103584
No cover
Book
In basket
Author
Kowalczuk-Walędziak Marta. Red. nauk. Korzeniecka-Bondar Alicja. Red. nauk. Bocheńska-Włostowska Katarzyna. Red. nauk. Kowalczuk-Walędziak Marta. Twórcze wiązanie teorii i praktyki pedagogicznej - wprowadzenie do problematyki Korzeniecka-Bondar Alicja. Twórcze wiązanie teorii i praktyki pedagogicznej - wprowadzenie do problematyki Uniwersytet w Białymstoku Twórcze wiązanie teorii i praktyki pedagogicznej - wprowadzenie do problematyki IS. Gara Jarosław. O naturze łączności/rozłączności teorii i praktyki pedagogicznej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) O naturze łączności/rozłączności teorii i praktyki pedagogicznej IS. Budajczak Marek. Feedback między teoriami pedagogicznymi i praktykami edukacyjnymi - próba metaanalizy Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań) Feedback między teoriami pedagogicznymi i praktykami edukacyjnymi - próba metaanalizy IS. Madalińska-Michalak Joanna (1965- ). Edukacyjne badania w działaniu: przekraczanie granic między naukowcami i praktykami a tworzenie wiedzy pedagogicznej Uniwersytet Łódzki Edukacyjne badania w działaniu: przekraczanie granic między naukowcami i praktykami a tworzenie wiedzy pedagogicznej IS. Kowalczuk-Walędziak Marta. Transfer wiedzy między uczelniami a instytucjami społecznej praktyki edukacyjnej Uniwersytet w Białymstoku Transfer wiedzy między uczelniami a instytucjami społecznej praktyki edukacyjnej IS. Krajewska Anna (1942- ). Teoria współdziałania w uczeniu się - podstawowe założenia , wyniki badań i możliwości zastosowania w praktyce Uniwersytet w Białymstoku Teoria współdziałania w uczeniu się - podstawowe założenia , wyniki badań i możliwości zastosowania w praktyce IS. Kunat Beata. Teoria i praktyka pedagogiczna z perspektywy autobiografii zawodowych nauczycieli edukacji wizualnej Uniwersytet w Białymstoku Teoria i praktyka pedagogiczna z perspektywy autobiografii zawodowych nauczycieli edukacji wizualnej IS. Korzeniecka-Bondar Alicja. Wyzwania twórczego wiązania teorii i praktyki edukacyjnej w kulturze teraźniejszości Uniwersytet w Białymstoku Wyzwania twórczego wiązania teorii i praktyki edukacyjnej w kulturze teraźniejszości IS. Czarkowski Jakub Jerzy. Wykluczenie i emancypacja w społeczeństwie wiedzy - perspektywa 45+ Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie Wykluczenie i emancypacja w społeczeństwie wiedzy - perspektywa 45+ IS. Prymak Tomasz. Autoedukacja studentów szansą twórczego wiązania teorii i praktyki Uniwersytet w Białymstoku Autoedukacja studentów szansą twórczego wiązania teorii i praktyki IS. Szplit Agnieszka. Budowanie kultury jakości a wspomaganie nauczycieli w rozwoju zawodowym Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce) Budowanie kultury jakości a wspomaganie nauczycieli w rozwoju zawodowym IS. Kucharczyk Radosław. Implementacja założeń Europejskiej Polityki Językowej do polskiego systemu edukacji Uniwersytet Warszawski Implementacja założeń Europejskiej Polityki Językowej do polskiego systemu edukacji IS. Bocheńska-Włostowska Katarzyna. Komunikacja jako narzędzie transferu teorii i praktyki pedagogicznej Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie Komunikacja jako narzędzie transferu teorii i praktyki pedagogicznej IS. Dudel Barbara. Badanie w działaniu - działanie z badaniem : o nieodzowności teoretycznego przygotowania do badania w działaniu Uniwersytet w Białymstoku Badanie w działaniu - działanie z badaniem : o nieodzowności teoretycznego przygotowania do badania w działaniu IS. Tołwińska Bożena. Od niemożliwości do możliwości - tutoring w edukacji akademickiej Uniwersytet w Białymstoku Od niemożliwości do możliwości - tutoring w edukacji akademickiej IS. Smuk Maciej. Nowy model kształcenia nauczycieli języka francuskiego w Polsce (na przykładzie filologii romańskiej Uniwersytetu Warszawskiego) Uniwersytet Warszawski Nowy model kształcenia nauczycieli języka francuskiego w Polsce (na przykładzie filologii romańskiej Uniwersytetu Warszawskiego) IS. Rokicka Bożena. Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli jako centrum wymiany wiedzy i doświadczeń praktycznych Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli (Elbląg) Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli jako centrum wymiany wiedzy i doświadczeń praktycznych IS. Łogwiniuk Katarzyna Maria. Wirtualna przestrzeń edukacyjna Web 2.0 - Gmail XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego (Białystok) Wirtualna przestrzeń edukacyjna Web 2.0 - Gmail IS. Politechnika Białostocka Wirtualna przestrzeń edukacyjna Web 2.0 - Gmail IS. Szorc Katarzyna. W pewnym przedszkolu, czyli o praktyce edukacyjnej inspirowanej założeniami teoretycznymi twórców i kontynuatorów Nowego Wychowania Uniwersytet w Białymstoku W pewnym przedszkolu, czyli o praktyce edukacyjnej inspirowanej założeniami teoretycznymi twórców i kontynuatorów Nowego Wychowania IS.
Zawiera:
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 37/Cz (1 egz.)
Notes:
General note
Indeksy
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 255-271
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again