103584
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Miko-Giedyk Justyna. Red. nauk. Wojtkowiak Monika. Red. nauk. Miko-Giedyk Justyna. Wyrównywanie szans edukacyjnych jako newralgiczne zadanie współczesnych nauczycieli Borek Beata. Marginalizacja współczesnych rodzin w środowisku wiejskim i miejskim w opinii uczniów szkół ponadgimnazjalnych Szymkiewicz Urszula. Potrzeby i oczekiwania rodzin niepełnych Adamiec Paulina. Rodzinne uwarunkowania agresji wśród młodzieży Kukulska Ewa. Przyczyny agresywnych zachowań młodzieży tkwiące w rodzinie Bilska Martyna. Przejawy niedostosowania społecznego młodzieży w subkulturach Kwaśniewski Krzysztof. Zachowania agresywne młodzieży a przynależność do subkultury Piecyk Paulina. Wiedza studentów pedagogiki na temat zjawiska narkomanii Rupniewska Joanna. Spożywanie alkoholu przez studentów uczelni kieleckich Kiczor Weronika. Skutki uzależnienia od Internetu na płaszczyźnie interpersonalnej Nawrot Katarzyna. Facebook jako nowy wymiar życia współczesnego człowieka Latała Piotr. Oddziaływanie Internetu oraz telewizji a relacje z równieśnikami wśród młodzieży szkół średnich Suska Aleksandra. Zjawisko gender w szkole jako wyzwanie dla współczesnych pedagogów i nauczycieli Kwaśniewski Krzysztof. Działalność wolontaryjna jako kierunek wspierana działań profilaktycznych Latała Piotr. Działalność wolontaryjna jako kierunek wspierana działań profilaktycznych Wolska Paulina. Motywy podejmowania działalności w wolontariacie Stolarczyk Milena. Kariery szkolne osób niepełnosprawnych Wojtkowiak Monika. Program readaptacyjny "Teatr, Mama, Tata i Ja" jako nowatorska forma pracy z rodziną
Zawiera:
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76103 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowe
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. przy artykułach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej