieli wczesnej edukacji IS. Truskolaska Justyna. Program Drawing Children into Reading : transgresje w edukacji początkowej Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Program Drawing Children into Reading : transgresje w edukacji początkowej IS. Pieronkiewicz Barbara. Koncepcja kształcenia transgresyjnego jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) Koncepcja kształcenia transgresyjnego jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży IS. Witek Anna. Potrzeba rozwijania wybranych kompetencji uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Łukasik Izabella Maria. Potrzeba rozwijania wybranych kompetencji uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Potrzeba rozwijania wybranych kompetencji uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się IS. Pawluk-Skrzypek Agnieszka. Granice niewiedzy : nauczyciele języka angielskiego wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa) Granice niewiedzy : nauczyciele języka angielskiego wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi IS. Lewandowska-Kidoń Teresa. Gotowość nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej do pracy z dzieckiem przewlekle chorym Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka (Warszawa) Gotowość nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej do pracy z dzieckiem przewlekle chorym IS. Witek Anna. Gotowość nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej do pracy z dzieckiem przewlekle chorym Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Gotowość nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej do pracy z dzieckiem przewlekle chorym IS. Střelec Stanisław. Możliwości rodziców w pokonywaniu przeszkód w optymalnym rozwoju uzdolnionych dzieci Frimlová Lenka. Możliwości rodziców w pokonywaniu przeszkód w optymalnym rozwoju uzdolnionych dzieci Masarykova Univerzita (Brno) Możliwości rodziców w pokonywaniu przeszkód w optymalnym rozwoju uzdolnionych dzieci IS. Šťáva Jan. Strategie usuwania barier w kształceniu uczniów zdolnych we współczesnej czeskiej szkole Masarykova Univerzita (Brno) Strategie usuwania barier w kształceniu uczniów zdolnych we współczesnej czeskiej szkole IS. Możdżyńska Marzena. Szanse dzieci zdolnych w rodzinach dotkniętych ubóstwem Uniwersytet Wrocławski Szanse dzieci zdolnych w rodzinach dotkniętych ubóstwem IS.
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia APT
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37/Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sukces edukacyjny, sukces zawodowy, sukces życiowy / redakcja Tomasz Łączek. - Warszawa : Difin Sa, 2018. - 302 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Autor
Łączek Tomasz. Redakcja. Gucwa-Porębska Katarzyna. Mądre rodzicielstwo - wpływ postaw i zachowań rodziców na sukces edukacyjny, zawodowy i życiowy dziecka Domagała-Kręcioch Agnieszka. Uczenie się na błędach jako droga do edukacyjngo sukcesu Zemlik Joanna. Rola wsparcia społecznego rodziny dotkniętej urodzeniem dziecka zagrożonego nieprawidłowym rozwojem lub zmagającej się z niepełnosprawnością dziecka a jego sukces Klima Elżbieta. Potrzeba sukcesów i osiągnięć w świetle potrzeb jednostki - uwarunkowania rodzinne Janas Maria. Samoskuteczność uczniów w edukacji wczesnoszkolnej warunkiem sukcesu życiowego Bugajska-Jaszczołt Beata. Edukcja matematyczna jako czynnik socjalizacji ekonomicznej dzieci Sułkowska Maria. Wychowanie młodzieży do sukcesu na przykładzie doświadczeń międzynarodowego programu wychowawczo-profilaktycznego "Golden Five" Kołodziejczyk Rafał. Działania w cyberprzestrzeni użytkowników Internetu : wieloaspektowość zagrożeń Potaczała-Perz Katarzyna. Inteligencja emocjonalna a osiąganie sukcesów życiowych Smolińska Aneta. Kulturowe postrzeganie sukcesu według antropologicznej teorii Edwarda Halla Nowak Paweł Fryderyk (1977- ). Wychowanie zdrowotne i wychowanie poprzez sport : procesy wspierające sukces życiowy Brojek Anna. Motywacyjne uwarunkowania wyboru studiów studentów Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży drogą do sukcesu życiowego Brojek Marta. Motywacyjne uwarunkowania wyboru studiów studentów Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży drogą do sukcesu życiowego Sychowicz Krzysztof (1969- ). Motywacyjne uwarunkowania wyboru studiów studentów Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży drogą do sukcesu życiowego Łączek Tomasz. Sukces w społeczeństwie osiągnięć Ożegalska Paulina. X, Y, Z, czyli generacyjna perspektywa sukcesu w kontekście edukacji i zatrudnienia Żelichowska Justyna. Sukces w pracy socjalnej w opinii pracowników socjalnych Kowal Renata. Praca i kształcenie ustawiczne w opinii osób dorosłych Czech Piotr. Pracownik socjalny urzędnik czy opiekun spolegliwy - porażka czy sukces? Salata-Zasacka Lidia. Sukces - powodzenie - samorealizacja Czekaj Krzysztof (1958- ). W kierunku sukcesu życiowego więźniów : resocjalizacja poprzez edukację Łuczak Dariusz. Zachowania suicydalne młodzieży jako problem społeczny : doświadczenia własne Przewoźnik Iwona. Współczesne "sytuacje życiowe" a aspiracje i oczekiwania młodzieży w ujęciu interdyscyplinarnym Krawczyk-Blicharska Małgorzata. Późna dorosłość (sukces życia) i jego determinanty w opiniach seniorów Łata Kystian. Późna dorosłość (sukces życia) i jego determinanty w opiniach seniorów
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78404 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Popławska Agata. Red. nauk. Jakoniuk Leszek Mariusz (1976- ). Red. nauk. Ostrowska Urszula. Kultura jako wartość i przedmiot refleksji pedagogicznej Crispiani Piero (1950- ). L'Educazione nella cultura e nei contesti odierni Dolata Marek. Kultura jako przekraczanie granic Proniewski Andrzej. Kultura duszy - duszą kultury Misiaszek Kazimierz (1953- ). Kulturowy wymiar formacji katechetycznej Nosowicz Jan Franciszek. Słownictwo religijne w kulturze języka Ihnatowicz Janusz Artur (1929- ). "Kształtem miłości piękno jest..." Ihnatowicz Janusz Artur (1929- ). Jana Pawla II propozycja dla artystów Ihnatowicz Janusz Artur (1929- ). poezja jako wartość dla człowieka i kultury Dziadowicz Aleksander. La Mémoire - élément constructif de l'identité Dziadowicz Aleksander. une aproche biblique pour une culture en crise Dolata Izabela. Akt twórczy w perspektywie afektywnej Chełstowska Zofia. Ewaluacja kultury jako forma samorefleksji wspomagająca proces rozwoju człowieka Demorgon Jacques. S'éduquer á l'humanité planétaire Wieczorek Tadeusz (1934- ). Podejście metodologiczne w badaniach edukacji międzykulturowej Triby Emmanuel. Jeunesse et culture: essai d'antropologie économique Jakoniuk Leszek Mariusz (1976- ). Specyfika międzykulturowa Europejskich Spotkań Młodych animowanych przez Współnotę Braci z Taizé Rogalski Eugeniusz (1931-2010). Miejsce muzyki w życiu młodzieży integrujacej się Europy na tle innych zainteresowań kulturalnych Dobek Mirosława. Rola pieśni historycznych w kształtowaniu obrazu ojczyzny Laskowska Halina. Rola mediów w rozwijaniu zainteresowania muzyką młodzieży Popławska Agata. Jakość kontaktów młodzieży z kulturą audiowizualną Drewniak Halina. Zagrożenia rozwoju osobowości przez środki masowego przekazu Jabłońska Izabela. Wpływ mediów na kreowanie aktywnej postawy studentów wobec kultury Klimkowska Katarzyna. Wolnoczasowa aktywność kulturalna młodzieży akademckiej Kida Jan (1931- ). Językowy obraz kultury współczesnej młodzieży Romanek Beata. Media jako inspiracja zachowań językowych dzieci i młodzieży Dolata Emilia. Perspektywa temporalna jako wyraz postawy młodzieży wobec świata Michalik Leszek (1966-2008). Postawy wobec kultury fizycznej młodzieży przebywającej w wybranych ośrodkach wychowawczych na terenie powiatu krakowskiego Sakowicz Eugeniusz (1958- ). Edukacja w środowisku pluralizmu kulturowego i religijnego Sachot Maurice (1943- ). Cultivé ou acculturé?Ou quelle est la fin de l'éducation scolaire? Gawrych Roman (1966- ). Kultura a edukacja - szanse i zagrożenia Aniskevich Tatsiana. Resocjalizacyjna rola twórczości i sztuki Oniskevič Tat'âna Sergeevna Resocjalizacyjna rola twórczości i sztuki H. Zaorska Marzenna (1960- ). Rola aktywności twórczej w życiu osób głuchoniewidomych Cieślik-Klauza Joanna. Wychowanie przez sztukę Parkita Ewa. Sylwetka współczesnego odbiorcy muzyki a praktyka edukacyjna Drabarz Małgorzata. Znaczenie edukacji muzycznej młodzieży we współczesnym systemie kształcenia Walenda Alicja. Innowacje w kształceniu wczesnoszkolnym zintegrowanym dotyczącym edukacji kulturalnej Muryjas-Rząsa Halina. Różne formy edukacji kulturalnej w szkole podstawowej na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Grajewie Andrzejewska Jolanta. Aranżacja przestrzeni edukacyjnej przedszkola a edukacja plastyczna dzieci Jacewicz Agata. Wpływ aktywności plastycznej dzieci na ich rozwój i poszukiwanie własnych dróg twórczych Bulera Maria. Kontakty ze sztuką w przedszkolu - doświadczenia w kontekście wychowawczych i rozwojowych funkcji sztuki Kamyk-Wawryszuk Agnieszka. Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci niepełnosprawnych do odbioru dóbr kultury
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77652 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Kraszewski Krzysztof. Red. nauk. Paśko Ingrid. Red. nauk. Ryk Andrzej. Fenomenologiczne podstawy w edukacji dziecka Ryk Andrzej. Phenomenological basis in the child's education Kosová Beata. Autorita učitel'a : podmienka učinnej edukácie Kosová Beata. Teacher's authority : requirement for an efective education Głażewski Michał. Dyspraksja rozwojowa jako specyficzne zaburzenia funkcji motorycznych dziecka Głażewski Michał. Dyspraxia as specific child's development AL coordination disorder Kasáčová Bronislava. Učitel' expert verzus učitel' dobrý praktik : teória o učitel'och verzus školska realita profesijná reflexia a autoevalvácia učitela' Kasáčová Bronislava. Teacher as expert vs. teacher as good practitioner : theory on teachers vs. school reality Rostańska Eugenia. Komunikacyjne relacje miedzy dzieckiem i nauczycielem w edukacji wczesnoszkolnej Rostańska Eugenia. Communication relations between a child and a teacher in early school education Doušková Alena. Triedny manažment a kvalita výučby na primárnom stupni školy Doušková Alena. Class managnent and quality of teaching at elementary school level Grzywniak Celestyna. Proces diagnozowania dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się u dzieci 6 i 7-letnich Grzywniak Celestyna. Process of diagnosing maturity neuropsychological for school learning children 6 and 7 years old Porubský Štefan (1947- ). Kurikulárne reformy a kvalita edukácie na primárnom stupni školy Porubský Štefan (1947- ). Curricular reforms and a quality of education at primary school Bilewicz-Kuźnia Barbara. Obserwacja rozwoju dziecka zorientowana na zmianę Bilewicz-Kuźnia Barbara. A process oriented child monitoring system for young children Pirozhenko Tamara. Poziomy przejawiania rodzicielskiej odpowiedzialności w kontekście psychologicznego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Pirozhenko Tamara. Levels manifestation of parental responsibility in the context of the psychological growth of preschool children Chartman Ołena. Poziomy przejawiania rodzicielskiej odpowiedzialności w kontekście psychologicznego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Chartman Ołena. Levels manifestation of parental responsibility in the context of the psychological growth of preschool children Kostrub Dušan (1968- ). Identyfikácia rodičových stratégií uplatnovaných vo výchove svojho dietata Kostrub Dušan (1968- ). Identification of parents educational strategies of their children education Tománková Martina. Identyfikácia rodičových stratégií uplatnovaných vo výchove svojho dietata Tománková Martina. Identification of parents educational strategies of their children education Kostrub Dušan (1968- ). Rodičovské výchovné stratégie v subjektívnych interpretáciách Kostrub Dušan (1968- ). Parental educational strategies in subjective interpretations Tománková Martina. Rodičovské výchovné stratégie v subjektívnych interpretáciách Tománková Martina. Parental educational strategies in subjective interpretations Wojniak Justyna. Technologie informacyjno-komunikacyjne w polityce edukacyjnej Unii Eeuropejskiej a bezpieczeństwo dziecka w sieci Wojniak Justyna. Uniformation and communication technologies in the European Union education policy and children safety online Babič Nada. Learning and teaching as dialogue between children and adults Babič Nada. Uczenie się i nauczanie jako dialog między dziećmi i dorosłymi Grochowalska Magdalena (pedagog). Potencjał różnorodności czy potrzeba uniwersalności : znaczenia nadawane wsparciu w uczeniu się przez nauczycieli przedszkola Grochowalska Magdalena (pedagog). The potential of diversity or the need of universality : meanings given by pre-school teachers to learning support Rengel Katarina. What is preschool from the children's perspective? Rengel Katarina. Czym jest przedszkole z perspektywy dziecięcej? Górecka-Mostowicz Barbara. Poznawanie przeżyć własnych i innych jako cel w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym Górecka-Mostowicz Barbara. Identifying ownand other experiences as the aim of preschool education Smółka Lucyna. Grzeczność - nauka ani łatwa, ani mała, czyli o dobrych manierach u przedszkolaków Smółka Lucyna. Courtesy - science neither easy, nor one of slight account, or good manners at preschoolers Gavrish Natalia. Modern approaches to the use of the artistic expression in the educational proces in preschool establishments Gavrish Natalia. Nowoczesne podejście do stosowania wyrazu artystycznego w procesie edukacyjnym przedszkola Sushchenko Olga. Modern approaches to the use of the artistic expression in the educational proces in preschool establishments Sushchenko Olga. Nowoczesne podejście do stosowania wyrazu artystycznego w procesie edukacyjnym przedszkola Budniak Alina. Wiedza dzieci młodszych na temat funkcjonowania ludzkiego ciała Budniak Alina. Knowledge of younger children on the work of human body Trnka Marián. Konštruktivistický model rozvoja prírodovednéno poznania v materskej škole Trnka Marián. Constructivist model of development of knowledge of nature in kindergarten Chowaniak Jolanata. Kreacyjna aktywność teatralna dzieci w wieku przedszkolnym - implikacje praktyczne Chowaniak Jolanata. Creative drama activity of pre-school children - practical implications Rogozińska Katarzyna. Spotkanie z muzyką w ćwiczeniach emisyjnych dzieci w wieku przedszkolnym Rogozińska Katarzyna. Meeting with music in emission exercises with pre-school children Ziarno Andrzej. Ty też potrafisz pomóc - przedszkolak ratownikiem : edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej Ziarno Andrzej. You can also help - preschooler as a liefguard : first aid education for children Czaja-Chudyba Iwona. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań Czaja-Chudyba Iwona. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report Cebulak Andrzej. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań Cebulak Andrzej. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report Šebeňová Iveta. Zadania rozwijające myślenie oraz umiejętności manualne uczniów klas modszych Šebeňová Iveta. Tasks for development of thinking and support for manual al skills of primary school pupils - junior levels Parczewska Teresa. Poszukiwanie miejsc uczenia się w narracji dzieci w wieku wczesnoszkolnym Parczewska Teresa. Searching for learning spaces in the narrations of early school-age children Paśko Ingrid. Poznawanie przyrody przez dzieci w młodszym wieku szkolnym Paśko Ingrid. Exploring nature by children in the younger school age Šeben Vladimír. Kształcenie uczniów szkoły podstawowej w zakresie nauk przyrodniczych z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) Šeben Vladimír. Using ICT to support science education in primary schools Kraszewski Krzysztof. Technika w realizacji założeń przedmiotu szkolnego "Sachunterricht" Kraszewski Krzysztof. Learning and activities in the field of technology, while fulfilling the objectives of the school subject "Sachunterricht" Nowak Zbigniew (pedagog). Głębie i mielizny - o pożytkach i szkodach aktywności manipulacyjnej w edukacji matematycznej dzieci Nowak Zbigniew (pedagog). The depths and shallows - about the benefits and harms of handling activity in the mathematical education of children Nawolska Barbara. Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji mamtematycznej dziecka Nawolska Barbara. Knowledge and action in the mathematical education of the child Żądło-Treder Joanna. Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji mamtematycznej dziecka Żądło-Treder Joanna. Knowledge and action in the mathematical education of the child Jacewicz Agata. Badania nad zasobem słownictwa dzieci dawniej i dziś Jacewicz Agata. Research on children's vocabulary in the past and today Pawlak Bożena. Pomyłki, błędy i porażki - niewykorzystany potencjał edukacji, także wczesnoszkolnej Pawlak Bożena. Mistakes, errors and defeats - the educational untapped potential, also in early-school education Myśliwiec Katarzyna. Edukacja wczesnoszkolna w dobie cyfryzacji - wartości edukacyjne wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej Myśliwiec Katarzyna. Early education in the digital age - the educational values of selected multimedia programs for students in grades I-III of primary school Stawecka Anna. Dziecięca twórczość plastyczna jako droga kształtowania postawy twórczej Stawecka Anna. Children plastic work as the road of forming the creative attitude Weiner Agnieszka. Kompetencje w edukacji muzycznej : rozważania wokół praksjalnej filozofii edukacji muzycznej Davida J. Elliotta Weiner Agnieszka. The category of competence in the light of the praxial philosophy of musical education by David J. Elliott Ławrowska Romualda. "Odczuwam, działam, rozumiem muzykę" w edukacji dziecka Ławrowska Romualda. "I feel, i experience, i understand the music" in the education of a child Kosek Agnieszka. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline Kosek Agnieszka. The storyline method : education through practical activities Czaja-Chudyba Iwona. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline Czaja-Chudyba Iwona. The storyline method : education through practical activities Kostrub Dušan (1968- ). Aspekty sociálneho konštruktywizmu interakcja : dieta/deti a učitel' Kostrub Dušan (1968- ). Aspects od school constructivism interaction : child/children an teacher Severini Eva. Aspekty sociálneho konštruktywizmu interakcja : dieta/deti a učitel' Severini Eva. Aspects od school constructivism interaction : child/children an teacher Reczek-Zymróz Łucja. Znaczenie metod aktywizujących w edukacji wczesnoszkonej Reczek-Zymróz Łucja. The significance of activating methods in early primary education Manourová Zuzana. Analyticko-syntetická metoda v modificovaném pojetí jako jedna z možností realizace inovativního přístupu v analytiko-syntetické metodé Manourová Zuzana. Analytic-syntetic in a modificated form as one of possibilities of realization of innovations within a traditional form of this method Vaškevič-Buś Jovita. Strategie czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnej Vaškevič-Buś Jovita. Strategies for reading comprehension in primary school education Vykoukalová Věra. Změny v pojetí práce s textem a rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků primárni školy v České Republice Vykoukalová Věra. Changes in the conception of dealing with text and development of reading literacy of primary school pupils Valášková Miriam. Dynamicdé diagnostikovanie písanej reči prvákov Valášková Miriam. Dynamic diagnosis of written speech of students of the first grade Glanowska Monika. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością Glanowska Monika. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III Czaja-Chudyba Iwona. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością Czaja-Chudyba Iwona. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III Kostrub Dušan (1968- ). Aktívne učenie sa v procese výučby Kostrub Dušan (1968- ). Active learning in the teaching and learning process Severini Eva. Aktívne učenie sa v procese výučby Severini Eva. Active learning in the teaching and learning process Šimik Ondřej. Zadania uczenia się w czeskich podręcznikach przyrodniczych jako środek aktywacji ucznia Šimik Ondřej. The learning tasks in Czech primary science textbooks as a means of pupil's activation Solińska Urszula. Rola nauczyciela w realizowaniu zajęć z języka obcego w przedszkolu Solińska Urszula. The role of the teacher in implementation of foreign language teaching system at preschool Konderak Tatina. Jak zwiększyć efektywność procesu poznania i działania dziecka na zajęciach z języka obcego w przedszkolu Konderak Tatina. How to increase the efficiency of child's activity and cognitive process in foreign age classes Malik Magdalena. Nauczyciel przedszkola i jego rola w projekcie edukacyjnym : kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w powiecie kłodzkim Malik Magdalena. Kindergarten teacher and his role in the educational project : comprehensive support the development of schools in the district Kłodzko Dworska Urszula. Rola nauczyciela w realizacji założeń edukacji regionalnej uczniów w młodszym wieku szkolnym Dworska Urszula. The role of a teacher in implementing the principles of regional education at younger school age Miernik Agnieszka. Podróż w głąb siebie drogą poznania Miernik Agnieszka. A journey in to ourselves through the way of cognition Zadęcka-Cekiera Anna. Humor i śmiech w edukacji Zadęcka-Cekiera Anna. Humor and laughter in education Olek-Redlarska Zofia (1955- ). Wydawnictwa dla dzieci - co warto czytać najmłodszym i dlaczego? : charakterystyka działalności wydawniczej dla dzieci Olek-Redlarska Zofia (1955- ). Publishing houses for children's literature - what is worth reading for the young ones and why? : characteristics of the publishing activity for children Jakubowska Emilia (pedagog). Wydawnictwa dla dzieci - co warto czytać najmłodszym i dlaczego? : charakterystyka działalności wydawniczej dla dzieci Jakubowska Emilia (pedagog). Publishing houses for children's literature - what is worth reading for the young ones and why? : characteristics of the publishing activity for children Biskup Barbara. Błądzenie w labiryncie luster, poznanie płci w szkole podstawowej Biskup Barbara. Wandering in the labyrinth - recognition of gender roles in primary school Partová Edita. Deformácie matematických pojmov a ich dôsledky v učiteľskom štúdiu Partová Edita. Deformation of mathematical concepts and their implications for teacher training Kozera-Mikuła Patrycja. The problem of school readiness of a child - diagnosis and methods of psycho-pedagogical assistance Kozera-Mikuła Patrycja. Problem gotowości szkolnej dziecka - diagnoza i formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Zawiera:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76385 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej