103581
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Urbaniak-Zając Danuta (1957- ). Red. nauk. Piekarski Jacek. Red. nauk. Grunert Cathleen. Zanikanie granic pedagogicznej pracy zawodowej oraz rozwój modeli uniwersyteckiego kształcenia pedagogicznego w Niemczech Heinz-Hermann Krüger. Zanikanie granic pedagogicznej pracy zawodowej oraz rozwój modeli uniwersyteckiego kształcenia pedagogicznego w Niemczech Urbaniak-Zając Danuta (1957- ) Zanikanie granic pedagogicznej pracy zawodowej oraz rozwój modeli uniwersyteckiego kształcenia pedagogicznego w Niemczech przekł.. Winkler Michael. Postawa Urbaniak-Zając Danuta (1957- ) Postawa przekł.. Cyrański Bohdan. Uwagi o uwarunkowaniach profesjonalnej postawy pedagoga społecznego Kantowicz Ewa (pedagog). Profesjonalizacja w społecznej przestrzeni kształcenia i działania pracowników socjalnych Klus-Stańska Dorota. Konstruowanie wiedzy pedagogicznej studentów : bariery, pułapki, tropy Bauman Teresa (1955-2017). Niepraktyczne i łatwe studia pedagogiczne Cyrańska Ewa. Wiedza i sposób jej zdobywania : oczekiwania studentów pedagogiki : możliwość przekładów międzyparadygmatycznych bez konieczności ich wartościowania Vandzinskaite Deivida. Partnerstwo między uniwersytetem a wspólnotami : service-learning na Litwie Mažeikiené Natalija. Partnerstwo między uniwersytetem a wspólnotami : service-learning na Litwie Wachowska Agnieszka Partnerstwo między uniwersytetem a wspólnotami : service-learning na Litwie przekł.. Piekarski Jacek Partnerstwo między uniwersytetem a wspólnotami : service-learning na Litwie przekł.. Graßhoff Gunther. Społeczno-pedagogiczne rozumienie przypadku : między teorią a praktyką : albo Jak można się uczyć społeczno-pedagogicznego punktu widzenia Graßhoff Gunther. Jak można się uczyć społeczno-pedagogicznego punktu widzenia Wachowska Agnieszka Społeczno-pedagogiczne rozumienie przypadku : między teorią a praktyką : albo Jak można się uczyć społeczno-pedagogicznego punktu widzenia przekł.. Wachowska Agnieszka Jak można się uczyć społeczno-pedagogicznego punktu widzenia przekł.. Piekarski Jacek Społeczno-pedagogiczne rozumienie przypadku : między teorią a praktyką : albo Jak można się uczyć społeczno-pedagogicznego punktu widzenia przekł.. Piekarski Jacek Jak można się uczyć społeczno-pedagogicznego punktu widzenia przekł.. Krawczyk Agnieszka. Założenia procesu bolońskiego a doktorancka rzeczywistość : (raport z badań) Kowalczuk-Walędziak Marta. Tutoring akademicki : szansa, wyzwanie czy utopia w polskim szkolnictwie wyższym? Zmysłowska Magdalena. O doświadczeniach zawodowych absolwentów pedagogiki : między profesjonalizmem a rzeczywistością Urbaniak-Zając Danuta (1957- ). Koncepcja badań empirycznych Piekarski Jacek. Koncepcja badań empirycznych Urbaniak-Zając Danuta (1957- ). Sytuacja zawodowa i życiowa absolwentów pedagogiki Kos Ewa (1982- ). Sytuacja zawodowa i życiowa absolwentów pedagogiki Kosiada-Król Monika. Sytuacja zawodowa i życiowa absolwentów pedagogiki Piekarski Jacek. Profesjonalność w doświadczeniu absolwentów pedagogiki Urbaniak-Zając Danuta (1957- ). Kształcenie akademickie z perspektywy doświadczeń zawodowych absolwentów pedagogiki
Zawiera:
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74589 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej