103584
No cover
Book
In basket
Author
Walancik Marek. Redakcja. Walancik Marek. Zamiast wstępu - instytucja i patologia instytucji Walancik Marek. Instytucja i patologia instytucji Roter Adam. Patologia instytucji : preliminaria Bielska Ewa. Wybrane konteksty dysfunkcji instytucji edukacyjnych : (analiza w kontekście założeń późnej nowoczesności) Nowak Anna. Socjopatologia edukacji : wybrane konteksty Gajdzica Zenon (1970- ). Od aprobaty po patologię, czyli o opiniach nauczycieli na temat roli instytucji szkoły w procesie integracyjnego kształcenia uczniów niepełnosprawnych Zbróg Zuzanna. Kryzysy podmiotowe i koncepcyjne w niepublicznych szkołach podstawowych Klimek Mateusz. Tatuaże i piercing w środowisku szkolnym i rodzinie Czerkawski Andrzej. Agresja jako przejaw patologii polskiej szkoły Nowak Anna. Patologia instytucji więzienia : wybrane konteksty Kosiński Grzegorz. Patologia instytucji więzienia : wybrane konteksty Olszańska Karolina. Metamorfozy przymusowe, dobrowolne, konieczne a komercyjne w życiu społecznym jako odpowiedź na nieadekwatność wsparcia instytucjonalnego Walancik Marek. Zjawiska patologii społecznej w instytucji totalnej Walancik-Ryba Karolina. Mobbing jako zjawisko patologii w polskim ustawodawstwie prawnym Bulska Joanna. Zakażenia szpitalne we współczesnym lecznictwie : komunikat z badań Cwer Andrzej. Alkoholizm w rodzinie a zachowania przestępcze młodzieży w świetle badań wybranej dokumentacji sądowej miasta powiatowego W. : komunikat z badań Raś Danuta. Dysfunkcjonalność instytucji wychowania resocjalizacyjnego Raś Danuta. Pobyt skazanych osadzonych w zakładzie karnym - komunikat z badań
Zawiera:
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 77788 (1 egz.)
Notes:
General note
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Streszczenie w języku angielskim i niemieckim
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy artykułach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again